Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 162
Like Tree18lubi to!

Temat: jakiego negatywnego skutku mozna sie spodziwać  

  1. #91
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    Jutro ogarnę te turbo, na szczęście faktycznie Mielec zalany jest firmami związanymi z regeneracją. Zastanawia mnie fakt jedynie taki,dlaczego oprócz charakterystycznego dźwięku nie ma innych objawów spadek mocy etc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    248
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Maxi, po edycji się poprawiles. W kolektorze dolotowym silnika doladowanego sprężarką panuje zarówno podciśnienie jak i nadcisnienie, zależnie od obrotów silnika.
    Masz rację, nadciśnienie generuje turbo. Obstawiam natomiast że podczas pracy na biegu jalowym w kolektorze będzie podciśnienie.
    Testu z plakiem czy tam jakimkolwiek innym aerozolem nie wymyśliłem "na poczekaniu" nauczono mnie tego lata temu w technikum samochodowym. Bywa zaskakująco skuteczny - nawet minimalna dawka palnego aerozolu w dostarczonym powietrzu znacząco zmienia obroty silnika.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  4. #93
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Kurcze dałbym sobie rękę uciąć że nawet na jałowym miałem bąbelki w otworach klap. Maka też coś takiego zauważył:

    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    Kamil u mnie się to nie sprawdziło. w dolocie mam nieszczelność i jak na wolnych obrotach na biegu jałowym psikam różnymi środkami to się pojawiają bąbelki a nie zaciąga. chyba, że coś jeszcze w moim aucie nawala.

    teraz tak się zastanawiam, że skoro są takie objawy to łopatki w kierownicy muszą być zapieczone i jest za wysokie ciśnienie doładowania. jak znajdę chwilę to podłączę kompa i sprawdzę ciśnienie doładowania.
    Reasumując, na 100% nadciśnienie będzie jak szwagier będzie siedział za kierownicą i trzymał wysokie obroty. Ale w przypadku milanmielca i tak wg mnie to turbina gwiżdze.

  5. #94
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2017
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    73
    Auto
    Croma 1,9 MultiJet Emotion
    Rocznik
    11.2006
    W służbowej Skodzie Octavi każde dodanie gazu dawało efekt karetki na sygnale - po około 2 miesiącach urwało rozrząd i 10.000zł kosztów - nie wiem czy to coś wspólnego z Fiatem ale w Skodzie tak się to skończyło.

  6. #95
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Kolego plakiem psikasz w rure ssąca a nie w kolektor.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Voyager1 Zobacz post
    Sorry, ale od kiedy w kolektorze dolotowym jest nadciśnienie? Niby dlaczego potoczna nazwa nazwa to kolektor ssący?
    A pomoc do odpalania poprzez samostart lub zwykłego plaka koledzy słyszeli?
    Kolego plakiem psikasz w rure ssaca a nie kolektor.Wiadome ze zassie jak turbo nie chodzi,ale jak zacznie chodzic to w kolektorze jest nadcisnienie a przed turbo podciśnienie .

  7. #96
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    A rura ssąca to niby dokąd idzie? Turbo chodzi w określonej ilości obrotów. Podczas uruchamiania silnik sam wytwarza podciśnienie i zasysa powietrze tyle ile tłoki pociągną.Do powiedzmy 1700 ob silnik jest atmosferyczny potem następuje doładowanie dlatego w silnikach mniej lub bardziej ale wyczuwa się turbodziurę.
    Zresztą niech i tak będzie. Nie chce mi się dyskutować.
    Ostatnio edytowane przez Voyager1 ; 18-01-2018 o 23:00

  8. #97
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Voyager1 Zobacz post
    A rura ssąca to niby dokąd idzie? Turbo chodzi w określonej ilości obrotów. Podczas uruchamiania silnik sam wytwarza podciśnienie i zasysa powietrze tyle ile tłoki pociągną.Do powiedzmy 1700 ob silnik jest atmosferyczny potem następuje doładowanie dlatego w silnikach mniej lub bardziej ale wyczuwa się turbodziurę.
    Zresztą niech i tak będzie. Nie chce mi się dyskutować.
    Nie no bardziej mi chodziło o Twój opis "Sorry, ale od kiedy w kolektorze dolotowym jest nadciśnienie " z którego wywnioskowałem że w kolektorze w silniku doładowanym nie ma nadciśnienia..Może nie to miałeś na myśli....?

  9. #98
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    Może nie to miałeś na myśli....?
    Bo była rozmowa dotycząca silnika pracującego na wolnych obrotach i możliwości sprawdzenia szczelności kolektora ssącego za pomącą plaka tudzież temu podobnych środków.

  10. #99
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Voyager1 Zobacz post
    Bo była rozmowa dotycząca silnika pracującego na wolnych obrotach i możliwości sprawdzenia szczelności kolektora ssącego za pomącą plaka tudzież temu podobnych środków.

    A to przepraszam absolutnie się zgadzam że na wolnych jest podciśnienie i jest ono do jakichś tam X obrotów.

  11. #100
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    Nurtuje mnie sprawa owej uszkodzonej turbiny w mojej cromie, ponieważ oprócz tego świstu jest wszystko w porządku bez spadku mocy kopcenia etc. czy poprzez multiecuscan można jakoś zdiagnozować turbo....? pozdrawiam

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  12. #101
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    podłącz pod MES i sprawdź ciśnienie doładowania zmierzone oraz oczekiwane.
    będziesz widział czy turbina daje niższe/ wyższe ciśnienie niż w danym momencie powinno być podane.
    Pozdrawiam


  13. #102
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    A sprawdzałeś czy w tym wężu elastycznym (obok akumulatora) masz dużo oleju?

  14. #103
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Jeszcze luzy na wirniku mozesz sprawdzic jak Ci sie chce rozbierać. Ostatnio sam mialem zagwostke bo turbo wylo ze hej. Co prawda to bylo w silniku od ciężarówki ze zmienna geometra ale sterowana elektronicznie silnikami krokowymi koszty 20tys po rozbiorce turbo igla zero luzow przeciekow no nowka jedynie uszczelka od cieplej strony miala jakby tyci przedmuch ale tyc tyci po zlozeniu na paste miedziana nastala cisza

  15. #104
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Maxi Zobacz post
    A sprawdzałeś czy w tym wężu elastycznym (obok akumulatora) masz dużo oleju?
    sprawdziłem jest olej nie wiem ile powinno być ale powiem tak ścianki są pokryte olejem.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  16. #105
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    zbadalem parametry w MES i ciśnienie doładowania jest wyższe niż oczekiwane ciśnienie doładowania np. oczekiwane cisnienie jest 1300 a rzeczywiste 1700-1800 przy mocniejszym przylozeniu buta .... jak rozumieć wynik

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka


 
Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zamarznięte biegi nie mozna wrzucić biegu Pomocy
    Napisany przez marcin1510 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-01-2017, 00:44
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-10-2015, 03:11
  3. Halogeny jak i czy mozna założyć?
    Napisany przez pytlowany1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-04-2013, 12:21
  4. Gdzie mozna kupic pare gratow?
    Napisany przez Mlody9207 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-06-2012, 19:17
  5. Czy fabryczny alarm w Grande punto mozna wlanczac z dzwiekie
    Napisany przez Rafał1980 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-02-2011, 20:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Klapy wirowe negatywne

https:fiatklubpolska.plcroma-446jakiego-negatywnego-skutku-mozna-sie-spodziwac-397153

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl