Poczytaj a dasz radę usprawnić swój kabel: Fiat Punto :: Forum ⢠Zobacz temat - Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Poczytaj a dasz radę usprawnić swój kabel: Fiat Punto :: Forum ⢠Zobacz temat - Modyfikacja ELM 327 aby łączył z CAN
Odinstaluj sterowniki od kabla na podloczonym kablu, a nastepnie zainstaluj te : http://www.arduined.eu/files/CH341SER.zip
Daj znac jaki efekt.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
mi to wyglada na uwalony overboost lub przepływke. bez odczytu bledow to jednak loteria
Też mi to wygląda na overboost lub przepływkę. Jakiś czas temu miałem tak że na trasie np. załączył mi check-a i nie mogłem jechać szybciej nić 90km/h ale za jakiś czas się wyłączało i było normalnie. Teraz to praktycznie jak przygazuję mu konkretnie to już mi odcina i wyłącza silnik. Póki jadę spokojnie bez szaleństw to jest ok, nawet check się nie zapala.
W swoim zakresie wyczyściłem overboost-a bo mam ten rozbieralny ale niestety nic to nie dało.
Czekam na nowy interfejs bo tamten popsułem z nerwów Zamówiłem wersję 1.4 z tej aukcji co podał Desmo999 może teraz będzie dobrze.
Ale problemy z zmienną geometrią turbiny nie gaszą silnka po 3000 obr.
Jeśli ogranicz ci tylko moc to masz przeładowanie i odcięcie mocyprzez komputer ale silnik nadal pracuje do kolejnego wyłączenia zapłonu na ograniczonej mocy.
Jeśli tak jest to zobacz czy pracuje ci cięgno turbiny na biegu jałowym przy dogazowaniu i czy jak zasysasz ustami powietrze ( wężyk od gruszki-turbiny) to cięgło się wsuwa do środka. Jeśli nie to masz zatarte/zapieczone kierownice w turbinie. i dokładnie sprawdź wszystkie węzyki - też najlepiej zaciągając się
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
Mi to wygląda na problemy z paliwem, a dokładniej z ciśnieniem w szynie comon rail. Kolega z pracy i forum miał taki problem. W czasie jazdy jak "depnął" to silnik dostawał muła lub gas. W serwisie boscha wymienili mu pompe wysokiego ciśnienia. Niestety nie pomogło, wczasie drugiej wizyty wzieli temat dogłębniej. Okazało się, że w pompie jest filter. Był tak zapchany jakimś żelem, że przy spokojnej jeździe dawał wystarczające ciśnienie, ale przy przegazowaniu przepływ paliwa był zbyt mały. Skończyło się na czyszczeni całego układu paliwowego. Od tamtej pory spokój i tankowanie sprawdzonego paliwa.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio wymieniałem filtr paliwa, może się zapowietrzyło albo oringi nie trzymają. Poczekam na kabelek i zobaczę co jest grane.
U mnie bardzo podobne objawy tj. check engine zapala się przy wyższych obrotach (ale nie zawsze) lub tak jak ostatnio po zjeździe na MOP na autostradzie i ponownym uruchomieniu (wcześniej przy wyższych obrotach "check engine" i auto stop).
Błędy wskazane przez komputer (podłączenie u "znajomego" tunera silników):
P0087 - Cisnien. w rurce wtryskiw. - [ciśnienie w szynie wtryskiwaczy - niski]
P0190 - Czujnik wysok. cisnienia paliwa - [czujnik wysokiego ciśnienia paliwa - wysoki]
P2294 - Cisn. paliwa (regulat. wyjscie pompy wys. cisn. lub rurka) - [ciśnienie paliwa (wyjście regulatora pompy wysokiego ciśnienia - niepoprawny]
oraz 1 wtrysk trochę odstawał od pozostałych 3 (ale komputer był podłączony w zasadzie przez 1min, więc parametr orientacyjny).
...podejrzewam paliwo z nie "firmowej" stacji, a przed tym tankowaniem niestety trochę jazdy na rezerwie...
dodałem STP Formuła do czyszczenia Wtryskiwaczy wtrysków Diesla oraz STP Water Remover a później zatankowałem Arktyczny ON na Statoil...przez jakiś czas było OK...ale w sobotę na MOPie znowu się zapalił "check engine" (teraz nie mam jak sprawdzić jakie są błędy); ale wróciłem do domu 300km bez problemów...
hm...jak rozpoznać czy wymienia się wkład filtra paliwa czy cały/kompletny filtr?
Jak wkład to u mnie jest plastikowy zakrecany u góry, a kompletny metalowy.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
mam "czarny słoik":
DSC_0219.JPG
więc sam wkład wystarczy...wybrać UFI?
Ja miałem poprzednio bosch-a i bez problemów zapalił po wymianie. Teraz jak wymieniłem na taki z białego materiału to miałem problem z odpaleniem, może to jest sprawca całego zamieszania bo rzeczywiście auto się zachowuje tak jak by przy mocniejszym kopnięciu brakowało paliwa albo za niskie ciśnienie było.
Jutro dostanę nowy interfejs to zobaczę co wykaże komp.
To nie jest przypadkiem problem niewlasciwie pracujacych zaworów scv?
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
No że wy się nie boicie eksperymentować z filtrami paliwa to ostatnia rzecz na której nie warto oszczędzać w tym aucie bo potem to tylko płacz i $$$$$$$$$
Filtry tylko oryginalne lub ewentualnie UFI ( ale teraz jest tyle podróbek UFI ze nawet ich strach zakładać... )
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje