Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 58
Like Tree3lubi to!

Temat: Gasnący silnik.  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    56
    Postów
    513
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    38
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał slaveta Zobacz post
    Ok sprawa wygląda tak, połączyłem się z ECu silnika ale MES mi nie pokazuje żadnych danych ani nie mogę nic odczytać, niby połączony ale nie może odczytać. System dobrze wykrywa interfejs ale MES nie może odczytać danych z ECU.
    To są zdjęcia tego interfejsu:
    Załącznik 30511
    Odinstaluj sterowniki od kabla na podloczonym kablu, a nastepnie zainstaluj te : http://www.arduined.eu/files/CH341SER.zip
    Daj znac jaki efekt.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    43
    Postów
    239
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM
    Rocznik
    2006
    mi to wyglada na uwalony overboost lub przepływke. bez odczytu bledow to jednak loteria

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2013
    Skąd
    łódź
    Postów
    44
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet
    Rocznik
    11.2006
    Też mi to wygląda na overboost lub przepływkę. Jakiś czas temu miałem tak że na trasie np. załączył mi check-a i nie mogłem jechać szybciej nić 90km/h ale za jakiś czas się wyłączało i było normalnie. Teraz to praktycznie jak przygazuję mu konkretnie to już mi odcina i wyłącza silnik. Póki jadę spokojnie bez szaleństw to jest ok, nawet check się nie zapala.
    W swoim zakresie wyczyściłem overboost-a bo mam ten rozbieralny ale niestety nic to nie dało.
    Czekam na nowy interfejs bo tamten popsułem z nerwów Zamówiłem wersję 1.4 z tej aukcji co podał Desmo999 może teraz będzie dobrze.

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    903
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał slaveta Zobacz post
    Też mi to wygląda na overboost lub przepływkę. Jakiś czas temu miałem tak że na trasie np. załączył mi check-a i nie mogłem jechać szybciej nić 90km/h ale za jakiś czas się wyłączało i było normalnie. Teraz to praktycznie jak przygazuję mu konkretnie to już mi odcina i wyłącza silnik. Póki jadę spokojnie bez szaleństw to jest ok, nawet check się nie zapala.
    W swoim zakresie wyczyściłem overboost-a bo mam ten rozbieralny ale niestety nic to nie dało.
    Czekam na nowy interfejs bo tamten popsułem z nerwów Zamówiłem wersję 1.4 z tej aukcji co podał Desmo999 może teraz będzie dobrze.
    Ale problemy z zmienną geometrią turbiny nie gaszą silnka po 3000 obr.
    Jeśli ogranicz ci tylko moc to masz przeładowanie i odcięcie mocyprzez komputer ale silnik nadal pracuje do kolejnego wyłączenia zapłonu na ograniczonej mocy.

    Jeśli tak jest to zobacz czy pracuje ci cięgno turbiny na biegu jałowym przy dogazowaniu i czy jak zasysasz ustami powietrze ( wężyk od gruszki-turbiny) to cięgło się wsuwa do środka. Jeśli nie to masz zatarte/zapieczone kierownice w turbinie. i dokładnie sprawdź wszystkie węzyki - też najlepiej zaciągając się
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2013
    Skąd
    łódź
    Postów
    44
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet
    Rocznik
    11.2006
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Ale problemy z zmienną geometrią turbiny nie gaszą silnka po 3000 obr.
    Jeśli ogranicz ci tylko moc to masz przeładowanie i odcięcie mocyprzez komputer ale silnik nadal pracuje do kolejnego wyłączenia zapłonu na ograniczonej mocy.
    No właśnie tak miałem przez jakiś czas, ograniczał mi moc ale nie gasił silnika. Teraz mam tak że jedzie i turbina też działa bo słyszę, przyspieszenie też jest ale jak mu mocno wcisnę pedał gazu to załącza mu się check i gasi mi silnik. Po ponownym odpaleniu znowu mogę jechać.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    38
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Mi to wygląda na problemy z paliwem, a dokładniej z ciśnieniem w szynie comon rail. Kolega z pracy i forum miał taki problem. W czasie jazdy jak "depnął" to silnik dostawał muła lub gas. W serwisie boscha wymienili mu pompe wysokiego ciśnienia. Niestety nie pomogło, wczasie drugiej wizyty wzieli temat dogłębniej. Okazało się, że w pompie jest filter. Był tak zapchany jakimś żelem, że przy spokojnej jeździe dawał wystarczające ciśnienie, ale przy przegazowaniu przepływ paliwa był zbyt mały. Skończyło się na czyszczeni całego układu paliwowego. Od tamtej pory spokój i tankowanie sprawdzonego paliwa.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2013
    Skąd
    łódź
    Postów
    44
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet
    Rocznik
    11.2006
    Ostatnio wymieniałem filtr paliwa, może się zapowietrzyło albo oringi nie trzymają. Poczekam na kabelek i zobaczę co jest grane.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2017
    Skąd
    Tarnów
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 16v Multijet Emotion 150KM
    Rocznik
    10.2005
    U mnie bardzo podobne objawy tj. check engine zapala się przy wyższych obrotach (ale nie zawsze) lub tak jak ostatnio po zjeździe na MOP na autostradzie i ponownym uruchomieniu (wcześniej przy wyższych obrotach "check engine" i auto stop).
    Błędy wskazane przez komputer (podłączenie u "znajomego" tunera silników):
    P0087 - Cisnien. w rurce wtryskiw. - [ciśnienie w szynie wtryskiwaczy - niski]
    P0190 - Czujnik wysok. cisnienia paliwa - [czujnik wysokiego ciśnienia paliwa - wysoki]
    P2294 - Cisn. paliwa (regulat. wyjscie pompy wys. cisn. lub rurka) - [ciśnienie paliwa (wyjście regulatora pompy wysokiego ciśnienia - niepoprawny]
    oraz 1 wtrysk trochę odstawał od pozostałych 3 (ale komputer był podłączony w zasadzie przez 1min, więc parametr orientacyjny).

    ...podejrzewam paliwo z nie "firmowej" stacji, a przed tym tankowaniem niestety trochę jazdy na rezerwie...

    dodałem STP Formuła do czyszczenia Wtryskiwaczy wtrysków Diesla oraz STP Water Remover a później zatankowałem Arktyczny ON na Statoil...przez jakiś czas było OK...ale w sobotę na MOPie znowu się zapalił "check engine" (teraz nie mam jak sprawdzić jakie są błędy); ale wróciłem do domu 300km bez problemów...

    hm...jak rozpoznać czy wymienia się wkład filtra paliwa czy cały/kompletny filtr?

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2013
    Skąd
    war-maz NE
    Postów
    84
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    09.2006
    Cytat Napisał @r2r Zobacz post
    ...jak rozpoznać czy wymienia się wkład filtra paliwa czy cały/kompletny filtr?
    Jak masz plastykową obudowę filtra z nakrętką jakby od słoika to jest do wymiany sam wkład, a jeżeli cały filtr jest metalowy do do wymiany cały filtr.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    38
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Jak wkład to u mnie jest plastikowy zakrecany u góry, a kompletny metalowy.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2017
    Skąd
    Tarnów
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 16v Multijet Emotion 150KM
    Rocznik
    10.2005
    mam "czarny słoik":
    DSC_0219.JPG

    więc sam wkład wystarczy...wybrać UFI?

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2013
    Skąd
    łódź
    Postów
    44
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet
    Rocznik
    11.2006
    Ja miałem poprzednio bosch-a i bez problemów zapalił po wymianie. Teraz jak wymieniłem na taki z białego materiału to miałem problem z odpaleniem, może to jest sprawca całego zamieszania bo rzeczywiście auto się zachowuje tak jak by przy mocniejszym kopnięciu brakowało paliwa albo za niskie ciśnienie było.
    Jutro dostanę nowy interfejs to zobaczę co wykaże komp.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    1,050
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    To nie jest przypadkiem problem niewlasciwie pracujacych zaworów scv?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    903
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    No że wy się nie boicie eksperymentować z filtrami paliwa to ostatnia rzecz na której nie warto oszczędzać w tym aucie bo potem to tylko płacz i $$$$$$$$$
    Filtry tylko oryginalne lub ewentualnie UFI ( ale teraz jest tyle podróbek UFI ze nawet ich strach zakładać... )
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Doblo 1.9d 2003 - Gasnący silnik podczas jazdy...
    Napisany przez rae_sremmurd na forum Doblo
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 16-11-2017, 21:43
  2. Gasnący silnik
    Napisany przez w1907v na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-02-2015, 08:52
  3. Brava 1.6 16v gasnący silnik na luzie
    Napisany przez predator66611 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 11-12-2014, 09:47
  4. gasnący silnik 1.9 JTD w Stilo
    Napisany przez pablooooo21 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-12-2010, 09:32
  5. [silnik] Gasnące Uno
    Napisany przez vinci na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-07-2009, 11:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl