Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 38
Like Tree1lubi to!

Temat: Fiat croma 1.9 150 automat zawór egr  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005

    Fiat croma 1.9 150 automat zawór egr

    Po wymianie zaworu EGR czasami odczuwam szarpnięcia w okolicach 1800-2000 obrotów, nie jest to bardzo dokuczliwe ale troche mnie denerwuje, czy częściowe zaślepienie rozwiązało by problem? link do zdjęcia:
    STAINLESS STEEL EGR BLANKING PLATE FIAT STILO & CROMA 1.9 JTD *INCLUDES GASKET* | eBay



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    53
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    To musi być inny problem. U mnie po wymianie EGR na nowy całe szarpane ustało. Poczyść czujniki: ciśnienia doładowania i elektrozawór sterujący kierownicą turbiny.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    Cytat Napisał grzest Zobacz post
    To musi być inny problem. U mnie po wymianie EGR na nowy całe szarpane ustało. Poczyść czujniki: ciśnienia doładowania i elektrozawór sterujący kierownicą turbiny.
    ok tylko że problem powstał po wymianie nowego egr, więc co mają do tego czujniki?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    138
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2010.09.29
    Ja miałem podobną sytuację, jeżdżę już dwa lata szarpnięcia powoli ustabilizowały tzn. są ale minimalne, wyczuwalne przy stałej prędkości w momencie zmiany
    biegu 3/4 lub 4/5

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    Cytat Napisał krysiek Zobacz post
    Ja miałem podobną sytuację, jeżdżę już dwa lata szarpnięcia powoli ustabilizowały tzn. są ale minimalne, wyczuwalne przy stałej prędkości w momencie zmiany
    biegu 3/4 lub 4/5
    u mnie dokładnie tak samo, tylko dochodzi jeszcze do wachnięcia między obrotami 1800-2200, i wydaje mi sie że to wachnięcie to wina egr, dlatego pytam o częściowe zaślepienie egr

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Rzeszów
    Wiek
    68
    Postów
    160
    Auto
    Lancia kappa Coupe 3,0 24V ASB; Fiat Croma 2; 2,4 JTDM z ASB
    Rocznik
    1997; 2008
    Mam takie same objawy w silniku 2,4 aut. Na razie niczego nie szukam, ale poczytam jakie są Wasze doświadczenia.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    wywaliłem nawet DPF-a i klapy w kolektorze bo listwa sterująca klapami była padnięta ale to nic nie zmieniło, czytałem na forum alfy gość miał takie same objawy i koleś częściowo zaślepił EGR i pisal że to nie ten sam silnik, wachnięcia i szarpanie ustąpiły, ale myślałem że może ktoś z tego forum w tym konkretnie modelu robił taką operacje

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    42
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Taką kryzę do EGRa (niepełna zaślepka z otworami) kupisz nawet w ASO.
    www.fso-1500.pl

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    Cytat Napisał dominiq Zobacz post
    Taką kryzę do EGRa (niepełna zaślepka z otworami) kupisz nawet w ASO.
    ale potrzebuje dwóch zaślepek czy tylko tej jednej prostokątnej?

  11. #10
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Jedna wystarczy. Choć ja osobiście dwie zakładałem.

    Ogólnie egr to najlepiej wyłączyć komputerowo.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    ok to w tygodniu założe tę prostokątną i dam znać czy jest różnica

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Hmm, u siebie też zaobserwowałem wahnięcia obrotów. Wygląda to tak, że przyspieszając jednostajnie na 3. biegu (na innych biegach nie zaobserwowałem), obroty dochodzą do ok. 2200 i spadają do ok. 1800, później znowu rosną do 2200 i skrzynia wrzuca 4. bieg. Całe wahnięcie przypomina trochę zmianę biegu na wyższy ale jest bardziej delikatne.

    EGR mam zaślepiony i wyłączony programowo.

  14. #13
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Wojna może leżeć w samym sterowniku skrzyni. Źle czyta predkoac obrotowa.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    U mnie takie zbicie obrotow wystepuje ale to wyglada jak pólbieg. Dla mnie to jest normalne zachowanie

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    No może to i półbieg, nie wiem. Ja też się tym nie przejmuję za bardzo bo wszystko działa bez zarzutu chociaż normalnym, czy typowym, bym tego nie nazwał
    Chociaż może przy innych automatach też coś podobnego jest ale nie miałem przyjemności takimi jeździć.


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 2.4, check engine, zawór EGR
    Napisany przez PiotrL na forum Croma
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post: 24-05-2015, 21:48
  2. Croma 2.4 EMOTION automat
    Napisany przez jaarek na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 25-09-2014, 13:33
  3. Kupię Fiat Croma 1,9 150KM automat
    Napisany przez sierra na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-01-2014, 18:00
  4. Croma 2,4 JTD Automat ??
    Napisany przez kromka na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 21-02-2013, 08:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

egr fiat croma

elektrozawor croma

czujnik egr fiat croma

jtd szarpie obroty 1800 2200

delkatnie szarpie asb fiat croma

fiat croma egr

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl