Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 95
Like Tree3lubi to!

Temat: Egr  

  1. #46
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Ponoc tak. Nie potwierdzam bo mam u siebie i egr i dpf i na razie nic z tym nie robiłem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    44
    Postów
    81
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Emulator czy lewy elektromagnes to według mnie jeden czort.

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Na pewno to nie 1czort.

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    44
    Postów
    81
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    W jednym i drugim przypadku ECU nie steruje rzeczywistym zaworem egr, wstawiasz pełna zaślepkę więc i w jednym i drugim dostaje więcej powietrza i przepływomierz będzie pokazywał inne wartości A to może wygenerować blad. Jeżeli działa emulator to i pusty ale sprawny zawór EGR podłączony do wtyczki a przyymocowany na trytytkach do grodzi również się sprawdzi. Jeżeli nie działa emulator to i pusty zawór nie zadziała.

    Powiem Wam że ja tak zrobiłem 9 lat temu w lagunie 2 1.9 dci. Drugi zawór podpiąłem do wtyczki i zamocowalem na grodzi a oryginalny zostawiłem po wyczyszczeniu w pozycji zamkniętej i autko śmigało przez kolejne 100 tys bez błędów i najmniejszych problemów. braVo nowsze więc i może diagnostyka zaworu inna.

  6. #50
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Emulator bodajze tez pod przeplywke sie podpina.
    Pewnie Laguna tego nie diagnozowala.
    Moze sie wypowie ktos co ma emulator

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    44
    Postów
    81
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    Emulator bodajze tez pod przeplywke sie podpina.
    Pewnie Laguna tego nie diagnozowala.
    Moze sie wypowie ktos co ma emulator
    No to jak pod przepływie się podpina to może faktycznie działać. Czekam na info od kogoś kto ma taki emulator

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    43
    Auto
    Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał grzegorzmis Zobacz post
    No to jak pod przepływie się podpina to może faktycznie działać. Czekam na info od kogoś kto ma taki emulator
    Tak. Podpina się pod przepławkę i EGR. Emulator dostępny na allegro. EGR zaślepiony całkowicie. Działa OK.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2013
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    50
    Postów
    51
    Auto
    CROMA 1.9 16V Multijet
    Rocznik
    2008
    Potwierdzam emulator podpina się pod przepływkę i wtyczkę męską od EGR ,u mnie śmiga od pół roku, EGR zaślepiony i wszystko jest ok.Silnik pracuje pięknie i zdrowo dla silnikatutaj jest schemat :IMG_2277.JPG
    Ostatnio edytowane przez GUREGORI74 ; 20-03-2017 o 12:09

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Prze emulatorze nie pracuje bo w ecu soi są cofnięte dla pracy z egr !
    Soi jest cofnięty o 1-1,5 st.
    Przy wywalanie egra powinno się również soi poprawić.
    Na pewno lepszy emulator jak z egr on się babrać.

    Przypominam dpf+egr powinno się wyłączać oba.

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    44
    Postów
    81
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Przypominam dpf+egr powinno się wyłączać oba.
    a czy kolega bronx wie jak wyglada charakterystyka pracy EGR podczas wypalania DPF ?

    druga sprawa poszukiwany admin lub kolega dziki z forum fiata,

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    nie nie wiem,....

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    44
    Postów
    81
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    nie nie wiem,....
    ja tez nie wiem i tak się zastanawiam, czy aby na pewno przy wyłączeniu EGR trzeba ten DPF usuwać. Wyczytałem, że otwarty EGR obniża temperaturę w komorze spalania, bo mieszanka "tlen - spaliny" zawiera mniej tlenu. A obniżenie temperatury w komorze obniża temperaturę spalin, a to jest niekorzystne dla DPF, wiec według mnie EGR podczas wypalania DPF powinien być cały czas zamknięty. A jeżeli tak, to tak jakbyśmy go zaślepili a i tak DPF będzie się poprawnie wypalał. Zaleta po zaślepienie EGR będzie taka, ze przynajmniej cząstek stałych czyli sadzy będzie mniej (NoX więcej). DPF wyłapuje sadze, wiec po zalepieniu EGR interwały pomiędzy poszczególnymi wypaleniami DPF powinny być dłuższe, bo samochód mniej kopci to i DPF mniej sadzy zbiera. Tak to ja sobie wyobrażam, ale specem nie jestem. Natomiast wada, to silnik będzie się ciut dłużej nagrzewał, każdy to potwierdza. Bo jednak te spaliny jakaś temperaturę mają, przechodząc przez kolektor dolotowy powodują, że silnik szybciej łapie swoje 90 stopni.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    nie nie wiem,....
    [-o<
    a rozumiem, że z tym nie nie wiem, to był żart ...?
    czytam podpis kolegi
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000



    Teoretycznie zaślepienie egr może spowodować szybsze zawalanie dpf. Tak głosi teoria, zwolennikiem jestem "naprawiania" obu, znam ludzi co egr off, dpf on i nie zanotowali zwiększenia interwałów wypalania.
    Więc decyzję podejmuje każdy z osobna.
    Zaznaczam jeszcze raz uważam że powinno się oba wywalać.

    Troszkę.
    usprawniając egr zmieniam soi w obszarze pracy egr. Inne soi ->"lepsze" spalanie - mniej syfu.soi w egr strefie jest na minusie.
    Jak sprawa wygląda jak ktoś walnie zaślepkę, emulator i zostawi dpf nie wiem, nie znam, nie polecam - tu teoria powinna pokryć się z praktyką.


    EGR nie pomaga przy wypalaniu dpf.

  15. #59
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Bronx - że tak wywołam Cie do tablicy . Mam dpf i egr off natomiast na egr mam tylko zaślepkę z otworami a druga strona otwarta jest. Czy tak może pozostać, czy lepiej to zaślepić w pełni i jakie ma to znaczenie?
    Pozdrawiam

  16. #60
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    44
    Postów
    81
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    :


    EGR nie pomaga przy wypalaniu dpf.
    też mi się tak wydawało, więc DPF może egzystować normalnie w silniku bez EGR, mam na myśli proces skutecznego wypalania, a to czy częściej czy rzadziej to już rzecz wtórna.


 
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446egr-28479

otwarty egr objawy alfa romeo

jak oszukac komputer ze egr dziala jtdm

EGR Alfa 156 1.9 JTD objawy

Fiat croma egr objawt

otwarty egr jtd

fiat croma objawy zapchanego egr

auto kiepsko przyspiesza alfa 1.9 egr zaslepiomy

emulator egr przeplywka

oszukac egr jtd

https:fiatklubpolska.plcroma-446egr-284793

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl