Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 44
Like Tree4lubi to!

Temat: Czyszczenie EGR i dolotu a spalanie  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Wałcz
    Postów
    113
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał placuszek Zobacz post
    Z drugiej strony pytanie - czy macie namiar na kogoś w Wielkopolsce kto dobrze wywali klapy wirowe?
    Poznań - TUNEFORCE https://tuneforce.pl/ . Ja tam robiłem. W mojej opinii porządna firma.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2018
    Skąd
    Kościan
    Wiek
    31
    Postów
    184
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2009
    Właśnie już się z nimi kontaktowałem i jestem w trakcie umawiania terminu... Zastanawiam się jeszcze tylko czy wywalac całkowicie EGR czy tylko częściowo zaslepic

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 marzec 2009
    Skąd
    Biała
    Postów
    71
    Auto
    Croma 1.9 150 kM Multijet manual6
    Rocznik
    2007
    Witam jak to jest, czy czesciowe zaślepienie EGR dwoma blaszkami z z otworkami dostępnymi na allegro spowoduje wyświetlenie błędu. Czy wraz z zastosowaniem zaślepek konieczne jest wyprogramowanie zaworu? proszę o odpowiedź

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Blaszki z otworami nie spowoduja błędy

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Wałcz
    Postów
    113
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał placuszek Zobacz post
    Właśnie już się z nimi kontaktowałem i jestem w trakcie umawiania terminu... Zastanawiam się jeszcze tylko czy wywalac całkowicie EGR czy tylko częściowo zaslepic
    Zapytaj ich na miejscu. Ja pytałem i powiedzieli, że jeżeli działa bez problemu i EGR i DPF to narazie nie ruszać. A jak zacznie świrować - to wtedy wywalimy. I tak zrobiłem. Narazie nie narzekam że ich posłuchałem. Autko śmiga, DPF działa, EGR też. Pozdro.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2018
    Skąd
    Kościan
    Wiek
    31
    Postów
    184
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2009
    DPF działa bez problemu, EGR żadnego błędu również nie wywala ale mimo go chcę go wyczyścić ( pewnie w najbliższy weekend ) i częściowo zaślepić aby wyeliminować delikatne szarpanie w przedziale 1800-2000 obrotów. BTW czy taka częściowa zaślepka będzie ok ? - https://allegro.pl/zaslepki-egr-fiat...800269744.html

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    903
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał placuszek Zobacz post
    DPF działa bez problemu, EGR żadnego błędu również nie wywala ale mimo go chcę go wyczyścić ( pewnie w najbliższy weekend ) i częściowo zaślepić aby wyeliminować delikatne szarpanie w przedziale 1800-2000 obrotów. BTW czy taka częściowa zaślepka będzie ok ? - https://allegro.pl/zaslepki-egr-fiat...800269744.html
    Do silników 16 zaworowych ( 150 KM ) te prostopadłe z czteroma otworami
    Do silników 8 zaworowych ( 120 KM ) ta owalna z 3 otworami

    Strasznie drogie... niema tańszych
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2017
    Skąd
    Chełm
    Wiek
    39
    Postów
    262
    Auto
    Renault Espace 2011 2,0dci 150KM
    Rocznik
    2011

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2018
    Skąd
    Kościan
    Wiek
    31
    Postów
    184
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2009
    Przyszły właśnie zaślepki do EGR
    IMG_20180717_153906.jpg
    więc teraz czas na pytanie: do silnika 1.9 150 km montować obie jak na schemacie poniżej czy tylko tę z 4 otworami?
    Schemat.png

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Obydwie będą na pewno ograniczać przepływ spalin lepiej niż jedna.

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    903
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Przy zamontowanych dwóch w tym silniku zobaczysz błąd na desce...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Mam dwie, nie mam błędu na desce.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    09 czerwiec 2018
    Skąd
    Kościan
    Wiek
    31
    Postów
    184
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2009
    Dlatego pytam jak zrobić dobrze bo różnie ludzie mówią

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    903
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Maxi Zobacz post
    Mam dwie, nie mam błędu na desce.
    To ciekawe.... Masz 150 KM czy może wersję Duńską 136 KM?
    Przy 3 dziurach wywala błąd z powodu zbyt małego przepływu spalin do silnika i bilans zasysanego powietrza się jemu nie zgadza..... chyba, że masz uwalony przepływościomierz, lub zmienione oprogramowanie.... sprawdzałeś wartości przepływki?
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Mam 150 km, wartości oczekiwanej ilości powietrza w stosunku do zmierzonej ilości powietrza (czy jak to się w mesie nazywa) się zgadzały. Nie sądzę żeby niemiec dłubał w sofcie, te dławiki sam założyłem.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Czyszczenie dolotu w 1.9 multijet Idea
    Napisany przez Turek na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-07-2018, 00:41
  2. Rura dolotu Bravo HGT
    Napisany przez kevas093 na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-11-2017, 15:09
  3. Modyfikacja dolotu powietrza
    Napisany przez martinez na forum Croma
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 13-02-2015, 11:12
  4. Brak dolotu
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 05-11-2013, 13:27
  5. Buczenie z dolotu (Bravo 1.8 16V)
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-10-2011, 23:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wypalanie sadzy z dolotu fiat croma

spalanie po czyszczeniu dolotu

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl