Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 19 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 273
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Dwumasa nie szarpie tylko słychać na wolnych obrotach głuche stukanie na zimnym silniku.A T-jet posiada EGR.Ja mam przejechane 83 tys i ostatnio po odpaleniu na wolnych obrotach usłyszałem takowe odgłosy od strony skrzyni biegów ,czyli czeka mnie wymiana dwumasy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Dwumasa ,niesadze. Biegi plynnie wchodz,nie szarpie przy ruszaniu.Rzadnych odglosow,szarpie tylko w zakresie 2200 do 2700 obrotowPrzebieg tez nieduzy. Mechanik sprawdzal i wykluczyl dwumase.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A gdzie znajde zawor EGR w tjecie? Z tego co sie orientuje to tjety go nie maja.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Jest z prawej strony patrząc na silnik.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Gdzies w okolicach przepustnicy? Bo jak sciagne pokrywe plastikowa to po prawej stronie jest odma.Z tylu po prawej jest przepustnica i kolo niej jest zawor upustowy cisnienia doladowania. I wlasnie o tym zaworze wspominali mi w serwisie jak dzwonilem.Jest tez czujnik na rurze od intercoolera na ktorym tylko pisze egr.Moze wstaw zdjecie jak mozesz.Pozdro

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    To jest przepustnica ktora wyciagalem i czyscilem ostatnio,byla tylko lekko brudnawa.Ale dzieki za zdjecie.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2015
    Skąd
    Wieluń
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1,4 T-Jet
    Rocznik
    2007

    Szarpanie

    Cytat Napisał Arturs1 Zobacz post
    Dwumasa ,niesadze. Biegi plynnie wchodz,nie szarpie przy ruszaniu.Rzadnych odglosow,szarpie tylko w zakresie 2200 do 2700 obrotowPrzebieg tez nieduzy. Mechanik sprawdzal i wykluczyl dwumase.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A gdzie znajde zawor EGR w tjecie? Z tego co sie orientuje to tjety go nie maja.
    Witam
    Kolego, czy udało się pozytywnie zdiagnozować usterkę? Mam to samo. Ręce opadają bo w jednym serwisie uważają że wszystko jest OK, a w drugim są skłonni przyznać że faktycznie szarpie ale nie mają żadnego pomysłu na przyczynę poza zamawianiem i wymianą części. Na mój koszt oczywiście.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Siema. Niestety ,problem szarpania nadal pozostal.Wymienilem swiece,cewki,oleje,rozrzad,czyszczenie wtryskiwaczy w warsztacie aparatura.czyszczenie czujnikow oraz przepustnicy.Nowy akumulator oraz alternator.Przebieg 30 tys.mil.I nadal kurw.... szarpie.Nie mam juz pomyslow.Chociaz mysle o lewym powietrzu gdzies w dolocie.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120HP
    Rocznik
    2007
    Hej czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu ? muszę powiedzieć że u mnie jest to samo, ale czy występuje u was pojawianie się błędu p0302 ?

    Dodatkowo znalazłem pewien opis problemu ale z tego co tam czytam to problem może być wszędzie :/

    https://repairpal.com/OBD-II-Code-P0302

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    39
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Hej. Mam identyczny problem. Szarpie tylko na zimnym silniku. U mnie pojawiły się błedy:
    P0605
    P0201
    P0202
    P0203
    P0204
    Możliwe żeby były wszystkie cewki padniete? Auto by wtedy paliło? Przy okazji pali dosyć dużo, koło 11ltr.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Ja wymienilem wszystkie cewki i nic to niedalo.Nadal szarpie.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    39
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    A robiłeś może coś z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (Bosch 0 280 160 652)? Niby w benzynowych silnikach to nie może być przyczyną, ale skoro już tyle rzeczy posprawdzałeś to może tą przyczynę też wyeliminowałeś?

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120HP
    Rocznik
    2007
    Dziś byłem w ASO z tym problemem, mam wizytę na 21.11 wiec zobaczmy co wymyślą gość który mnie przejmował był zaciekawiony problem albo tak tylko wyglądał . Z tego co udało mi się już ustalić nie jest to na pewno problem cewek, świec, kabli bo ich tam niema , ciśnienia na zaworach ani instalacji LPG. W moim przypadku jakiś czas temu wymieniłem nagrzewnice z uwagi na jej zapchanie i brak grzania. Po wymianie zaczęło dziwnie bomblować pod pedałami po zapaleniu zimnego silnika w garażu. Nie wiem czy ktoś wcześniej miał jeszcze podobne objawy bo najgorsze w tym wszystkim jest to że ten problem szarpania i błędy p0302 raz występuje raz nie. Jednak co udało się mnie wiece ustalić po zapaleniu już wiem kiedy będzie problem, jak wahnie go na obrotach to i zabombluje delikatnie to już jest wiem że będzie szarpać. Dodatkowo co jest dziwnego ze po przejechaniu około 1-2 km błąd wyrzuci całkiem już nie mruga tylko jest prośba o skontrolowanie silnika i czuć że odcięło jeden wtrysk bo pedał jest jakby napompowany i brakuje mocy. Ale najciekawsze jest to że jak zaraz go zgasza i zapale to błąd znika silnik pali na wszytki gary i jedzie bez większego szarpania. Moim zdaniem temat leży w oprogramowaniu wtryskiwaczy benzynowych. Liczę na to ze ASO pomoże (ale sam czasem nie wierze w to co pisze) ale jeszcze jedna ciekawa historie słyszałem że może to być przestawiony rozrząd o pół zęba ...... ale w moim przypadku rozrząd był robiony jak miała 130k a teraz mam już 167k wiec raczej nie bardzo w to wierzę. Postaram się odezwać po wizycie w ASO

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Regulator paliwa tez wymienilem.Oraz jak pisalem wczesniej,cewki,swiece NGK (dwa razy) z myślą ze byly felerne.Nowy rozrzad,alternator,miesiac temu nowy akumulator,czyszczenie wtryskiwaczy specjalna aparatura.czysciem czujniki oraz wyjmowalem pompe paliwa.Zbiornik i pompa jak nowa.Auto ma 32 000 mil przejechane.Paranoja.Pozdrawiam.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Rozrzad nie sadze.Ciezko by odpalal i nie mial by mocy.Ale z tymi wtryskiwaczami tez moze cos byc.Byly przypadki nagminne w silnikach tsi i tfsi .Auta nierowno pracowaly i winne bylo oprogramowanie w sterowniku.Wprowadzali nowe programy i auta jezdzily juz normalnie.Moze i u nas moze byc podobny problem.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Caly czas jeszcze mysle o pierwszej sondzie lambda.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    39
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Moje auto dzisiaj po nocy spędzonej na dworze i w lekkim przymrozku odpaliło bez problemu i przez 3km do domu z pracy nie szarpnęło ani razu. Rano tylko chwilę pochodziło na jałowym biegu bo musiałem poczekac aż tylna szyba trochę odmarznie. Niestety dzisiaj nie zostanie podłączone pod komputer, bo spec ma zajęte i dopiero w przyszłym tygodniu pojadę, ale nie wykluczył regulatora, bo wtedy ponoć auto byłoby zalewane, nie spalało paliwa i przez to by się krztusiło i szarpało.

    Ja jestem przed wymianą rozrządu, ale to raczej u mnie odpada, bo jak się auto zagrzeje to śmiga bez problemu, tylko pali koło 11ltr...

    A co z turbem? Może dostaje za mało powietrza?
    Ostatnio edytowane przez janko11 ; 16-11-2017 o 19:25


 
Strona 2 z 19 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-34491

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344919

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449116

1.4 t-jet egr

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449114

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449115

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344912

szapanie po mapie ecu1.4 t-jet peknieta turbinacis.ienje w cylindrach fiat braco.2bravo 2 obroty jaloweblowoff t-jetfiat 1.4 tjet reset adaptationszarpanie na zimnym silniku Bravo 2tjet pekniety kolektor opis1.4 t-jet szarpaniehttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449112https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344918Fiat bravo 2 szarpie podczas gazufiat bravo 1.4 t-jet silnik szarpie na wolnych obrotachfiat bravo 1.4 t-jet szarpiefiat bravo 2 szarpie podczas jazdy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl