Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32
  1. #16
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    A czy przypadkiem pojawiające się i znikające drgania nie są wynikiem pracy wentylatora chłodnicy?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    POZNAŃ
    Wiek
    33
    Postów
    21
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2010
    Nie, na to tez zwróciłam uwagę, fakt jak wentylator od chłodnicy się włącza to czuć po prostu ze cos się włącza i słychać. A z tymi wibracjami mam tak cały czas. Tyle ze przed rozrządem tez miałam. Teraz po rozrządzie doszło to terkotanie jakby pokrywy silnika (ktoś napisał ze to pompa wody i tak może być bo miałam wymieniana) średnio co drugi wyjazd nie za każdym razem.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Na tym nagraniu jak sie dobrze wsluchac to faktycznie jest jakby takie nieregularne terkotanie..Choc moze ta nieregularnosc wynikac z tego ze ruszasz telefonem -i mikrofon raz je wylapije raz nie dlatego ciezko stwierdzic -ale pewnie o tym mowisz? Jesli tak to rzeczywiscie dziwne

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    POZNAŃ
    Wiek
    33
    Postów
    21
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2010
    Tak słychać. To nie jest od ruszania telefonem. Ruszałam telefonem żeby spróbować wylaapac gdzie to najbadziej słychać. To terkotanie zrobiło się po wymianie rozrządu. Na żywo to bardziej słychać nie trzeba się było wsłuchiwać

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    ciezko to terkotanei usłyszeć, choć coś jednak da sie wyłapac na filmie, u mnie w toczydle co prawda innym nei tym z t-jet (tak jestem burzuj mam dwa) to zauwazyłem że np gdy jest załacozna klima to silnik jest głośniejszy (podejrzewam ze to sprezaka zaczyna hałasować :-( )

    gdyby kolezanka była z wrocławia to bym tu polecił dwa warsztaty specjalizujące sie tylko we włoszczyźnie, ktore naprawde robią dobra robotę i nie wołają jak za zborze w ASO, ba nawet sami mi powiedzili co wymienic w moim toczydle, i to tak od serca poradzili za free.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    POZNAŃ
    Wiek
    33
    Postów
    21
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2010
    Mechanik do mnie właśnie zadzwonił i mówi ze dwumasa. Dziwne jest to dla mnie bo przebieg jest mały. Jeździłam nim tylko tydzień od zakupu wiec niestety nie jestem w stanie stwierdzić czy mówi prawdę.

  8. #22
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Zweryfikuj u innego mechanika. Zwlasza, że mu nie ufasz.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    50
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Na 99,9% to stukanie nie ma nic wspólnego z kołem dwumasowym, chociażby z tego powodu, że jest słyszalne z przeciwnej strony niż sprzęgło. Jak wspominałem wcześniej u mnie w Bravo też tak pukało i kompletny (wraz z pompą) rozrząd był wymieniany, czy pukało przed wymianą nie wiem, koło dwumasowe też miałem wymieniane i opisywane stuki były słyszalne. Możliwe że jak to jest pompa wody, to ten hałas dotyczy wyrobów określonego producenta, niestety nie wiem co miałem zamontowane w samochodzie, ale mogę napisać że zestaw f-my INA zamontowany obecnie w moim samochodzie takich stuków nie generuje.

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    zdecydowanie pojedź do innego mechanika na weryfikacje (tylko nic mu nie mów) , bo tzw "januszy" biznesu nie brakuje szczególnei jak kobeita przyjedzie to sory za okreslenie uważaja ja za idiotkę której wszystko mozna wcisnąc.... oczywiście dwumase moga rzeczywiście wymienić po drodze usąc właściwa usterkę...ale dwumasa to już gruba robota bo demontaż skrzyni biegów

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    POZNAŃ
    Wiek
    33
    Postów
    21
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2010
    Tyle ze oni wydają się uczciwi bo sam mi powiedział ze teraz nie kusze tego wymieniać tylko na wiosnę i ze na spokojnie ze moge z tum jeździć póki co bo to nie dzieje się za każdym razem tylko np co 4 wyjazd. I dają paragon z gwarancja zawsze. Wiem ze to o niczym nie świadczy.

    Mogła to być dwumasa bo przypominam sobie ze miałam tak czasami ze 1 bieg nie chciał wejść, albo trochę szarpnęło przy ruszaniu i ta nierówna praca co opisywałam plus czasami mi stuknęło cos przy puszczaniu sprzęgła. Tylko nie zwracałam na to wsystsko uwagi bo zdarzało się czasami a nie zawsze
    I dość ciche.

    Mechanik mówił żeby wymienić tylko dwumase bez sprzęgła a ja słyszałam ze powinno się komplet.
    Wolałabym u tego samego wymienić bo jak się okaże ze to nie to to mi nie zarzuci ze gdzieś tam byłam u kogoś innego i zepsuł.
    Ostatnio edytowane przez laraa ; 24-10-2018 o 00:54

  12. #26
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,903
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Jeśli już wymiana dwumasy, to tylko ze sprzęgłem. To jest kompletny zestaw.
    Oszczędności prze tym nie ma, tym bardziej, że i tak musi zrzucić skrzynię, żeby dostać się do koła dwumasowego. Za wymianę sprzęgła niektórzy mechanicy wołają od 400 zł w górę, w zależności od auta.
    Logicznie też nie ma sensu wymieniać tylko 1 z 4 części. To tak jakby wymienił tarczę hamulcową, a klocki zostawił stare.

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    niewchodzenie 1 pierwszego biegu to nie ma nic wspólnego z dwumasą.... szarpanie i stukanie może mieć wspólne.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    POZNAŃ
    Wiek
    33
    Postów
    21
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2010
    Czy ktoś wymieniał dwumase w bravo po 2011 roku? Mechanik mi powiedział ze te z luka za 700 zł może nie pasować bo była po 2011 jakaś zmiana i inne które pasuje do tego modelu kosztuje 2 tys. Nie wierze w normalnie...

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał laraa Zobacz post
    Czy ktoś wymieniał dwumase w bravo po 2011 roku? Mechanik mi powiedział ze te z luka za 700 zł może nie pasować bo była po 2011 jakaś zmiana i inne które pasuje do tego modelu kosztuje 2 tys. Nie wierze w normalnie...
    Podaj VIN to sie sprawdzi w EPER. Albo sama sprawrdz jak umiersz. I po numerze częsci mozna wtedy np w iparts sprawdzić albo w innym sklepie

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    POZNAŃ
    Wiek
    33
    Postów
    21
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2010
    Sprawdziłam i są inne numery. Świetnie. Ja kieruje sprawę do sądu jak mi sprzedawca pieniędzy za dwumase nie odda, mam dość


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Drgania na biegu jałowym
    Napisany przez Fiacikowo na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 17-01-2018, 22:48
  2. nierówna praca na biegu jałowym
    Napisany przez kukcia122 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-12-2015, 13:52
  3. Nierówna praca silnika na biegu jałowym. Proszę o pomoc!
    Napisany przez adriant na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-11-2013, 23:00
  4. Drgania kierownicy na jałowym biegu
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 04-06-2013, 18:40
  5. Nierówna praca silnika w jałowym biegu [1.6]
    Napisany przez mamut-tme na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-04-2011, 00:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467glosna-praca-dmuchawy-swist-powyzej-120-km-drgania-na-biegu-jalowym-42646

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl