Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 54 z 54
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał toofoxy Zobacz post
    Chcac zastosowac Liqui moly diesel spulung w tej sytuacji podalbym go bezposrednio na wtryskiwacze, moim zdaniem tylko tak mozna wplynac jakos na ich kondycje. Takie zalewanie do baku wplywa jedynie na wyciszenie pracy silnika (korekcje maja wiele do powiedzenia w tej kwestii-wlasne obserwacje) no i silnik dostaje odczuwalnego kopniaczka tylko w sytuacji gdy srodek jest w zbiorniku, po wypaleniu zbiorbika z LM wszystko wraca do 'normy'.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    Czyli można powiedzieć że taki sam efekt jak stosowanie oleju 2T? Zastanawiam się też nad specyfikiem VALVOLINE HD Diesel System Complete , który polecili goście od których kupowałem wtryskiwacz i się nimi zajmują. Butelka za około 50 zł na 1000 litrów paliwa. Ponoć bardzo dobry ale mało znany. Może ktoś używał?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Nie wiem czy daje taki sam efekt, nigdy nie zalewalem liqui moly diesel spulung 4 zbiornikow pod rzad. Generalnie w przypadku oleju 2t planuje zrobic w sumie 8 i odstawic. Zbaczyc czy zmiana tez jest tylko chwilowa. Btw. po dodaniu liqui moly czuc lepszego kopa, olej 2t w stosunku 1:200 nie wplywa na kopa lub nieodzuwalnie go zaniza(liczba cetanowa)

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał toofoxy Zobacz post
    Nie wiem czy daje taki sam efekt, nigdy nie zalewalem liqui moly diesel spulung 4 zbiornikow pod rzad. Generalnie w przypadku oleju 2t planuje zrobic w sumie 8 i odstawic. Zbaczyc czy zmiana tez jest tylko chwilowa. Btw. po dodaniu liqui moly czuc lepszego kopa, olej 2t w stosunku 1:200 nie wplywa na kopa lub nieodzuwalnie go zaniza(liczba cetanowa)

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    Właśnie to zauważyłem ze do 1500 obrotów gdy olej 2T jest zalany to auto minimalnie słabsze. Dlatego właśnie myślę nad innym specyfikiem i szukam opinii jeśli ktoś stosował.

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    47
    Postów
    302
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał gurmiki Zobacz post
    Właśnie to zauważyłem ze do 1500 obrotów gdy olej 2T jest zalany to auto minimalnie słabsze. Dlatego właśnie myślę nad innym specyfikiem i szukam opinii jeśli ktoś stosował.
    Stosując dotychczas olej 2T Liqui Moly 1052 nie zauważyłem spadków mocy, choć stosowałem LM1052 od ponad roku dodając 200ml na cały bak paliwa podczas każdego tankowania. Pozytywne efekty opisywane wyżej w tym wątku były widoczne od razu (cichsza praca silnika oraz miękki start). Obecnie zastosowałem preparat Archoil AR6400-D MAX. Wlewa się całą butelkę na cały bak paliwa. Z opisu wynika, że działa on trochę inaczej niż LM Diesel Spulung. Kiedyś stosowałem LM Diesel Spulung wlewając go w całości do filtra paliwa podczas wymiany tegoż filtra na nowy. AR6400-D MAX działa długofalowo i czyści cały układ paliwowy, nie tylko same wtryski. Depozyty wypłukane przez AR6400-D MAX dostają się do oleju w silniku, także aplikację preparatu warto zaplanować sobie tuż przed wymianą oleju silnikowego i filtrów na nowe. Po przeczyszczeniu układu przez AR6400-D MAX stosuje się potem normalnie zamiast oleju 2T preparat Archoil AR6900-D MAX w proporcji 10 ml na 10 litrów paliwa. W Bravo wychodzi około 60ml na cały bak paliwa. Także stosowanie AR6900-D MAX cenowo wychodzi mniej więcej jak 200ml 2T na bak. AR6900-D MAX poprawia smarność ON oraz podwyższa liczbę cetanową, czego akurat nie robi 2T, bądź minimalnie ją obniża. Podsumowując po aplikacji środków Archoil silnik pracuje bardzo cicho i miękko. Dotychczas nie zaobserwowałem żadnych skutków negatywnych.

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    57
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009
    A ja zawsze stosuję Smar do diesla Kleen-Flo. Mam nadzieję że przedłuży życie wtryskiwaczy w moim silniku. Chociaż te preparaty Archoil też wyglądają obiecująco. Pytanie który z preparatów rzeczywiście jest wart stosowania. Kleen-Flo aplikuję profilaktycznie już od kilku lat, niestety nie mogę powiedzieć by była jakaś zauważalna różnica. Z drugiej strony silnik 9-cio letni jest jak nowy, ale może to ogólnie efekt dbania...

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    Jest dużo preparatów ale który najlepszy trudne pytanie. Ja Kleen-flo używam w zimie by ON miał niżą temp zamarzania i jestem zadowolony z efektów ale jako dodatek który Jordan7 stosuje powiem szczerze nie spotkałem się jeszcze ale może dlatego że zawsze szukałem innych.

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    Na dzień dzisiejszy po wymianie 4 wtryskiwacza korekty wyglądają tak. Zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego przy temp w przedziale 64 stopnie do 73 są takie odchylenia od normy. Po tym wszystkie wracają do dopuszczalnych zakresów. Może ktoś coś wie na ten temat i mógłby się wypowiedzieć. Mam jeszcze jedno pytanie jak kodowane są wtryskiwacze w FES 1 od rozrządu = 1 w programie , kolejny to 2 = 2, następny 3 = 3 a na samym końcu 4 = 4? Czy może kolejność 1 od rozrządu = 1 w programie, 3 = 2 w programie, 2 = 3 w programie, 4 = 4 w programie, a może inna?
    Na dzień dzisiejszy zalany jest do pełnego baku Liqui Moly Diesel Spülung 500ml. Od momentu zalania przejechane 300 km.

    raporty z auta.zip
    Ostatnio edytowane przez gurmiki ; 14-04-2018 o 19:17

  9. #53
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,113
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM
    Rocznik
    2014
    Zerknąłem w ostatni log z rozgrzewania pojazdu. Za dużo parametrów zaznaczyłeś jednocześnie. Wystarczyło obroty, temperaturę oraz korekty. Pamiętaj, im mniej parametrów tym szybciej odświeżają się dane na wykresie. Jak logujesz przepływkę to zadajesz obroty, oczekiwaną masę powietrza i zmierzoną masę powietrza. Analogicznie z pozostałymi pomiarami. Z tego co widzę, maksymalną temperaturę jaką osiągnąłeś to 79 stopni. Masz podobnie jak ja. Zastanawiałem się nawet nad wymianą termostatu, ale mechanik stwierdził, że nie widzi potrzeby.
    Italians Do It Better

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    Wydaje mi się ze z temp wszystko jest ok. W tamtym roku przy dużych upalach bez niczego dochodziło do ponad 90 stopni. A propo logów będę miał to na uwadze. Ale ciekawi mnie czemu w takich zakresach temperatury korekty są takie dziwne i jedynie wtedy bo przed tym zakresem i po są jak dla mnie w porządku.


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. mokre wtryskiwacze z paliwa 2.0 jtd
    Napisany przez fiatbravoII na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-10-2017, 22:06
  2. wtryskiwacze a warunki gwarancji
    Napisany przez cooljack na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-07-2017, 16:02
  3. Czerwona dioda - wtryskiwacze?
    Napisany przez psz752 na forum Croma
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 13-08-2015, 13:13
  4. jak waýjac wtryskiwacze Ulisse 2,2 jtd
    Napisany przez citroenc8 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-09-2012, 21:47
  5. Wtryskiwacze brava 1.6
    Napisany przez babe16 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 18-06-2009, 09:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

ARCHOIL AR6900-D MAX forum

archoil 6400 d max opinie

ar6900 czy spuulung

archoil ar6900 d max opinie

alfaholicy archoil

fiat bravo 2 wtryski

wzrost korekty wtryskowacza

1.9 dth 2t orlen

bravo 1.9 multijet 120 korekta wtryskiwacza

archoil 6400

1.6 multijet 2 wtryskiwacze forum

wtryskiwacze bravo 1.9

archoil ar6900-d max opinie

wtryski fiat bravo 1.9 multijet

ar6900 opinie forum

wtryski fiat bravo tjet 120

szum wtryskiwacza

fiat bravo 1.6 16v wymiana wtrysku

archoil ar6900-d max dawkowanie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467czyzby-wtryskiwacze-do-wymiany-39767

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl