Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: Brak turbo  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2019
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    48
    Postów
    14
    Auto
    lancia delta 1.4 t-jet
    Rocznik
    2008

    Brak turbo

    Dzień dobry wszystkim. Posiadam Lancie Delte 1.4 t-jet 150km z LPG BRC i 179tysi przelotu i jako że jest to bliźniacza konstrukcja z Bravo proszę was o opinie i poradę. Od zakupu uporałem się z paroma problemami samodzielnie ale teraz mam lipę z turbo. Jeździłem kolegi Punto abarth z tym samym silnikiem i tam moc wbija w fotel a u mnie jej nie ma tak jakby turbina nie działała. Podczas jazdy na trasie jaką teraz zrobiłem (od zakupu tylko po mieście ) nie czuje przyśpieszenia i mam wrażenie jakby jechał na hamulcu albo nie dostawał powietrza. Coś się zaczyna dziać przy 3500-4000 obrotów. Poczytałem trochę na tym forum i doszedłem do pewnego wniosku że to wina pękniętego kolektora żeliwnego turbiny. Brak jakichkolwiek błędów na kompie. Na allegro są niby te lepsze zamienniki -czy ktoś je już stosował i czy wystarczy wymienić sam kolektor bez regeneracji turbiny. Rura dolotu od filtra do turbo wymieniona na nową. Sama turbina ponoć jest bez zmiennej geometrii. Bardzo dziękuję za podpowiedzi i wyrozumiałość.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,146
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Zrobić logi doładowania podczas przyspieszania, najlepiej na hamowni.
    Italians Do It Better

  4. #3
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    42
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    W parze z pękniętym korektorem najczęściej idzie turbo. Pęka żeliwna muszla po gorącej stronie. Włącz silnik i sprawdź czy spod maski czuć spaliny, nosem badaj okolice turbo.
    Kontroluj na zimnym silniku.
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 08-12-2019 o 15:35 Powód: Dopisek

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2019
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    48
    Postów
    14
    Auto
    lancia delta 1.4 t-jet
    Rocznik
    2008
    OK sprawdzę przed wyjściem do pracy i teraz jeszcze jedno pytanie, czy przy regeneracji turbo dają nowy kolektor czy też trzeba dokupić samemu. W razie czego nowy oryginalny IHI czy też zamiennik.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2019
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    48
    Postów
    14
    Auto
    lancia delta 1.4 t-jet
    Rocznik
    2008
    OK turbo ogarnięte. Kolektor cały, a przyczyna błacha w całości. Okazało się że pomimo założonej wtyczki na MAP sensor, nie stykała prawidłowo i nie pokazywała błędu. Po potraktowaniu Kontaktem turbo powstało jak Feniks z popiołu. Mam jeszcze wątpliwości co do działania samego czujnika ale to już pierdoła. Temat zamykam.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-09-2020, 18:59
  2. Po wymianie turbo brak mocy 1,3 jtd 90km
    Napisany przez marcinwch na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-12-2018, 19:41
  3. Brak cicsnienia turbo ladowarki do 2500 orb/min
    Napisany przez quadrando na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-04-2018, 16:15
  4. 1.9 8v 120 km JTD MJET - swiszczy turbo, brak mocy
    Napisany przez Alley na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-08-2017, 22:05
  5. Kupię kompletny silnik 2.0 20v turbo lub 2.0 16 turbo.
    Napisany przez JareczKu na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-12-2014, 23:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl