Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2019
    Skąd
    Bolesławiec
    Postów
    2
    Auto
    Doblo II 1.9JTD
    Rocznik
    2006

    1.9JTD 105KM Brak mocy, odcina turbo przy 3k, silnik po generalce . POMOCY

    Witam, jestem nowy na forum, to mój pierwszy post - nie mam już sił do auta i nie wiem gdzie szukać pomocy. Doblo 1.9JTD 105km 2006r. To tak: auto jest po generalnym remoncie silnika, zregenerowana turbina, zregenerowane wtryskiwacze, nowy przepływomierz, zawór sterowania podciśnieniem turbiny, czujniki na dolocie i od groma innych gratów. Władowałem w auto ładne kilka tys. i w dalszym ciągu w ogóle nie ma mocy z dołu, przy ok 120km/h wywala mi check'a turbiny po czym ją całkowicie odcina. Ogólnie rzecz biorąc sterownik cały czas leje paliwa na wtryski jak Airbus A380. Niedawno wyczaiłem że sterownik silnika przy programowaniu wtryskiwaczy wywala 2 z 4 kodów i nadpisuje sobie sam jakieś z powietrza, przez co sterownik silnika najwyraźniej świruje i daje takie dawki paliwa że głowa mała, między poszczególnymi cylindrami są różnice nawet czterokrotne. Programowanie wtrysków odbywało się z TEXY diagnostycznej (próby na dwóch różnych urządzeniach). Auto jest z NRD - nie wiem czy niemiec czegoś nie kombinował. Oznaczenia wtryskiwaczy : 87ZX5PAAA 8R85F2CAA 8H8M6T5AA BZ1LD3AAA (jak zweryfikować czy ktoś ich nie podmienił z innego auta i są niekompatybilne?). Co do samej turbiny była podpięta bezpośrednio z pominięciem zaworu podciśnienia i również nie było różnicy. Jestem z Dolnośląskiego, okolice Bolesławca - zna ktoś kogoś sprytnego kto uporałby się z tematem lub choć doprowadził do ładu programowanie wtryskiwaczy? Proszę o pomoc
    Ostatnio edytowane przez CzarnyTPSD ; 24-05-2019 o 20:39



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2015
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    139
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 Multijet
    Rocznik
    2005
    Ja wiem, że to może nie być to samo, ale miałem podobny przypadek. Po wymianie silnika muł, palił 12/100 i dymił na szaro jak parowóz. Do tego latające obroty. Okazało się, że pod jednym wtryskiwaczem dali przez pomyłkę dwie podkładki.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2019
    Skąd
    Bolesławiec
    Postów
    2
    Auto
    Doblo II 1.9JTD
    Rocznik
    2006
    Opcja odpada - stałem obok podczas montażu zregenerowanych wtrysków i z podkładkami jest ok, ale dzięki wielkie za podpowiedź

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    571
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Zrob logi dynamiczne, podczas jazdy z kompem , podgladac parametry,az wywali bleda.Na moje to wywala "przeladowanie". Wez zawin tasma czujnik doladowania w kolektorze i zrob probe.Czujnik musi byc podpiety.Poinformuj o wynikach,mozesz na pw.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2019
    Skąd
    Oleśnica
    Wiek
    32
    Postów
    4
    Auto
    Fiat doblo 1.9 JTD 77KW
    Rocznik
    2004
    Tak jak kolega napisał sprawdź parametry podcast jazdh z komputerem
    Zobacz jak ładuje turbina
    Nie powinna ladowac mniej jak 2bary.


 

Podobne tematy

  1. Pomocy, Croma 1.9JTD 150km, brak mocy i pomysłów
    Napisany przez skierka21 na forum Croma
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-06-2018, 23:44
  2. fiat marea weekend 1.9jtd 105km brak mocy, jakaś dziura
    Napisany przez macko8 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-06-2017, 01:20
  3. Turbina brak mocy, odcina przy 140, biały dym
    Napisany przez abovepL na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2017, 16:46
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-01-2017, 20:10
  5. Fiat Bravo 1.9 JTD 105KM 2000r. - brak mocy, odcinka przy 3000 obr/min
    Napisany przez reno62 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-10-2014, 07:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl