Czyli jaka diagnoza?
Sonda do wymiany, egr i przepływomierz też?
Czyli jaka diagnoza?
Sonda do wymiany, egr i przepływomierz też?
Sprawdzić trzeba sode miernikiem, później jak zaślepisz egr to błąd i tak będzie od niego się pokazywał. Jeśli to nie poprawi pracy,odłączyć trzeba przepływke i wtedy zobaczyć jak praca będzie wygladac. To na początek
Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Jak zaślepisz egr to check nie będzie się zapalał. Zaślep kryza z otworami. Błąd będzie tylko w ecu
Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Dzięki za informacje lukq, w środę przyjdzie mi zaślepka, zamówiłem też nowy zawór egr, więc przełożę zawór, zamontuję od razu zaślepkę i zobaczę co wtedy będzie się działo. Sprawdzałem sobie też sondę ecuscanem, wartości napięcia nie zmieniają się na niej przy dodawaniu obrotów, jest stałe napięcie ~ 13,4V
Kurde nie potrzebnie zamawiałeś egr, mogłeś zalepić i nic by się nie działa na starym, miałeś przetestować pisałem, że jeśli będzie poprawa to wina EGR.
Teraz jak będziesz miał to najpierw go zamontuj i nie zaślepiaj na poczatku.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Czekam z niecierpliwością na info.
Może była też jakaś akcja serwisowa z błędnym EGR'em trzeba by poszukać.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Zaślepiłem, przez pierwsze 100 km było bez check, myślałem że już sprawa załatwiona, a tu jednak nie :/ jak zwykle pojawił się check na desce, dziś po powrocie do domu (przejechanych 600km od pojawienia się kontrolki silnika) i podpięciu pod kompa wykazało błąd p0401 i p2626...
Czyżby jednak egr był do wymiany?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Raczej ok z mocą, choć nie czuć jest jakiegoś super kopa, po prostu zbiera się równomiernie, choć ostatnio jak sprawdzałem błędy i miałem w nich też p2626 to nie wyświetlił się check, myślę że wyskakuje wraz z błędem p401...
P0401 powinien pojawić się kompie, ale nie na wyświetlaczu/desce za sprawa check.
mam u siebie też zaślepiony i bład jest tylko i wyłacznie p0401 w zakładce błedy, lecz na desce nie mam żadnego.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
hmm, więc spróbuję teraz z wymianą lambdy, zobaczymy wtedy, czy myślisz lukq, że lambda może być ok, tylko gdzieś jest zwarcie?
Wiesz co jak pisałem sprawdź ją miernikiem powinna wskazywać od 0-1 V oscylować.
Możesz podmienić jak masz i pojeździć chwilę.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Witam, podepne sie pod temat, gdyz mialem podobny problem z Bravo II 1.9 120KM, mianowcie auto stracilo moc i praktycznie nie jechalo do ok 2500 obr , czyli wskazuje na klasyczny objaw EGR. Zarow zostal wyczyszczony i auto mozna powiedziec zaczelo prawie normalnie jezdzic z doslownie minimalna roznica niz wczesniej. Na desce pokazal sie jednak blad check, po podpieciu pod komp w warsztacie wykazalo iz, zawor EGR wogole nie pracuje. Prosze o rade, czy czeka mńie wymiana zaworu? Jezdze juz tak troche czasu, ale nie ukrywam ze wolalbym usunac blad i ewentualna usterke.