Tu nie ma żadnej tolerancji, po prostu rant się usuwa żebyś w przyszłości bęben mógł zdjąć bez większych problemów bo jak Ci szczęki siądą w rowek to później trudno bęben sciagnąć jest.Napisał lukq
Tu nie ma żadnej tolerancji, po prostu rant się usuwa żebyś w przyszłości bęben mógł zdjąć bez większych problemów bo jak Ci szczęki siądą w rowek to później trudno bęben sciagnąć jest.Napisał lukq
tak tylko chodzi mi o to czy szczęki, że tak powiem, mają jakiś zakres działania rozpychu
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Oczywiście ale żeby wyjść po zakres to bębny by musiały być bardzo cieniutkie.tak tylko chodzi mi o to czy szczęki, że tak powiem, mają jakiś zakres działania rozpychu
dane dotyczące fiata bravo brava wyposażonego w silnik jtd 105. 203,10-max. dopuszczalna średnica bębna po naprawie. 203,70-max dopuszczalna wielkość bębna
ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce
Do przelozenia uzyl bym TYLKO plyt (tych z uszami do mocowania zaciskow), oslon (tego okraglego kawalka o srednicy tarczy ktory jest "z tylu" i zaciskow (odnowionych i pomalowanych rzecz jasna, moze nawet reperaturka..) oraz oczywiscie rurek (przekladam tylko te ktore sa potrzebne czyli te elastyczne). Problem bedzie to pewnie wszystko rozkrecic.. zerdzewiale i pozapiekane pewnie w cholere. Zdejmuje u siebie beben, lozysko-piaste, odkrecam 2 sruby na ktorych jest plyta do ktorej mocuje sie szczeki... zakladam plytki z uszami, oslone, skrecam 2 srubami tak jak to jest realizowane... przypinam rurki i przewody, abs - czujnik jest taki sam w tarczy i w bebnie, tylko inaczej sie go troszke mocuje..Napisał Hipo
Zastanawiam sie nad tym coraz powazniej. Wczoraj sie okazalo ze samoregulator po lewej stronie ma urwany kawalek blaszki sprezynujacej. Albo nowy za 75zl w ASO (a przy tym nie maja go u nas w Krk a zamowic "zamowia albo i nie zamowia" - doslownie slowa goscia w ASO).
Przy okazji powrocil temat tulei na wahacze - bo moje silentbloki sie rozwulkanizowaly i guma praktycznie "wyjechala" z nich.. 90zl komplet PUR lub 120zl wahacz - pytanie czy za rok bez miesiaca znow nie bede musial wymienic wahacza;P
www.checkengine.com.pl - Ewolucja.
Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców
tak i też myślałem, dziękować po wymianie zrobię zdjątka i wrzucę oraz napisze co wsadziłemNapisał Hipo
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
kupisz gumy za 90 zł a za 3 miesiące wahacz bo sworzeń się wysypie
ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce
I otoz powiem wam jaki jest final histori:
Nowe amory KYB Exel G przod - 190 zl sztuka x2
PUR odboje i gumy - 60zl komplet
Nowe wahacze Roovile - 175zl sztuka (pokaze wam zdjecia jak wygladaly stare ) x2
Nowe gumki na stabilizatorze Sachn - 50zl komplet
Gumki lacznika stabilizatora 4x (po 2 na strone) - 40zl
Nowe lozyska poduszki amortyzatorow (okazalo sie ze poduchy ktore mialem sa o 1,5 cm nizsze niz te ktore kupilem - nie wiem dlaczego tak jest, ale podejzewam ze te ktore mialem byly z HGT?) Febi - 135zl sztuka x2
Laczniki drazkow kierowniczych zostaly te ktore byly poniewaz nie bylo luzu na galkach.
Po zdjeciu szmelcu ze sprezyn na przodzie okazalo sie ze... mam sprezyny Eibacha -30 (ktore zreszta planowalem kupic - juz nie musze). Byly oklejone jakims dziwnym czyms - pojecia nie mam po co, w kazdym badz razie dyskwalifikowalo to mozliwosc identyfikacji. O tym ze auto jest posadzone nizej niz w standardzie bylem przekonany, ale nie wiedzialem na jakim sprzecie.
Koszty kompletnego zawieszenia przod: 1090 zl. Robocizna: 0 (mam z jednym mechanikiem umowe ze ja jemu robie z komputerami, a on mnie z samochodem). Zbierznosc (a raczej kompletna geometria?!) planowana jutro: koszt ok 80 zl.
Do tego jeszcze te nieszczesne lozyska kol tylnych: 2x 135zl FAG (ale w paczce FAGa byly SKFy bo oni czesto tylko konfekcjonuja wiec jestem do przodu jakies 80 zl)
Zdjecia troche kiepskie ale Nokia E51 to nie moj stary Samsung
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000536.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000537.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000540.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000541.jpg
www.checkengine.com.pl - Ewolucja.
Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców
Tarcze masz na przodzie nieciekawe, pomierz bo na oko to już będą się chyba kwalfikować do wymiany.
ja myślę że tarcze są ok moje podobnie wyglądały po 50 000 ale pomierzyć nie zaszkodzi
ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce
Wracając do tematu wymiany tarcz i zacisków w Bravo 1,6 16v na wentylowane. Może mi ktoś powiedzieć, czy wystarczy wymienić tylko zacisk i jarzmo ?? Bo słyszałem głosy, że nie obejdzie się bez wymiany zwrotnicy. I to mnie troszkę martwi. Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam, Karol.
Wentyowane ale jakiej średnicy ? 257? 284?Napisał kakersik
Zapomniałem napisać o tym ważnym szczególe. Oczywiście chodzi o tarcze o średnicy 257. Oglądałem takie http://www.mikoda.pl/sklep/4967,FIAT...---113KM-83kW- . Mam nadzieję, że będą dobre.
kakersik raczej nie podejdzie bez zmiany jarzma.
A tak w ogóle to gdzie się podziały zwykłe tarcze do BBM od mikody ?
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
waho, domyślam się, że będę musiał zmienić jarzmo. Zastanawia mnie tylko czy aby nie będę musiał zmieniać zwrotnicy. Mam nadzieję, że jednak obędzie się bez tej operacji.
Jeśli wystarczy zmienić tylko zacisk i jarzmo (nie wspominam o tarczy bo to oczywiste ) to myślę, że jak nie w ten, to w przyszły weekend dokonam wymiany i pochwalę się efektami.
Pozdrawiam, Karol.