Gdzie masz zamontowany parownik? Najlepiej wrzuć zdjęcie.
Gdzie masz zamontowany parownik? Najlepiej wrzuć zdjęcie.
They see me trollin', they hatin'
308 SW 2.0, Focus MK2, GS500 i inne...
2009 - 2017 Marea Weekend 1.9 JTD CF2 Verde Gardena
te cuda z sielnikiem dzieją ci się tylko na gazie czy na benzynie i gazie - bo to jest ważne.
Skoro działało to wcześniej powinno działać dalej, więc opcja z zza wysoko zainstalowanym parownikiem odpada. Tak jak pisał hak64 przy rozprężaniu gazu okolice odpływu będą szronieć(chyba na tej zasadzie działa lodowka nawet). Fakt faktem nic nie moze uciekać, bo silnik będzie dostawał za mało paliwa(gazu)
Najwazniejsze teraz czy objawy są na dwóch rodzajach paliwa. Jak tylko na gazie sprawa bedzie ułatwiona - tak jak pisali wcześniej pierwsze co to do membrany trzeba będzie się przywalić.
I taka rada na koniec - takie beztroskie kręcenie pokrętłem od dawki do niczego nie prowadzi, tylko tyle że zmienisz mieszanke niepotrzebnie. Jak rozregulujesz to zupełnie to tylko podłączenie pod kompa ci zostanie i ustawianie na nowo dawki gazu.
Pzdr.
dobra wpierd**e go pod samochod xd nie no swiry . I sluchajcie teraz tej akcji . Jade sobie dzis przez moj biernik bo kombinowałem z tym gazem i teraz dla lepszych jaj od czasu do czasu zapala mi sie kontrolka wtrysku xd Co to moze byc ? Wtryski były czyszczone nie dawno jakoś we wrzesniu bo na bezynie wkrecal sie do 3 tys a na gazie normalnie chodził .
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
aa i takie cuda dzieją się tylko na gazie . Na benzynie chodzi ale dla mnie to jakoś słabo ciągnie .Mam wrażenie ze na gazie lepiej idzie a powinno byc chyba odwrotnie xd
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Jutro wrzuce wam zdjecie gdzie ten parownik siedzi bo dziś troche późno . I wlasnie teraz wpadlem na pomysł jeszcze jeden .. Może to być spowodowane filtrem stożkowym ? Za dużo powietrza dostaje szmaciaż czy co ? . . Wcześniej na tym filtrze chodziło .
Nie wiem co to za żółtek konstrułował robie tyle samochodów na praktykach ludziom a swojego nie potrafie zrobić.Z takim przypadkiem sie jeszcze nie trafiłem xd
Ostatnio edytowane przez rafalinak ; 18-02-2015 o 01:13
skoro tylko na gazie dzieją ci sie takie rzeczy to go gazy trzeba sie przyczepić. A marchewa? Kiedy ci się włącza? Może auto dlatego jest takie słabe bo pracuje w trybie awaryjnym - najlepiej pod kompa podpiąc i błędy sprawdzić. Wtedy będziemy wiedzieć więcej.
Pzdr.
Jakość gazu też morze mieć wiele do życzenia...
Morze to jest szerokie i głebokie xd a tak wgl. to GAZ ZROBIONY ! śmigałem dzisiaj w te i nazat az wszystko wyjezdzilem ;d problemem była jakaś maź i rdza na membranie jednej i drugiej w parowniku . Silnik równo pracuje nie gaśnie itp.Mam urwaną sonde lambde i czy to wpływa na jazde na gazie ? Na benzynie pali mi od chu*a xd ale na gazie chyba powinno być wszystko wpożądku bo sonda nic do tego nie ma prawde mowie ?
Dodam że silnik jest mułowaty ze to rece i majtki opadają xd dopiero od 4 tys. obrotów w góre jakos przyciska w fotel bo poniżej to zamula go jakos i moje pytanie jest takie : CO Z TYM ZROBIC ? KTOS JAKIS POMYSŁ ? czasami jadąc na skrzyzowaniu na 2 biegu potrafi szarpać w przód i w tył i pojedzie jakos dalej xd
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
A co do wtrysku to sie zapala jak mu sie spodoba. Przeważnie jak przycisne wiecej gazu
jak nie chcesz dać zarobić mechanikowi, zainwestuj w kabel diagnostyczny. program masz na forum. kupiłeś konkretnego paździerza, więc się przyda na przyszłość
Italians Do It Better
Sonda Lambda musi być podpięta nawet na gazie. Na podstawie czego sterownik ma wiedziec jak dobrać mieszankę? Przez to na pewno marchewa ci sie swieci - i tak jak mówił Boch kup sobie kabel. Kosztuje grosze a coś czuję ze na pewno sie przyda.
Pzdr.
Ostatnio edytowane przez _adi ; 21-02-2015 o 14:44
jutro poszukam lambdy u moich mechanikow bo oni beda mieli za grosze . Jak zamontuje to napisze wrażenia
W I gen nie podłącza się lambdy bo nie ma do czego, w II podłącza się i to jest warunek pracy tej instalacji bo na podstawie odczytów z lambdy ustalana jest dawka gazu. Silnik pracując na gazie ma odcinaną lambdę ale korzysta z niej sterownik gazu. W IV gen sondy nie podłączamy w ogóle bo nie ma takiej potrzeby! Można tylko i wyłącznie po to aby podejrzeć wykres z lambdy podczas strojenia gazu (ale nie jest to konieczne, poza tym można wykres wyciągnąć ze sterownika silnika).
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Sonde wziąłem od brava 1.4 . Przestał szarpac ale i tak duzo pali .. i co najgorsza muli ten silnik jak cholera przy niskich obrotach. Na wysokich nawet sie zbiera. Wtrysk swieci sie jak przycisne wiecej gazu . Jak lekko jeżdze to sie nie swieci. Ma ktoś jakiś pomysł ?