Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 70

Temat: Opony regenerowane  

  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał rejczi85
    to jak sluzba drogowa nie zdarzyla odsniezyc drogi, to oni torowali pasy w zaspach a reszta ludzi dopiero za nimi jechala
    To samo moge powiedziec o nalewkach, które miałem w Tipo Sedicivalvole, szedł przez największy śnieg
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    wydaje mi się, że gdyby ktoś z Was zobaczył jak się robi oponę od podstaw i jak robi oponę bieżnikowaną, nigdy w życiu nie kupiłby tej drugiej to tak z doświadczenia wiem

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    456
    Auto
    Opel Zafira 1.8
    Rocznik
    2008
    Racja hoffi bieżnikowanie to tylko naklejanie bieżnika na starą, zużytą oponę. Lepiej trochę dołożyć i kupić markową używkę 2-4 letnią. Co z tego, że bieżnik będzie nówka, jak druty będą wychodziły na wierzch

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Znajomy miał takie punto GT



    Kupił jakieś bieżnikowane i się opona rozwarstwiła w trakcie jazdy efekt





    Jak się nie ma kasy na jakąś dobrą oponę to lepiej kupić najtańszą nową niż bieżnik - ceny podobne.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    widzę że kolega od tego punta miał to co ja tyle że ja już praktycznie stałem i dlatego od same początku tego tematu odradzam wszystkim takie coś. szkoda zdrowia i pieniędzy na naprawy

  7. #21
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Ja tam mam bieżnik na zimówkach i nie narzekam, lepsze to na pewno niż 5 letnia opona która zaczęła butwieć 3 lata temu
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    181
    Auto
    Marea 1.9 TD
    Co roku to samo pytanie i jak zwykle zdania podzielone.
    Opona ma ok 4 lata przydatności, po tym okresie w niektórych zachodnich krajach można stracić dowód za jazdę na takich oponkach, lub nie dostać odszkodowania po wypadku.

    Dzisiejsze bieznikówki nie są już takie jak te 20 lat temu, w których bieżnik się nagminnie odklejał, wielu renomowanych producentów robi własne bieżnikowane opony, bo jest to bardziej ekologiczne.
    Dobra bieżnikówka z firmy która zajmuje się tym od lat często nie ustępuje wielu parametrom nowej opony, ale żeby ne było tak słodko to często ma niższy indeks prędkości, co akurat na zimówkach nie stwarza problemu. Opona bieżnikowana wymaga też nieco więcej dbałości niż zwykła, bo ma np. mniejszą tolerancję na jazdę na nieprawidłowym ciśnieniu.

    Ja robię 30tys km rocznie, wszystko po mieście, po progach, krawężnikach itd., jako zmiówki mam właśnie biężnikowane oponki. Brałem je w firmie w której mogłem sobie wybrać jeden z dostępnych bieżników - wybrałem kopię bieżnika górskiego z oponek nokiana - i jestem bardzo zadowolony.
    Marea 1.9 TD

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    Cytat Napisał yoyo
    Co roku to samo pytanie i jak zwykle zdania podzielone.
    Opona ma ok 4 lata przydatności, po tym okresie w niektórych zachodnich krajach można stracić dowód za jazdę na takich oponkach, lub nie dostać odszkodowania po wypadku.

    Dzisiejsze bieznikówki nie są już takie jak te 20 lat temu, w których bieżnik się nagminnie odklejał, wielu renomowanych producentów robi własne bieżnikowane opony, bo jest to bardziej ekologiczne.
    Dobra bieżnikówka z firmy która zajmuje się tym od lat często nie ustępuje wielu parametrom nowej opony, ale żeby ne było tak słodko to często ma niższy indeks prędkości, co akurat na zimówkach nie stwarza problemu. Opona bieżnikowana wymaga też nieco więcej dbałości niż zwykła, bo ma np. mniejszą tolerancję na jazdę na nieprawidłowym ciśnieniu.

    Ja robię 30tys km rocznie, wszystko po mieście, po progach, krawężnikach itd., jako zmiówki mam właśnie biężnikowane oponki. Brałem je w firmie w której mogłem sobie wybrać jeden z dostępnych bieżników - wybrałem kopię bieżnika górskiego z oponek nokiana - i jestem bardzo zadowolony.
    Kolego bardzo się mylisz!!!
    Po pierwsze, w magazynie nowa opona może leżeć do 3 lat i wierz mi do tego czasu absolutnie nie traci swojej wartości...
    Po drugie, żaden producent nowych opon nie pozwoli sobie aby bieżnik mu się odkleił... renoma firmy!
    Po trzecie, żadna bieżnikówka nie będzie miała nigdy takich parametrów jak nowa, chyba że jest robiona przez Chińczyka, który w jednej ręce zbiera ryż a w drugiej robi oponę...
    Po czwarte, zakład który bieżnikuje nie ma takich technologii aby produkować swoją gumę, a wierz mi jest to proces bardzo skomplikowany...

    cóż, Ty wiesz swoje, ja wiem swoje ja produkuje opony od nowości do końca i wiem ile potrzeba rzeczy aby taka opona powstała...
    I nie pisz proszę nieprawdy, skoro jej nie znasz...

  10. #24
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    hoffi, ale przez 3 lata guma wystarczająco zmieni swoje właściwości i będzie się na niej dużo gorzej jeździć niż na "świeżej".
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    Cytat Napisał waho.
    hoffi, ale przez 3 lata guma wystarczająco zmieni swoje właściwości i będzie się na niej dużo gorzej jeździć niż na "świeżej".
    kto Ci to powiedział?
    Renomowane firmy oponiarskie mają różne okresy, kiedy mogą swoje opony sprzedawać jako "nowe" i gwarantują że do tego czasu nie stracą one na swojej "wartości" jezdnej
    Możesz kupić, np dziś "nową" oponę z oznaczeniem DOT 4308 i wierz mi, że nadal będziesz miał gwarancję tak samo, jakbyś miał oponę z oznaczeniem DOT 5010

  12. #26
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał hoffi
    kto Ci to powiedział?
    Własne obserwacje
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    93
    Auto
    Brava 1.2 16v 99r. SX
    Zgadzam się. Po co (pedantyczni bo pedantyczni, ale przez to mają taki kraj) Niemcy/Austriacy a szczególnie Szwajcarzy, wymieniają opony co rok/dwa max. trzy? przecież te opony nawet nie zdążą się w większości 2mm zedrzeć. A nikt mi nie powie że guma nie parcieje nawet jak bykiem leży, oraz że nie traci swoich własności. Już pomijam fakt że nikt w cywilizowanym kraju nawet by nie spojrzał/kombinował z nalewkami... taka okrutna prawda, że to tylko tłumaczenie sobie pewnych rzeczy.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Cytat Napisał LaPlagne
    A nikt mi nie powie że guma nie parcieje nawet jak bykiem leży, oraz że nie traci swoich własności.
    nawet jak leży w profesjonalnym magazynie z kontrolowaną atmosferą?

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    guma to guma ma swoją przydatność do pewnego czasu potem pęka i nic z tym się nie zrobi tak ma być.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    35
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał seth67
    guma to guma ma swoją przydatność do pewnego czasu potem pęka i nic z tym się nie zrobi tak ma być.
    kazdy producent ma swoje mieszanki specjalne z ktorych produkuje pozniej opony letnie czy zimowe, detka rowerowa pewnie popeka szybciej niz opona ze 'specjalnej' gumy, w koncu prowadza badania zeby ta guma wytrzymala tam pewne predkosci obrotowe, obciazenia i jak sobie polezy troche to moim zdaniem nic jej nie bedzie, mysle ze trzy lata w odpowiednich warunkach to nie tak dlugo
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225


 
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Drgania powyżej 80km/h - nie opony
    Napisany przez aramis1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 30-11-2009, 16:26
  2. Jakie kupic opony do Pandzika na lato?
    Napisany przez funny_man na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-04-2009, 14:36
  3. jakie opony wchodzą na max w marei?
    Napisany przez bazyl_78 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-01-2009, 18:14
  4. opony na zime
    Napisany przez bravo ck na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 02-12-2008, 10:41
  5. Ścięte opony z tyłu
    Napisany przez szela na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 28-11-2008, 16:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

opona regenerowana

co to znaczy opona regenerowana

czy regenerowane opony gorsze

peugeot 206 opony bravo marea

opony regenerowane co to znaczy

regerowane opony fiat panda

co oznacza opona regenerowana

co to znaczy opony regenerowane

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl