Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Posty od 61 do 70 z 70

Temat: Opony regenerowane  

  1. #61
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał yoyo
    Nie uważam żebym nisko cenił życie swoje i pasażerów. Po prostu nie jestem zwolennikiem skreślania wszystkich regenerowanych opon tylko dlatego, że ktoś trafił na kiepski egzemplarz - jest to nie fair wobec tych zakładów które naprawdę solidnie wykonują swoją pracę i wypuszczają na rynek dobry towar.
    Dokładnie

    Ja uwazam i to sie nie zmieni, ze bieżnikowane (przynajmniej te które mam w Punto) są o niebo leprze niz uzywki (6mm bieżnik) co mam w Bravie, duuuzo lepiej trzymają niz te w Bravie.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    do jakiegokolwiek kompromisu nie dojdziemy. dla każdego co innego jest robić i każdy ma inne doświadczenia z oponami. jeden woli używane ale nie bieżnikowane drugi na odwyrtkę więc może już nie przekonujmy się na wzajem wszyscy i powiedzmy sobie że każdy ma swoją koncepcje na to.

  4. #63
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał seth67
    do jakiegokolwiek kompromisu nie dojdziemy. dla każdego co innego jest robić i każdy ma inne doświadczenia z oponami. jeden woli używane ale nie bieżnikowane drugi na odwyrtkę więc może już nie przekonujmy się na wzajem wszyscy i powiedzmy sobie że każdy ma swoją koncepcje na to.
    tak jak piszesz, jedni będą zachwalać jedno, drudzy drugie. najlepiej niech osoby piszą np. "posiadam regenerowane jestem z nich zadowolony bądź nie", podając dlaczego.
    Panowie Forum jest o tego by dzielić się opinią, a nie przekomarzać się kto ma rację. Mam tyle do powiedzenia w tym temacie.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  5. #64
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    ze swojej strony powiem tylko jedno... nowe opony w fabryce, które są przewulkanizowane są wyrzucane, o czymś to świadczy... bieżnikowane ponownie są wulkanizowane i to na bieżniku, który przez nikogo nie był badany
    jak kto woli...

  6. #65
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    hoffi, chyba już prosiłem o to żeby się nie przekomarzać jak dzieci w piaskownicy czyja babka z piasku lepsza.

  7. #66
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    jak chcecie, widzę że stwierdzanie faktów i usuwanie postów, które wnoszą nową wiedzę są tutaj nie na miejscu...
    w oponach pracuje już kilka lat i mogę jednoznacznie stwierdzić, że za oponą bieżnikowaną przemawia tylko i wyłącznie cena, która niestety nijak ma się do jakości... Produkcja opony to nie ot taki sobie łatwy proces... Wiele badań, testów, prób musi być wykonanych aby powstała dobra jakościowa opona!

  8. #67
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał hoffi
    jak chcecie, widzę że stwierdzanie faktów i usuwanie postów, które wnoszą nową wiedzę są tutaj nie na miejscu...
    znamy twoją opinie i każdy następny post będzie kasowany bo nie wnosi nic nowego do tematu. ciężko zrozumieć że takie pisanie w kółko tego samego jest bezcelowe?? powiedziałeś co wiesz fajnie i pięknie ale przepychanki z innymi którzy też może robią w tym jest bezcelowe. jeśli tego nie rozumiesz to już nie mój problem. już wystarczająco wyjaśniłem powód usunięcia twojego posta?? czy jeszcze nie z chęcią wyjaśnię jeśli dalej nie wiesz o co chodzi

  9. #68
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    23
    Auto
    Saab 900 aero
    jeśli ma być dyskusja, dlaczego nie można jej prowadzić? Ludzie wymieniają poglądy, stwierdzają fakty, lub swoje doświadczenia, opinie, dlaczego więc nie można się wypowiedzieć na ten czy inny temat?
    Ja znam fakty produkcji opony i się o nich wypowiadam, dlatego biorę udział w tej dyskusji... nikt nikogo nie obraża, nikt po nikim nie jedzie, to dlaczego nie prowadzić dalej polemizacji?
    tak się troszczycie o auta, o lakier, a może by tak pomyśleć o własnym zdrowiu? o bezpieczeństwie?
    sam latam na zimowych Bridgestone Blizzak LM30 na saabie, bardzo dobra opona i warta swojej ceny. Wiem, że bez problemu przelatam na niej z 3-4 a może nawet więcej sezonów, a na bieżnikowanej? wydasz 2 razy mniej za komplet i pojeździsz 2 razy mniej, bo bieżnik się zetrze, jeśli wcześniej nie odleci... oczywiście, jeśli mówimy o aucie typu 130km/h max to raczej przy super mocnych klejach nic nie powinno się stać, ale gdy w grę wchodzi większa prędkość, długa jazda samochodem to już tak ciekawie się nie robi...
    na lato używam Toyo Proxess T1R, też dobra opona, ale kierunkowa, co ma bardzo duży wpływ przy deszczach, stąd zapewne na wiosnę zawitają na saabie Potenzy RE050, które miałem już we wcześniejszym prawie 250konnym saabie...
    ave

  10. #69
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nikt nikomu nie zabrania nic mówić ale ty to tamo mówisz o długiego czasu więc już sie nie powtarzaj i nie zaśmiecaj tematu. zaczynasz sprzeczki z innymi i one do niczego nie prowadzą.

  11. #70
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    hoffi, nikt nikomu nie zabrania sie wypowiadać, ale nakłanianie za wszelką cenę do swoich racji tez jest nie na miejscu
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Podobne tematy

  1. Drgania powyżej 80km/h - nie opony
    Napisany przez aramis1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 30-11-2009, 16:26
  2. Jakie kupic opony do Pandzika na lato?
    Napisany przez funny_man na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-04-2009, 14:36
  3. jakie opony wchodzą na max w marei?
    Napisany przez bazyl_78 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-01-2009, 18:14
  4. opony na zime
    Napisany przez bravo ck na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 02-12-2008, 10:41
  5. Ścięte opony z tyłu
    Napisany przez szela na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 28-11-2008, 16:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

opona regenerowana

co to znaczy opona regenerowana

czy regenerowane opony gorsze

peugeot 206 opony bravo marea

opony regenerowane co to znaczy

regerowane opony fiat panda

co oznacza opona regenerowana

co to znaczy opony regenerowane

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl