Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 80
  1. #46
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    kru_czekd, nie chcę się wymądrzać ale ''a nie mówiłem" heheee
    Fajnie że autko już sprawne.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2011
    Skąd
    sieradz
    Postów
    32
    Auto
    fiat bravo 1.4 12v
    Witam po krótkiej przerwie,i z kolejnym problemem.Autko po wymianie wałka chodzi równiutko i na wszystkie gary,ale jak pisałem na początku pali bardzo dużo lpg ok.16l na 100km.po wymianie wałka nic się nie poprawiło,gazownicy nic nie wskurali,regulacje nic nie pomogły,jeden mi powiedział że parownik do wymiany,ale nie kupiłem nowego tylko załatwiłem sprawdzony z innego autka,też to samo szczelność sprawdzana,mam założony filtr stożkowy i termostat walnięty,czy te rzeczy mogą mieć jakiś wpływ na tak wielkie spalanie???

  4. #48
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    kru_czekd, kiedyś na forum TTT kolega w silniku 1.6 założył sobie filtr stożkowy i po jakimś czasie wrócił do oryginalnego bo miał duże spalanie.Nie dogrzany silnik też swoje robi.
    Mi kiedyś w Temprze spalanie skoczyło znacznie gdy padła mi sonda,ale skoro byłeś u gazowników to powinni to zauważyć.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2011
    Skąd
    sieradz
    Postów
    32
    Auto
    fiat bravo 1.4 12v
    Tak sobie pomyślałem,że przez filtr stożkowy silnik dostaje więcej powietrza,i automatycznie komp podaje więcej paliwa lub gazu,niż na tradycyjnym filtrze mam racje?

  6. #50
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    kru_czekd, w tym silniku to raczej nie bo musiał by być przepływomierz żeby komp to zauważył.To będzie zwiększało spalanie ale raczej tylko gazu,bo on jest sterowany przez podciśnienie na dolocie.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #51
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał kru_czekd
    [..]i termostat walnięty,czy te rzeczy mogą mieć jakiś wpływ na tak wielkie spalanie???
    Termostat zdecydowanie ma wpływ na spalanie.. Jeździsz na niedogrzanym silniku to spalanie może być większe...

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2011
    Skąd
    sieradz
    Postów
    32
    Auto
    fiat bravo 1.4 12v
    Ja do pracy mam tylko 4 km,i to pewnie tez ma bardzo wielki wpływ na spalanie,
    jakimi sposobami można to ograniczyć,i czy w ogóle można???

  9. #53
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    kru_czekd jedyną rzeczą którą możesz zrobić to wymienić termostat na nowy. Wtedy to silniczek powinien się szybciej nagrzewać ( termostat nie będzie przepuszczał płyny do dużego obiegu ) a co za tym idzie krócej autko będzie chodziło na ssaniu (mniejsze spalanie ) , szybciej bedzie osiągać temperaturę przez co szybciej przełączysz autko na gaz i lepiej będzie na nim chodzić.

  10. #54
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał kru_czekd
    Ja do pracy mam tylko 4 km,i to pewnie tez ma bardzo wielki wpływ na spalanie,
    jakimi sposobami można to ograniczyć,i czy w ogóle można???
    mozna! musisz znalezc osobe (najlepiej z Twojej firmy), ktora jedzie ta sama trasa co Ty. moglbys sie zabierac po drodze! ja tak robie czasami zima. obnizenie spalania benzyny zauwazalne
    ja do roboty mam tyle co Ty - ok. 4 km. w najwieksze mrozy, auto przelaczalo mi sie na gaz 300 metrow przed firmowym parkingiem przy temperaturze przelaczania na LPG ok. 40 stopni.

  11. #55
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Cytat Napisał boch
    mozna! musisz znalezc osobe (najlepiej z Twojej firmy), ktora jedzie ta sama trasa co Ty. moglbys sie zabierac po drodze! ja tak robie czasami zima. obnizenie spalania benzyny zauwazalne
    albo kupić dobry rower. zobaczysz jak szybko się zwróci.

  12. #56
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał kru_czekd
    Ciśnienie na każdym cylindrze ok 12at.
    Cytat Napisał Zielony
    Zawory mogą się otwierać tylko troszkę i przez to jest zasysane na przykład 30% mieszanki,więc i nie będzie co sprężyć za bardzo,ale to wszystko zależy od stopnia zużycia krzywki i od zaworu ssącego/wydechowego.
    Możesz przecież zdjąć dekiel i zobaczyć stan wałka.To tylko 6 śrub.
    i tu widze jakas sprzecznosc. pomiar sprezania wykazal, ze jest w po rowno na kazdym cylindrze, a z tego co napisal kolega Zielony wynika, ze teoretycznie byc tak nie powinno. wniosek - pomiar kompresji w przypadku wytartych krzywek nie jest miarodajny. przynajmniej tak mi sie wydaje
    kru_czekd, ile Cie kosztowala impreza pod haslem "wymiana walka rozrzadu"?

  13. #57
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    boch, sprawa jest prosta.Podczas pomiarów,wał ma bardzo małe obroty (na dodatek przepustnica jest otwarta na maksa co ułatwia napełnianie) i szczelina jaka powstaje podczas otwarcia zaworu jest wystarczająca żeby zassać powietrze,ale przy większych obrotach kiedy jest bardzo mało "czasu" szczelina robi się zbyt mała i zaczyna brakować mieszanki w cylindrze.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  14. #58
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    no to teraz wszystko jasne. a jest mozliwosc przeprowadzenia pomiaru kompresji w czasie jazdy? np. przez podlaczenie pod FES'a, badz inny soft?

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2011
    Skąd
    sieradz
    Postów
    32
    Auto
    fiat bravo 1.4 12v
    Potwierdzam stwierdzenie Zielonego,u mnie ciśnienie było sprawdzane kilka razy,na zimnym i na ciepłym za każdym razem było,tylko że inaczej jest to podczas kręcenia rozrusznikiem,a inaczej podczas pracy silnika,uważam również że wydarty wałek to nie tylko mniejsze otwarcie zaworu,ale również krótsze bo obwód krzywki jest mniejszy,

    Naprawa mnie kosztowała:

    wałek-225zł
    2 dzwigienki-50zł

    [size=2][ Dodano: 2011-03-21, 09:24 ][/size]
    Robocizna-0zł ,sam robiłem

  16. #60
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    boch, nie ma takiej możliwości.
    kru_czekd, dokładnie,czas otwarcia też się skraca.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'


 
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] nie chodzi na benzynie:( dymi jak parowoz:(
    Napisany przez damianw12345 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 22-05-2013, 21:31
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-12-2012, 10:29
  3. O co tutaj chodzi? bravo 1.4 + lpg - centralka sterownicza?
    Napisany przez hajle na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-10-2009, 20:36
  4. Check engine - o co chodzi?
    Napisany przez luki79 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-09-2009, 22:29
  5. Błąd P0380 o co chodzi
    Napisany przez sebawloc na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-02-2009, 08:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438nie-chodzi-na-dwa-cylindry-11725

fiat brava 1.4 nie chodzi pierwszy cylinder

brawa zanik iskry na 2 3 cylinder

fiat 1.4 12v nie pali na dwa cylindry

brak iskry na 2 i 3 cylindrze marea

fiat bravo 1.6 chodzi na dwa gary

fiat bravo1.6 chodzi na dwa gary

fiat bravo 1.6 iskra jest na dwa gary

fiat bravo nie chodzi na 2 gary 1.6 16v

fiat brava chodzi na 2 garach

fiat 1.6 16v nie pali na 2 cylindrze

fiat bravo 1.4 12v nie pali na czwarty cylinder

fiat brava nie pali na dwoch cylindrach

fiat brava 1.6 16v nie pali na dwa cylindry

bravo 1.4 12v nie pracuje 1 cylinder

cylindry fiat brava

fiat brava nie pali na dwa cylindry

kopci i pali na 2 cylindryfiat brava 1.4 12v 1996 r. jaki interfejspali na dwa tloki fiat brava 1.4 12vfiat 1.6 nie pali na dwa cylindrymarea 1.6 nie ma iskry na pierwszy cylinderbrava 1.4 nie pali na wszystkie cylindryfiat brava 1.4 12v nie pali na jeden cylinder
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl