Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 80
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2011
    Skąd
    sieradz
    Postów
    32
    Auto
    fiat bravo 1.4 12v

    Nie chodzi na dwa cylindry

    bravo 1.4 12v z jednopunktowym wtryskiempaliwa,wygląda to iż praktycznie nie chodzi na 1 i 4 cylinder,ciśnienie,przewody wn,świece,cewka zapłonowa sprawdzone,iskra jest.ale jak zdejmne przewody z 1 lub 4 to dla silnika nie robi większej różnicy, autko jest strasznie mułowate,prosze o jakies porady z góry dzienkuje.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    sprawdź lambdę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2011
    Skąd
    Przechlewo
    Postów
    28
    Auto
    CC700/Brava 1.4 12v
    Świece? Iskra może być, ale pod ciśnieniem może znikać.
    lukq, czemu obstawiasz lambde?

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    bo przez nią czasem też jest nierówna praca silnika. tak, czy siak proponuje kompa

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2011
    Skąd
    Przechlewo
    Postów
    28
    Auto
    CC700/Brava 1.4 12v
    Ale gdyby lambda była przypuśćmy strzelona, to raczej byłaby reakcja na 1 i 4 cylindrze po zdjęciu przewodu.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,551
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    a w jaki sposób wszystkie te rzeczy( cewka, świece itp) zostały sprawdzone ??? Skoro wszystkie te części są sprawne to nie ma opcji żeby autko nie chodziło na 2 cylindrach np. Mogła to by być UPG ale ciśnienie Na wszystkich cylindrach mówisz że było sprawdzane i jest ok. Inną opcją to np. Cewka ale skoro mówisz że jest sprawna jak i pozostałe podzespoły układu zapłonowego ( świece, kable ) to gdzie szukać problemu ? Chyba że wina stoi po stronie komputera. Jak masz możliwość podmianki to warto ta opcje sprawdzić. W końcu jest to silnik na wtrysku i wszystko jest sterowane właśnie przez komputer. A podłączałeś autko pod komputer ?

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Czy ten brak spalania w 1 i 4 cylindrze utrzymuje się cały czas? Czy jak się rozgrzeje to już jest ok?
    Czy masz pod korkiem oleju"masełko"? Ubywa znacznie płynu z zbiorniczka?

    Jak sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach?

    A rozrząd czasem nie jest przestawiony? Sprawdzałeś go?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    To i ja się dopiszę.Czy wiesz może w jakim stanie masz krzywki na wałku rozrządu I czy jesteś pewien sprawdzanych elementów
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2011
    Skąd
    sieradz
    Postów
    32
    Auto
    fiat bravo 1.4 12v
    Witam dzienkuje za szybka reakcje,zaczeło sie od tego iz stopniowo zaczoł coraz
    wiecej palic lpg,ok 17l na 100km,jezdziłem po gazownikach ale nic nie wskurali
    okzało sie ze niepali tak jak trzeba na 1 i 4 cylinder,mam znajomego w sklepie
    i wszystkie te żeczy były podmieniane na nowe,pod kompa jescze nie podpinałem,
    tak brak spalania jest cały czas,jak sie rozgrzeje jest to samo,płynu nie ubywa
    rozrzad sprawdzałem i jest ok,na tym 1 i 4 to jest tak,że nie to ze niema żadnej
    reakcji jak sie zdejmnie fajke tylko jest znikoma w porównaniu do 2 i 3 cylindra.
    Ciśnienie na każdym cylindrze ok 12at.

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    pozamieniaj świece i zobacz czy coś się zmieniło
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2011
    Skąd
    Przechlewo
    Postów
    28
    Auto
    CC700/Brava 1.4 12v
    Ty masz 1.4, weź sprawdź jeszcze te świece tak jak pisałem. Jak nic nie da to powiedz mi kiedy sprawdzałeś ciśnienie? Po przejechaniu kilku km? np. jechałeś do znajomego sprawdzać? Czy np, po jakimś czasie jak auto stało w garażu czy coś?

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2011
    Skąd
    sieradz
    Postów
    32
    Auto
    fiat bravo 1.4 12v
    Świece napewno wykluczam,było zakładane nowe zamieniane itd.Ćisnienie było sprawdzane na zimnym i na nagrzanym,wartosci były podobne,wiec to wykluczam.

    [size=2][ Dodano: 2011-02-27, 14:02 ][/size]
    Chiałbym kupic sobie fejsik,i posprawdzac co nieco,zamiast płacic za podłaczenie pod k[color=red]om[/color]pa,ale niejestem pewien czy mi zadziała,czy tym bym dał rade sie połączyc http://allegro.pl/interfejs-fiat-alf...428880621.html pod moje bravo jest z 96r

  14. #13
    pik_38
    Guest
    kru_czekd do Fiata Bravo 1.4 12V nadaje się taki interfejs: LINK

  15. #14
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75

    Re: Nie chodzi na dwa cylindry

    Cytat Napisał kru_czekd
    bravo 1.4 12v z jednopunktowym wtryskiempaliwa,wygląda to iż praktycznie nie chodzi na 1 i 4 cylinder,ciśnienie,przewody wn,świece,cewka zapłonowa sprawdzone,iskra jest.ale jak zdejmne przewody z 1 lub 4 to dla silnika nie robi większej różnicy, autko jest strasznie mułowate,prosze o jakies porady z góry dzienkuje.
    Miałem podobny przypadek w Skodzie tyle że dotyczył 1 cylindra, niby wszystko Ok a jak zdjąłem z niego fajkę żadnej różnicy w pracy silnika, wymiana przewodów, świec, kontrola ciśnienia, nic nie pokazały.
    Byłem z autem u kilku mechaników i nikt nie wiedział co się dzieje.
    Zwaliłem głowicę i okazało się że na tym cylindrze tłok w GMP stoi o jakieś 2 mm niżej niż pozostałe, (skręcony korbowód). Po wymianie korbowodu silniczek chodził jak marzenie.
    Tyle że u Ciebie rzecz dotyczy 2 cylindrów, więc mało prawdopodobne żeby dwa korbowody się skręciły.

    A jak wyglądają świece na tych dwóch cylindrach, nie są okopcone albo wilgotne?
    Jak ze spalinami, jaki kolor i czy kopci mocno?
    Skoro jest ciśnienie, iskra to cudów nie ma.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2011
    Skąd
    sieradz
    Postów
    32
    Auto
    fiat bravo 1.4 12v
    Nom właśnie niem cudów,a jednak sa świece na 1 i 4 wygladaja podobnie jak na pozostałych,według mnie kopci troche za mocno,ale na biało,co do fejsa co czy na usb jakis sie połaczy czy niema szans???


 
Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] nie chodzi na benzynie:( dymi jak parowoz:(
    Napisany przez damianw12345 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 22-05-2013, 20:31
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-12-2012, 09:29
  3. O co tutaj chodzi? bravo 1.4 + lpg - centralka sterownicza?
    Napisany przez hajle na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-10-2009, 19:36
  4. Check engine - o co chodzi?
    Napisany przez luki79 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-09-2009, 21:29
  5. Błąd P0380 o co chodzi
    Napisany przez sebawloc na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-02-2009, 07:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438nie-chodzi-na-dwa-cylindry-11725

fiat brava 1.4 nie chodzi pierwszy cylinder

brawa zanik iskry na 2 3 cylinder

fiat 1.4 12v nie pali na dwa cylindry

brak iskry na 2 i 3 cylindrze marea

fiat bravo 1.6 chodzi na dwa gary

fiat bravo1.6 chodzi na dwa gary

fiat bravo 1.6 iskra jest na dwa gary

fiat bravo nie chodzi na 2 gary 1.6 16v

fiat brava chodzi na 2 garach

fiat 1.6 16v nie pali na 2 cylindrze

fiat bravo 1.4 12v nie pali na czwarty cylinder

fiat brava nie pali na dwoch cylindrach

fiat brava 1.6 16v nie pali na dwa cylindry

bravo 1.4 12v nie pracuje 1 cylinder

cylindry fiat brava

fiat brava nie pali na dwa cylindry

kopci i pali na 2 cylindry

fiat brava 1.4 12v 1996 r. jaki interfejs

pali na dwa tloki fiat brava 1.4 12v

fiat 1.6 nie pali na dwa cylindry

marea 1.6 nie ma iskry na pierwszy cylinder

brava 1.4 nie pali na wszystkie cylindry

fiat brava 1.4 12v nie pali na jeden cylinder

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl