Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 36 z 36
  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał spawacz Zobacz post
    to nie jest normalne żeby nowe klocki musiały docierać się do nowych tarcz,
    To jest normalne, tyle że powinny łapać całą powierzchnią od razu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2012
    Skąd
    Elbląg
    Postów
    257
    Auto
    Ranault Clio 1.2 benz, Fiat Marea 1.6 16V benz./gaz
    Rocznik
    2000
    O tym samym piszemy

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    265
    Auto
    Marea WEEKEND 1.6 16v + Klima
    Rocznik
    2000. FL
    Pozwolisz spawacz,że się podepnę?

    Przymierzam sie do zmiany szczęk z tyłu i mam pytanie: Jak powinien być założony regulator/samoregulator? Chodzi mi dokładnie o to,czy powinien być rozparty na ścisk,czy może trochę luzu powinien mieć? Bo zauważyłem ,że moje okładziny są nie symetrycznie zjechane,tzn: bardziej na dole do ok 3mm,a na górze jak "nowe"- dużo grubsze. Po mojemu coś nie tak, mylę się?

    Aha,ostatnio zauważyłem,że mi pedał chamulca coraz głębiej wpada. Płynu mam na max,wycieków z układu zero. Wpada tak głęboko,że jak ostro przyhamuję to wciskam jednocześnie gaz. Czyżby to wina startych okładzin?
    Ostatnio edytowane przez TakiTam ; 13-12-2012 o 16:06

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał TakiTam Zobacz post
    Czyżby to wina startych okładzin?
    Racze zapowietrzonego układu. Większa część siły idzie na przód tak więc tył w tym wypadku nie robi takiej różnicy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,735
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    [QUOTE=
    Przymierzam sie do zmiany szczęk z tyłu i mam pytanie: Jak powinien być założony regulator/samoregulator? Chodzi mi dokładnie o to,czy powinien być rozparty na ścisk,czy może trochę luzu powinien mieć? Bo zauważyłem ,że moje okładziny są nie symetrycznie zjechane,tzn: bardziej na dole do ok 3mm,a na górze jak "nowe"- dużo grubsze. Po mojemu coś nie tak, mylę się?

    Aha,ostatnio zauważyłem,że mi pedał chamulca coraz głębiej wpada. Płynu mam na max,wycieków z układu zero. Wpada tak głęboko,że jak ostro przyhamuję to wciskam jednocześnie gaz. Czyżby to wina startych okładzin?[/QUOTE]

    Trochę dziwi mnie ,że szczęki masz przytarte na dole .Przecież cylinderek działa na górze ,więc to na górze powinny być bardziej przytarte.
    Samoregulator jak sama nazwa wskazuje sam się reguluje .Oczywiście zakładając że wszstko w nim działa poprawnie (od sprawdzenia bym rozpoczął może jest zapieczony ).
    Co do niskiego pedału to zbyt duży luz z tyłu może mieć wpływ na jego wysokość (poprostu więcej płynu musi wpłynąć w cylinderek)

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2012
    Skąd
    Elbląg
    Postów
    257
    Auto
    Ranault Clio 1.2 benz, Fiat Marea 1.6 16V benz./gaz
    Rocznik
    2000
    I może przyczyna zapadającego pedału leży w tylnych kołach. Czasami niesprawna samoregulacja powoduje takie objawy. Szczęki muszą wykonać wtedy duży skok, a co za tym idzie... pedał też.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Czy te zegary będa działać
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 27-08-2012, 11:55
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-05-2011, 10:52
  3. Wymiana tarcz oraz klockow hamulcowych
    Napisany przez GeezMo na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-07-2010, 21:11
  4. [ukł. hamulcowy] Normy zużycia bębnów, tarcz, okładzin i klo
    Napisany przez Lipstein na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-05-2010, 20:01
  5. hamulce - rozmiar tarcz ;]
    Napisany przez pała na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 02-04-2010, 21:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana tarcz hamulcowych fiat marea

wymiana klockow w bravo 1.8 GT

tarcze hamulcowe wymiana-fiat-brawa

wymiana tarczy hamulcowej fiat marea

fiat marea wymiana klockow

jak wymienic tarcze hamulcowe we fiacie mareii

ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych do fiata brava

wymiana szczek hamulcowych marea 1.8

uno tra klocki

bydgoszcz tarcze hamulcowe do fiata brava cena

czy mozna tarcze hamulcowe przycierac boszem

brava 1 6 jakie tarcze i klocki

marea wymiana klockow hamulcowych

ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych i klockow do fiat marea weekend.pl

wymiana tarcz hamulcowych bravo

jak wymienic tarcze hamulcowe fiat brava

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl