Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 93
Like Tree1lubi to!

Temat: Pierwsza awaria 500X  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Z ciekawości dziś załączyłem komórkę na nagrywanie ,aby nic nie umknęło ASO potencjalnie i ....nic ,ładnie odpalił mój rumak . Oby tak dalej,ale obserwuję wasze posty



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Z ciekawości dziś załączyłem komórkę na nagrywanie ,aby nic nie umknęło ASO potencjalnie i ....nic ,ładnie odpalił mój rumak . Oby tak dalej,ale obserwuję wasze posty
    Mój odpalać odpala, tylko jak na przymrozku postoi, to po kilku minutach jazdy chwilowe rozłączenie LA i martwej strefy, nie zdąży nawet odpalić kontrolek - przez wyświetlacz widać przez chwilkę komunikat - LA trzeba guzikiem włączyć, martwa strefa działa bez problemów. W tamtym roku nic takiego nie zdarzało się, nie zdarza się również po wyjeździe z ogrzewanego garażu.
    Wychodzi na to, że tester, który miałem, nie wykrywa wszystkiego.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2015
    Skąd
    PL
    Postów
    58
    Auto
    Fiat 500X 1.4 MultiAir Lounge
    Rocznik
    2015
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Mój aku właśnie się ładuje. Pierwszy raz od wielu lat coś takiego muszę robić. Trzeba umówić się do ASO, bo aku nie trzyma prądu na to wygląda.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Aktualizacja. Automatyczny prostownik nie jest w stanie naładować akumulatora do 100% - po dwóch godzinach uznał, że naładował go z 50% do 100% i zamiast wejść w podtrzymanie, to cyklicznie w cyklach pół minuty ładował i wchodził w podtrzymanie. Pacjent Exide HD 72Ah 620A. Wygląda na to, że jednak szrot.
    Jakiś duży masz ten aku. Ja mam fabryczny Exide 60Ah 500A, a silnik mamy chyba ten sam 1.4 MultiAir 140 KM.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał ekstraway Zobacz post
    Jakiś duży masz ten aku. Ja mam fabryczny Exide 60Ah 500A, a silnik mamy chyba ten sam 1.4 MultiAir 140 KM.
    Dodatkowy pakiet zimowy. Zawiera aku 72Ah oraz alternator 150A (taki sam jak w MJ i MA 170KM)

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    Płock
    Wiek
    56
    Postów
    24
    Auto
    500X 1,4TB MT Pop Star
    Rocznik
    2015
    Ja dysponuję w pracy testerem akumulatorów i dziś postanowiłem go zabrać do domu. Gdy podjechałem pod dom to zrobiłem przy wyłączonym silniku dwukrotny test. Pomiar napięcia 12,25V i 12,22V, zaś jego pojemość... 11Ah (słownie: jedenaście :-)). Jak widać akumulator na wyczerpaniu lub wykończeniu, bo jak się ma 11Ah w stosunku do 60Ah na tabliczce znamionowej. Już przyśpieszyłem powrót prostownika i w weekend mam zamiar testować procedurę wyjęcia akumulatora :-)
    Ostatnio edytowane przez norbuch ; 01-03-2018 o 17:46

  7. #21
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    U mnie po 2 dniowym postoju na zimno ma ok 12.5-12.8 V i jest naklejka MOPAR . Odpala ,jeździ ,nie ruszam kwadraciaka

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    Płock
    Wiek
    56
    Postów
    24
    Auto
    500X 1,4TB MT Pop Star
    Rocznik
    2015
    Procedura wyjęcia akumulatora zaliczona. Zmobilizowało mnie to, jak dziś rano podłączyłem tester a on pokazał "FLAT BATTERY" i nic więcej. Auto odpaliło jednak normalnie "od jednego strzału". Po pracy i powrocie do domu podłączyłem tester ponownie (takie same warunki jak wczoraj). Napięcie pokazywał poniżej 12V, ale pojemność 65Ah!!! (fabryczne ma 60Ah). Wyjąłem z auta i podłączyłem do ładowania. Nie mam jednak jakiegoś super zaawansowanego prostownika CTEK, tylko taki transformatorowy, który automatycznie dobiera prąd ładowania i po ładowaniu przechodzi w stan doładowania aku, więc nie mogę zapodać jakiegoś programu regeneracji lub innego :-).
    Ostatnio edytowane przez norbuch ; 02-03-2018 o 17:37

  9. #23
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Moje auto zostało w ASO, dostałem akumulator zastępczy w postaci Tipo, nie mieli 72Ah jako zastępczy. Robione są testy akumulatora, w poniedziałek będzie coś wiadomo. Akumulator nie był doładowany po 50km.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2016
    Skąd
    Katowice
    Postów
    266
    Auto
    Fiat 500X Lounge 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    Jak opisywałem te same problemy co wy , Tylko mi raz z gasł i problem. Dzisaj odebralem auto po 3 dniach w serwisie i wymienili akumulator

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2017
    Skąd
    Legionowo
    Wiek
    45
    Postów
    82
    Auto
    fiat 500x 1.4 multiair
    Rocznik
    2016
    Czy jak pisaliscie ze podczas podlaczania aku drzwi mają być zamknięte,,,,,to tylko zamknięte czy zaryglowane?

    Wysłane z mojego HUAWEI CRR-L09 przy użyciu Tapatalka

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2017
    Skąd
    Legionowo
    Wiek
    45
    Postów
    82
    Auto
    fiat 500x 1.4 multiair
    Rocznik
    2016
    5. Siedzisz nadal w środku, drzwi zamknięte. Przez 2s przytrzymujesz każdy przycisk podnoszenia szyby w stanie, gdy są całkowicie podniesione.

    A w tym punkcie mają być zamkniete czy siedzac w srodku też rygluje?

    Wysłane z mojego HUAWEI CRR-L09 przy użyciu Tapatalka

  13. #27
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Drzwi zamknięte, bez ryglowania.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    Płock
    Wiek
    56
    Postów
    24
    Auto
    500X 1,4TB MT Pop Star
    Rocznik
    2015
    Przed demontażem trzy drzwi zamknąłem ręcznie od środka przekręcając ten kulisty element przy klamce, aż pojawiła się kłódka, a od kierowcy mechanicznie kluczykiem od zewnątrz.

    Przed dokonaniem montażu fizycznego muszę wejść do auta i odryglować drzwi po czym wyjść i dokonać montażu fizycznego aku. Później biorę za klamkę i siadam do środka. Mam keyless, więc już w tej chwili będę miał pierwsze informacje czy idzie dobrze. Przynajmniej tak to sobie tłumaczę. Wchodzę do środka i dalej ćwiczę szyby itp. po czym na chwilę zamykam z pilota i otwieram i powinno wszystko już działać. Wysiadam, zamykam.
    Tak to widzę... Demontaż przebiegło bezproblemowo. Akumulator widzę już prawie naładowany, bo coraz częściej prostownik przechodzi do pracy buforowej.
    Ostatnio edytowane przez norbuch ; 02-03-2018 o 21:15

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2017
    Skąd
    Legionowo
    Wiek
    45
    Postów
    82
    Auto
    fiat 500x 1.4 multiair
    Rocznik
    2016
    Ale jak otworze z kluczyka drzwi kierowcy i wejdę do srodka to nie musze już ich zamykac ta kulką? W sensie tych moich drzwi bo pozostale sa nadal zamkniete

    Wysłane z mojego HUAWEI CRR-L09 przy użyciu Tapatalka

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    Płock
    Wiek
    56
    Postów
    24
    Auto
    500X 1,4TB MT Pop Star
    Rocznik
    2015
    Ja napisałem jak ja to zrobię, a robię to pierwszy raz. Drzwi będę miał wszystkie "z kulki otwarte" przy montażu aku, a zamknięte w sensie, że bez ich otwarcia fizycznego nie będzie można wejść do środka. Chyba chodzi o to żeby nie były zaryglowane w momencie pierwszej adaptacji.
    Ostatnio edytowane przez norbuch ; 02-03-2018 o 21:26


 
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Pierwsza prawdziwie długa podróż eLką
    Napisany przez wkk01 na forum 500L
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 17-02-2018, 20:30
  2. 500x unieruchomiony - powazna awaria komputera
    Napisany przez lukasz.zst na forum 500X
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-10-2017, 21:12
  3. No i niestety... pierwsza, ponadplanowa wizyta w serwisie.
    Napisany przez GrzegorzS na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-06-2017, 15:40
  4. Pierwsza Panda
    Napisany przez mjetek na forum Panda
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-11-2016, 11:17
  5. Pierwsza usterka
    Napisany przez adamus48 na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-10-2011, 21:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500x-533pierwsza-awaria-500x-40362

https:fiatklubpolska.pl500x-533pierwsza-awaria-500x-403623fiat 500x cisnienie w oponachwymiana akumulatora fiat 500xawaria start stop po ladowaniu akumulatora tipostart stop niedostepny multiairbrak pradu w fiat 500fiat 500x 1.6 e torq zaniki zasilania z akumulatorarozladpwany akumulator w 3 letnim fiacie 500xAWARIA SYSTEMU KEYLESS GO

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl