Max def się wyłączy. A potem a/c włączone i auto też czy auto off? A może a/c off
Max def się wyłączy. A potem a/c włączone i auto też czy auto off? A może a/c off
Klima do jakiej temperatury (-) zewnętrznej działa?
Wczoraj wieczorem było b ciepło więc włączyłem kimę i nie mogłem poradzić sobie z parującą przednią szybą,komfort jazdy fatalny.
Dzisiaj po intensywnej ulewie zaparowane wszystko w środku {[klima włączona i zewnętrzny obieg} , a co ciekawe ustawiony nadmuch na szyby i szyba czołowa paruje od zewnątrz na wysokości wylotów z deski , widać po uruchomieniu wycieraczek temp zewn 30st C
Generalnie to problem obiegu zamkniętego, ale są warunki atmosferyczne takie, że jedynie pomaga jak przedmówca mówi:
- otworzenie okien i wyrównanie temperatury,
- w miarę możliwości dmuchanie tylko ciepłym powietrzem.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Czy w modelu sw po wcisnieciu ogrzewania tylnej szyby ten tryb po jakims czasie sam się wyłączy? Bo w seacie miałem tak, że po włączeniu ogrzewania tylnej szyby samo się po jakims czasie wyłączało. Tylko proszę bez zbednych komentarzy ,że wszystko jest w instrukcji , takiej pseudopomocy nie potrzebuję.
Dzieciaki śpią, żona również, więc 2018r. zacznę na forum od uzasadnionej złośliwości, całkiem na trzeźwo
Jest w instrukcji (jaka jest, to jest, ale potrzebne informacje tam są), tylko koledze z lenistwa nie chce się czytać, weryfikować i woli czekać na odpowiedź "miesiąc". Zapis o tym istnieje w instrukcjach innych modeli od FIAT-a od kilkudziesięciu lat. Co więcej ten "jakiś czas w Seacie" nie jest losowy, a stały, tak samo w autach od FCA - tu 15 lub 20 minut (zależnie od modelu) - o maxdef dalej. Zadowolony? Uprzedzając (inne wątki) gdy jest dostępne dwustopniowe ogrzewanie siedzeń, też jest ograniczony czas grzania na max, co więcej nie idzie go przez pewien czas na maksa włączyć ponownie. Dalej, maxdef w automacie też ma ograniczony czas działania, w zależności od modelu 2-3 minuty od dygniecia wskazówki/cegiełki temperatury płynu. Oczywiście maxdef steruje również ogrzewaniem tylnej szyby i lusterek, o ile te wcześniej nie było włączone.
Pseudopomoc, instrukcji kolega nie przeczytał, coś po łebkach i tyle, a potem jakieś zdziwienie, że ktoś uwagę zwróci. Ja czytam wszystkie, a do swoich aut przed zakupem czytałem kilkukrotnie, potem z papierami siedziałem w autach, żeby poznać na spokojnie, zweryfikować to co przyjął papier z rzeczywistością, potestować Hill Holder, Blue &Me, Uconnect i inne gadżety, a nie zaśmiecać fora, a idąc dalej, bardzo dobrze znam dzięki temu własne auta. Teksty, że nic nie wiem sobie daruj (w jednym wątku było), bo wiem trochę więcej niż Ty
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 01-01-2018 o 02:13
Akurat w tym przypadku do instrukcji nie zaglądałem i nie widzę nic w tym złego, nie chcesz to nie pomagaj proste, nikt cię do tego nie zmusza. Inną sprawą jest to ,że instrukcja często mija się z prawdą co udowodniłem ostatnio i o czym mówi osobno założony temat na forum, więc wolę się upewnić. Nieraz jest tak ,że ktos szybciej odpowie na forum niż się znajdzie to w instrukcji i jest to wygodne. Pomoc w jakiejś sprawie nie jest zaśmiecaniem forum, prędzej powiedziałbym tak o tematach w których kogoś się krytykuje i poucza , to jest wtedy prawdziwe zaśmiecanie forum. Takie informacje zostają dla innych użytkowników , którzy kiedyś skorzystają z tego, bez potrzeby zaglądania w instrukcje.
Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 01-01-2018 o 16:05
Myślisz, że nie wiem o błędach w instrukcji? Czy to oznacza, że nie należy jej czytać? Bez przesady. Nawet nie wiesz ile jest błędów i braków w instrukcji do 500X, ale wiem o nich wszystkich, bo zostało to skonfrontowane z autem i doczytane z anglojęzycznych z innych rynków. Co ciekawe do GP instrukcja praktycznie bezbłędna - moja z 2007r. Instrukcje należy czytać, żeby jednak auto poznać, dla mnie nie jest żadnym wytłumaczeniem to, że są w niej błędy, że ludzie o tym piszą - ja muszę o własnym aucie wiedzieć wszystko, inni nie mają takiej potrzeby, a potem są kwiatki. Co do Twojego pytania, to odpowiedź znalazłbyś w ciągu minuty w papierach Co do pozostawiania informacji obsługowych - w takiej formie, jak ten wątek, słabe do znalezienia. Jeśli chcesz mieć porządną bazę wiedzy, to zgłoś do adminów chęć posiadania wątku przyklejonego, np. faq, najczęściej zadawane pytania - to będzie odpowiednie miejsce na takie pierdoły. Ktoś chętny będzie dopisywał pierdoły w pierwszym poście wątku, lub coś w tym stylu.
Co więcej w instrukcjach opisane są efekty uboczne działania systemów LA i FBC Warto je znać, żeby nie być zdziwionym
Proponuję trochę samodzielności, chęci testowania, samodzielnego poznawania Zepsuć nic nie zepsujesz, chyba
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 01-01-2018 o 18:17
To ty sobie czytaj instrukcje , a ja sobie będę zadawać pytania na forum. Nie mam już chyba ochoty na dyskusje z tobą , ten twój mentorski ton i ciągłe pouczanie, co się powinno , a czego nie, trochę mnie to już zmęczyło. Odpuść sobie moją osobę, jak ci nie pasuje to nie czytaj moich postów, ani na nie, nie odpowiadaj, dla mnie EOT
Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 01-01-2018 o 20:52