Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 17 z 19 PierwszyPierwszy ... 71516171819 OstatniOstatni
Posty od 241 do 255 z 284
Like Tree10lubi to!

Temat: Stanisław Stilo czyli najładniejsze Stilo w mieście  

  1. #241
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Wreszcie wymieniony aktywator klimatronika. Temat miałem już przećwiczony, więc wymiana zajęła ok. godziny. Przy okazji w Stilo zagościła oryginalna manetka tempomatu. Stary aktywator potraktowany Kontaktem na potencjometrze. Może będzie z niego jeszcze jakiś pożytek...

    Aktywator.JPG Aktywator 2.JPG Tempomat.jpg
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #242
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,748
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Też myślę czasem o tempomacie, ale jakoś zebrać się nie mogę.....Miałeś wtyczkę czy musiałem dorabiać wiązkę
    A co do aktywatora to u mnie wszystkie zostały stare. Każdy dostał nowy łącznik i porcję kontaktu. Dodatkowo w jednym (ciepło-zimno) wymieniłem silniczek na jakiś całkiem inny i na razie też działa hehe.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  4. #243
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Nic nie dorabiałem. Wtyczka do tempomatu ukryta była w gąszczu przewodów pod dolną osłoną kolumny kierownicy. Trochę się trzeba namęczyć żeby ją (osłonę) zdjąć, a później założyć. Robiłem to już 3 razy więc mam wprawę Nie wiem jaką masz wersję wyposażenia, ale wydaje mi się, że na 80% wtyczkę tempomatu (w kolorze białym) będziesz u siebie miał. Ja posiadam Stilo w wersji Active z rocznika 2006 kiedy we Fiacie zaczęły się oszczędności, a mimo to wiązka była. Tempomat przydaje się na trasie, często z niego korzystam. Oczywiście jeśli ktoś lubi dynamiczną jazdę, tempomat nie jest dla niego. Gdyby coś mam na zbyciu manetkę tempomatu od Alfy Romeo 147. Pasuje plug&play do Stilo.

    Co do aktywatora. Grzebałem przy nim dwa razy. Błędy na samym początku miałem 2:

    B1901 - Krytyczny - inf. zwrotna nawiewu (szyba) - niski sygnał
    B1902 - Zapisany - nastawnik klap (szyba) - nieprawidłowy sygnał.

    Po wymianie ukręconego łącznika pozostał błąd B1902. Teraz po wymianie aktywatora błędów żadnych nie mam - sprawdzone wczoraj.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  5. #244
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,748
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Mój to Dynamic z 04 z Włoch więc jest szansa. How much za tą wajchę
    A co z dolną osłoną Kupiłeś pod tempomat czy wycinałeś
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 17-05-2016 o 22:49
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  6. #245
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Pierwszą docinałem, wyszło średnio Teraz mam oryginał, więc tą dociętą mam na zbyciu podobnie jak manetkę tempomatu. Jak jesteś zainteresowany, jakoś się dogadamy via PW
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  7. #246
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    24
    Postów
    2
    Auto
    Punto
    Rocznik
    2006
    Piękna perełeczka Sama się nad Stilo zastanawiam

  8. #247
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Jeśli szukasz auta do miasta poluj na 95 konne 1.4 16V w benzynie. To chyba najmniej awaryjne Stilo Z dieslem będziesz mieć ciągle jakieś hece, jak problemy z rozruchem zimą, drogie naprawy itp itd Ja np powoli przymierzam się do wymiany sprzęgła i prawdopodobnie dwumasy. Koszty spore...
    Ostatnio edytowane przez boch ; 20-05-2016 o 12:44
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  9. #248
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2014
    Skąd
    scotland
    Wiek
    36
    Postów
    87
    Auto
    croma prestigo 1.9 16v 150bhp
    Rocznik
    2005
    Mialem takie cudo z 6tka skrzynia biegów ,latalo az miło ,chciałbym mieć go teraz w garażu

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  10. #249
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    37
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Jeśli szukasz auta do miasta poluj na 95 konne 1.4 16V w benzynie. To chyba najmniej awaryjne Stilo Z dieslem będziesz mieć ciągle jakieś hece, jak problemy z rozruchem zimą, drogie naprawy itp itd Ja np powoli przymierzam się do wymiany sprzęgła i prawdopodobnie dwumasy. Koszty spore...
    Mam stilo 1,2 i przejechane 190tyś. km w tym 100tyś w gazie. Silnik owszem troszke słaby ale nie do zajechania. Za cały ten okres wymieniłem w nim tylko świece. Jeśli chodzi o silnik 1.4 tak samo rewelacyjny silnik i myśle o nowym Tipo z tym silnikiem.
    Ostatnio edytowane przez ARS ; 22-05-2016 o 11:59

  11. #250
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Proponowałem Stilo z silnikiem 1.2 mojej znajomej, która szukała zgrabnego i taniego hatchbacka do poruszania się pomiędzy domem, a pracą. Niestety, dzięki "mądrym" doradcom bez wsiadania za kierownicę stwierdziła, że 1.2 80KM to stanowczo za słaby silnik na jej potrzeby. Szkoda, bo znalazłem bardzo zadbany egzemplarz.

    Tymczasem do wymiany mam opony na tylnej osi. Obecnie mam tam jakiś tajwański wynalazek z bardzo twardej mieszanki. Opony mają 6 lat i ponad 6,5 mm bieżnika. Niestety mają tendencje do ząbkowania co powoduje spory hałas podobny do padniętego łożyska. Wstępnie zdecydowałem się na opony Dębica Presto UHP 215/45/17. Mam inne, zimowe opony tej marki (Goodyear) o nazwie Sava Eskimo i złego słowa na nie powiedzieć nie mogę.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  12. #251
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Wspominałem o wyząbkowanych oponach... Jest i winowajca - amortyzatory, tak przynajmniej wyszło na przeglądzie. Trochę czasu spędzonego na forach internetowych oraz na poszukiwaniu taniego sklepu i są: amortyzatory SACHS (314753) oraz odboje z osłonami KYB (910013). Koszt zakupu części 323 zł z przesyłką, więc mam nadzieję, że amortyzatory nie są podróbkami

    Amortyzatory + osłony.jpg

    Wymianę miałem dzisiaj tuż po pracy. 30 minut roboty i jestem lżejszy o 40 zł. Następna wymiana mam nadzieję samodzielnie Poza tym, znów dolewam olej 2T podczas tankowania. Tym razem w nieco większej dawce - ok. 170 ml. na 60L zbiornik. Różnica jest zauważalna już po przejechaniu połowy zbiornika. Kultura pracy silnika uległa znacznej poprawie. Korekty też są całkiem do rzeczy:

    Korekty.jpg
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  13. #252
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen ad. Ilm
    Wiek
    38
    Postów
    501
    Auto
    stop
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Proponowałem Stilo z silnikiem 1.2 mojej znajomej, która szukała zgrabnego i taniego hatchbacka do poruszania się pomiędzy domem, a pracą. Niestety, dzięki "mądrym" doradcom bez wsiadania za kierownicę stwierdziła, że 1.2 80KM to stanowczo za słaby silnik na jej potrzeby. Szkoda, bo znalazłem bardzo zadbany egzemplarz.
    Bravo z tym motorem nie chciało jechać.Stilo z tym silnikiem nie jechałem ale jestem przekonany,że będzie podobnie jak w Bravo.Optymalny motor to 1.6.to już jakoś się toczy.

  14. #253
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Wszystko zależy czego oczekujemy i z czego się przesiadamy. Ja przesiadłem się z Bravo z silnikiem benzynowym 1.6 16V i Stilo przy nim to demon szybkości. Bravo II 1.6 Multijet 120KM, o którym wspominasz ma 20Nm więcej w porównaniu do Stilo, dostępne już w okolicy 1500 obr./min. stąd ciekawsze wrażenia podczas przyspieszania. Stilo nie posiadało w swojej gamie silnika 1.6 120KM, więc rozkminka nieco bezprzedmiotowa. Można polować na wersję Multijet 1.9 o mocy 150 koni, ale znów martwić się o te nieszczęsne klapy wirowe... Myślałem oczywiście o tym żeby auto zaczipować, ale przesunięcie niżej wysokiego momentu obrotowego (co cieszy każdego najbardziej) to niestety spore obciążenie dla układu przeniesienia napędu (sprzęgło, dwumas). I nikt mi nie wytłumaczy, że tak nie jest.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  15. #254
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen ad. Ilm
    Wiek
    38
    Postów
    501
    Auto
    stop
    Ja miałem krótko Stilo 1.8 133KM.Teraz wskoczyłem do C-MAxa 136 KM w dieslu.Niby trzy konie różnicy a wydaje się,że to F16.Wiem,wiem diesel daję radę krótko i tam gdzie on kończy benzyna zaczyna.Obecnie mi to bez różnicy czy jadę benzyną czy dieslem.Następne auto napewno będzie benzyną bo chce je zarejestrować w Niemczech.I nie mam zamiaru dopłacać Angeli do diesla.I zauważyłem też,że diesle zaczynają być passe.

  16. #255
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Brałem pod uwagę Stilo 1.8 podczas poszukiwań auta dla siebie, ale styczność z dwoma egzemplarzami i obiegowe (prawdziwe) opinie nt. tej wersji silnikowej skutecznie mnie zniechęciły. Jeśli chodzi o Stilo w benzynie, najlepiej wspominam z przejażdżek przedzakupowych silnik 1.4 16V 95KM. Zaznaczam, że z silnikami 1.2 i 2.4 nie miałem styczności.
    Czy diesle robią się passe w Niemczech nie wiem, pewnie tak. Kierowcy mają dosyć tych proekologicznych wynalazków typu EGR, DPF czy klapy wirowe. W Polsce można je łatwo i bez konsekwencji wykastrować, więc popularność diesli póki co nie zmaleje. Ja natomiast zauważyłem, że passe w naszym kraju przestaje być instalacja LPG. Cena gazu LPG z pewnością ma tutaj znaczenie
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.


 

Podobne tematy

  1. Stilo...nie gaśnie
    Napisany przez mabiel86 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 20-01-2015, 21:12
  2. Stilo 1.9 JTD
    Napisany przez kamila31792 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 19-02-2014, 01:03
  3. Stilo 1,6 +gaz
    Napisany przez M_ZS na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-09-2012, 07:49
  4. Problem stilo 1.8 2002 check stilo 1.8
    Napisany przez ozinio na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-03-2012, 20:00
  5. Stilo 1.9 JTD
    Napisany przez NoVi na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 12-12-2010, 09:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl