Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 126
  1. #61
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    chyba nie orginalne ... poprostu lepszy zamiennik...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    Drogi Kolego byrrt!
    Ile Ci zeszło z wymianą łożysk w alternatorze, jak już go miałeś na stole??

  4. #63
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    Drogi Kolega byrrt chyba się na mnie obraził Jak już będe miał alternator poza autem to może bym wymienił łożyska...

  5. #64
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie po prostu ostatnio nie ogarniam ostatnio forum - czasu nie mam Było PW pisać..
    Jak wyciągniesz alternator to sama wymiana jest banalna - potrzebny ściągacz, młotek jakiś gumowy najlepiej albo przez klocek zwykłym..
    Problem jest tylko z tym durnym łożyskiem jednym - opis jest w temacie mojego auta..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    Wczoraj odebrałem samochód od mechanika po wymianie maglownicy i ..... dalej się tłucze.Maglownica nowa, oryginał FIAT. Tą co kupiłem była firmy TRW i tą co wyciągnąłem też jest tej samej firmy.Wygląda na to,że Panowie z Rzeszowa dali na tyle trafną diagnozę,że wymieniłem sprawną maglownice
    Problem ze stukami jak był,tak jest. Nie wiem co z tym zrobić, powoli tracę cierpliwość. Przychodzą mi tylko amortyzatory do głowy.

    Długi weekend, trzeba się wziąć za wymianę pompy wody wreszcie...

    P.S.Jak by ktoś chciał kupić maglownice, razem z końcówkami drążków, na 95% sprawna, to chętnie sprzedam,może być nawet jako uszkodzona do regeneracji.

  7. #66
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Fiat Palio 1.4 8v 1998 rok by spinacz_pc

    Łożyska amortyzatorów sprawdź.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Łożyska amortyzatorów sprawdź.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji
    Jak sprawdzić łożyska domowym sposobem

  9. #68
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    Wytargałem na razie alternator, ale mam chyba jakiegoś "no name", ani tabliczki, ani niczego.Jak tu teraz łożyska do tego kupić?Trzeba chyba wydrzeć i na miare Cały czas mam pod górę z tym autem

  10. #69
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Mało który sklep z łożyskami (nawet te wielkie i niby profesjonalne) mają sprzęt do precyzyjnego pomiaru łożysk.. Ja jak wymieniałem tolerancja była na poziomie 3 setnych mm..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #70
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    Zawiozę go do firmy Bendiks w Rzeszowie.Myślę ze tam coś dobiorą, tym się w sumie specjalizują, rozrusznik tę dawałem im do regeneracji.Jakby była tabliczka znamionowa to sam bym się pobawił . Wczoraj udało mi się wymienić pompę wody. Powiem,że zabawy z tym jest sporo...

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    Słuchajcie,problem. Uszkodził mi się przewód paliwowy,plastikowy co trafia do przepustnicy.Chciałbym go troche skrócić i założyć ale nie wiem jak. Tą rurkę sie jakoś grzeje,żeby weszła na przewód metalowy?Czy muszę kupić nowy?

  13. #72
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    kup nowa, nowa to nowa...

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    No i moja padaka stoi na kołku już od wtorku. Mam nadzieje,ze jutro uda mi się kupić przewód paliwowy.

  15. #74
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Jaki on plastikowy?? toż to kompozyt w osnowie gumowej

  16. #75
    Klubowicz
    Dołączył
    29 lipiec 2012
    Skąd
    Sokołów Młp
    Postów
    118
    Auto
    Palio Weekend 1.4 B+LPG
    Rocznik
    1998
    Znowu mi się udało, auto o własnych siłach wyjechało z garażu. Aczkolwiek miałem przynajmniej 2 chwile zwątpienia. Z tego miejsca chciałbym podziękować koledze COMP252 i Maciek R4 za udzielone informacje jak wydrzeć przepustnice. Kolega COMP52 miał racje, kilka pań na K.... poleciało, ale wszystko po kolei.

    Zapowiedział się długi weekend, tak więc wziąłem się za pracę przy Paulinie.Na pierwszy ogień wymiana pompy wody, paska i rolki napinacza. Na te prace byłem przygotowany już od miesiąca. Spuściłem płyn z układu, zrobiłem płuczkę.Zdjąłem pasek i wyciągnąłem alternator.
    Obraz 032.jpg
    Na pierwszy rzut oka jakiś "NO NAME", ale niestety chodził jak traktor i na domiar złego miał uszkodzony regulator napięcia. Więc już było wiadome że 1 maja nie skończę....
    Altek na bok i wziąłem się za pompę wody.Udało mi się ją jakoś wydrzeć, chodź nie było to proste. Chyba napiszę jakiegoś manual-a do przyklejenia, to może następni będą mieli prościej.
    Obraz 025.jpg
    Stara nie wyglądała tak źle,miała tylko jedną mała wadę -ciekła
    Obraz 024.jpg
    Obudowa do czyszczenia i montaż nowej pompy Ruvilla.
    Obraz 022.jpgObraz 023.jpg
    I tu mały Zonk. W zestawie są wszystkie uszczelki, ale do pomp Ruvilla. Jedna uszczelka jest okrągła i nie spasowała. Na szczęście zakupiłem dużą tubkę czarnego silikonu...
    Obraz 027.jpg
    Udało się pompa na miejscu. Ale zakręcić tą śrubę zaraz pod kolektorem dolotowym...masakra.
    Obraz 028.jpgObraz 030.jpg
    Jakbym jeszcze wcześniej wpadł na to,że najpierw przykleić uszczelkę do pompy, a później do bloku silnika...No cóż nauka kosztuje.

    Teraz rolka napinacza.Stara firmy INA była w opłakanym stanie i jeszcze stawiała opory. Nic na siłe, wszystko młotkiem..
    Obraz 029.jpgObraz 031.jpg

    Jako,że altek mnie trzymał, postanowiłem zrobić czyszczenie przepustnicy. Walczę z lewym powietrzem od jakiegoś czasu, niestety dalej bezskutecznie,mimo że teraz wydarłem przepustnice do samego kolektora dolotowego...
    Obraz 034.jpgObraz 033.jpgObraz 036.jpgObraz 035.jpg

    2 maja pojechałem z moim altkiem do firmy Bendiks w Rzeszowie.Okazało się że mam oryginalny alternator firmy Magneti Marelli. Mają do niego na miejscu i łożyska i regulator napięcia. Zrobią go tego samego dnia. Wróciłem z altkiem do garażu. I to znowu Zonk, zauważyłem że jest uszkodzony przewód paliwowy - nie plastikowy tylko kompozytowy jak słusznie zauważył Kolega Darksaience - więc znowu auto zostało w garażu.

    4 maja pojechałem z rana do sklepu i kupiłem przewód. Poskładałem Pauline
    Obraz 044.jpg

    Za mojej kadencji nie stała jeszcze tak długo na pniaczku.
    Pobawiłem się jeszcze w zrobienie emulatora wtrysku podczas jazdy na gazie. Niestety zastosowałem rezystor 47Ohm i on jest jeszcze za duży. Zamiast błędu wtryskiwacz przerwa, mam teraz wtryskiwacz zwarcie z +12V. Myśle że zastosowanie mniejszego rezystora powinno załatwić temat. Jak mi się uda to napisze.
    Ostatnio edytowane przez spinacz_pc ; 05-05-2013 o 14:41


 
Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat palio 1.4 8v 1998 rok
    Napisany przez Darksaience na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 484
    Ostatni post: 22-09-2015, 17:28
  2. skrzynia biagow fiat marea 1.4 12v 1998
    Napisany przez blaher na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-01-2013, 21:38
  3. Skrzynia biegów palio 1.4 rok 1998
    Napisany przez krzystychy na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-01-2013, 17:02
  4. Fiat palio 1998 1.4 Reflektory
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-05-2012, 17:54
  5. FIAT Bravo / Brava S/SX 1,9 D (1995-1998)
    Napisany przez lukq na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-09-2010, 19:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat uno 1.4sam naprawiam

palio 1.4

fiat palio 1.4

fiat siena 1.4 8v jaki olej do skrzyni

palio 1.4 8 v opinie

palio 1.4 8v opinie

jaki olej silnikowy do fiata siena 1 4 1998r

tungsram 120 forum

ile oleju do fiat palio weekend

fiat palio 1.4 lpg jaki olej

jaki olej silnikowy do fiat palio 1.4

jakie felgi do fiata palio 1.4

lozysko fiat palio viaken

sam naprawiam fiat 1.4 8v

palio 1.2 8v 75km sam naprawiam

silnik palio weekend 1.4 8v

fiat brava 98 1.4 regulator ham

fiat siena 1.4 wymiana oleju

siena 1.4 ile oleju

ile oleju do silnika fiat siena 1.4

jaki olej do fiata palio weekend 1.4

fiat palio 1.4 wymiana wtryskiwaczy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl