Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 86 PierwszyPierwszy ... 891011122060 ... OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #136
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Nie myślałem żeby dać inny kolektor,pozawijany?100 to jeszcze bez większej tragedii

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Nie myślałem żeby dać inny kolektor,pozawijany?
    Szczerze to nie myślałem - chce mieć po prostu cicho i najlepiej najtaniej

    Tu mój nowy łącznik elastyczny:
    CameraZOOM-20120512165421692.jpg

    A tu fotki z naprawy korka paliwa Od samego początku jak kupiłem auto miałem uszkodzony korek wlewu paliwa - nie działał w nim kluczyk. Okazało się że pękniętu był w nim fragment z plastiku/teflonu którego na dobrą sprawę nie dało się skleić - za duża siła sprężyny na niego oddziaływała. Ponieważ pracowałem w firmie zajmującej się sterowaniami CNC poprosiłem kolegę aby wykonał dla mnie taki detal z mosiądzu (nie rdzewieje i ma właściwości samosmarujące). Trwało to dosłownie 7 miesięcy zanim się za to zabrał ale w końcy się udało i wykonał detal.. Korek można teraz normalnie zamknąć i jest bajabongo Kolega dostał 20zeta na flaszkę i wszyscy zadowoleni
    CameraZOOM-20120511234031207.jpgCameraZOOM-20120511233658950.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #138
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Detal detalem, ale za to teraz działa
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #139
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wczoraj fiacik dostał nową sondę lambda - tym razem oryginał bosch'a - 265zeta i to po rabacie

    Mam wrażenie że lepiej się auto zbiera ale to może wrażenie. Muszę jeszcze się podpiąć do kompa i sprawdzić jak działa nowa sonda bo nawet czasu nie było..

    CameraZOOM-20120514182216699.jpg CameraZOOM-20120514182241335.jpg CameraZOOM-20120514182336072.jpg CameraZOOM-20120514183003083.jpg
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 06-06-2012 o 07:53
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #140
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Przynajmniej masz dobry dostęp,bo jak wymieniałem w Temprze to musiałem wczołgać się pod auto.Sonda była w okolicy drążka biegów i sterczała do góry,czyli prosto w podłoge hehe
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #141
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    okolicy drążka biegów i sterczała do góry,czyli prosto w podłoge hehe
    W Bravie 1,6 16V jest tak samo
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  8. #142
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wczoraj zabrałem się za wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów. Skorzystałem z uprzejmości znajomego z byłej pracy i samochód zostawiłem tam na hali.

    CameraZOOM-20120515203730721.jpg CameraZOOM-20120515191308340.jpg CameraZOOM-20120515203444309.jpg
    CameraZOOM-20120515203714154.jpg CameraZOOM-20120515203656197.jpg CameraZOOM-20120515203638355.jpg

    Po ściągnięciu pokrywy w sumie widok dość nieciekawy - sporo nagaru (choć porównania nie mam, a auto ma 250tyś km), cała uszczelka klejona była silikonem w dodatku czarnym.. W niektórych miejscach coś na styl "błota" ale w małych ilościach i w takich miejscach gdzie olej się zastaje. Pokrywę będę dziś spawał (właściwie to już ogarniają to chłopacy z pracy ) bo jest pęknięta o czym już chyba wspominałem.

    CameraZOOM-20120516242252459.jpg CameraZOOM-20120516242157958.jpg CameraZOOM-20120516242222000.jpg

    A odnośnie nagaru i tego ew. olejowego błotka - ktoś kiedyś wspominał o takich płukankach do silnika. Seth chyba czegoś takiego używał - jak to się sprawdza? W tym miesiącu i tak wymieniam olej to jest akurat okazji żeby zrobić takie płukanie.. Poleci coś ktoś?

    A tak wygląda pokrywa świec po czyszczeniu...
    Za wiele to nie dało bo jest już niestety dość chropowata przez co nie da się jej wyczyścić

    CameraZOOM-20120516242331437.jpg

    Dziś lub jutro kolejna porcja fotek
    Ostatnio edytowane przez lukq ; 17-05-2012 o 16:30
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #143
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2011
    Skąd
    Zgorzelec
    Wiek
    35
    Postów
    71
    Auto
    Fiat Punto I
    pierwsze zdjęcie z tą lampą sceneria niczym z horroru

  10. #144
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    33
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Ja jak zmieniałem uszczelkę pod zaworami [klawiaturą] to nie miałem takiego nagaru, w sumie silnik u mnie był w bardzo dobrym stanie [gorzej z osprzętem].

    te pokrywę się zakręca według jakiejś kolejności z tego co kojarzę, tak ?


    Cytat Napisał noobio Zobacz post
    pierwsze zdjęcie z tą lampą sceneria niczym z horroru
    hehe Tortury Bravy cz.1 hehe

  11. #145
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    37
    Postów
    1,189
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    Jak poradzić sobie z uszkodzoną uszczelką pod głowicą? Ť AUTOKULT.pl jak dobrze rozumiem i umiem czytac.. to zdaje sie ze tutaj znajdziesz wszystko...A przynajmniej jak powinno sie chyba skrecac juz do calosci..

  12. #146
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    31
    Postów
    330
    Auto
    Fiat 500 1.2 LOUNGE 2009
    Ja we wszytkich moich autach od jakiś 3-4 lat robię płukanki z motula lub millersa i jeszcze nic nigdy złego się nie wydarzyło. Polecam

  13. #147
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No więc dziś to montowałem. Szczerzę to na moje to średnio chłopakom poszło spawanie tej pokrywy :/ Na tyle średnio że zdecydowałem się na tym roku zabezpieczyć się jeszcze czerwonym silikonem - mam tylko nadzieje że to wystarczy..

    Auto stoi praktycznie złożone jutro odbiorę nowe świece to od razu wkręcę nówki i będę odpalał.. Fotki może jutro

    Edit: dorzucam fotki

    CameraZOOM-20120516161811538.jpg CameraZOOM-20120516161837236.jpg
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 17-05-2012 o 07:59
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #148
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wczoraj odebrałem do auta:
    - świece zapłonowe NGK
    - filtr oleju,
    - filtr powietrza,
    - olej Mobil I 10W40
    - płukankę do silnika Liqui Moly

    Auto złożyłem i finalnie odpaliłem.. Puki co po przejechaniu jakiś 30km nic nie cieknie
    CameraZOOM-20120517203842331.jpg CameraZOOM-20120517203921959.jpg

    Ale że z fiatem jeszcze nie zdarzyło mi się nudzić już wiem że w jakiejś tam przyszłości czeka mnie wymiana pompy wspomagania bo raz że się trochę poci poza tym na zimnym silniku być może to właśnie ona hałasuje, poza tym coraz częściej słychać szumienie w środku auta przy różnych położeniach kierownicy.. ehh

    Musze teraz skołować kasę, olej wymienię w następnym tygodniu (weekend) i auto mogę dawać do gazownika..
    Instalacja powinna zwrócić się dosłownie w pół roku..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #149
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    33
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Instalacja powinna zwrócić się dosłownie w pół roku..
    A po pół roku jazda za półdarmo prawie

    Co do spawu, to nie jest aż tak źle Tak mi sie wydaje że powinno to wytrzymać.

  16. #150
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    A po pół roku jazda za półdarmo prawie
    No może nie pół, ale jedną trzecią tańsza na pewno

    Poprzednio miejsce te było w ogóle pęknięte, uszczelnione z góry czarnym silikonem - nie sądzę nawet żeby ktoś to czyścił przed uszczelnianiem i ledwo się sączyło.. Tak więc szansa jest duża
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 10 z 86 PierwszyPierwszy ... 891011122060 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

fiat bravo gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

fiat brawo gtwymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 opiniefiat bravo 1.8 gt opinieceny fiata brawo gtbyrrtfiat 1.8 16v gt filtr paliwabyyrtforum fiat brawa1 412vco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4fiat bravo 18 gt sondabravo 1.8 gtpasek klinowy fiat brawa 18 16vuszczelniacz wtrysku fiat 1 8
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl