Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 59 z 59
  1. #46
    Moderator
    Dołączył
    09 lipiec 2008
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    39
    Postów
    90
    Auto
    156 1.9JTD
    Rocznik
    2001
    Mówimy konkretnie o elemencie tutaj opisanym jako "Fuhrungsbolzen"
    prowadnica.JPG
    Było:
    Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
    Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
    Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
    Bravo 1.6 16V 103KM Pb
    Jest:
    156 1.9JTD 135KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    ePER - pierwsze co pomyślałem niestety nie ma tego rozbitego tak dokładnie w katalogu. Jest cały zacisk..
    Generalnie być może jest to to co pokazał kolega ciechu chociaż u mnie wygląda to zupełnie inaczej. Jest to śruba imbusowa cała jest błyszcząca bez śladu rdzy i nie ma żadnych kapturków gumowych itp. Jest to taki dłuższy bolec o średnicy ok 8-10mm zakończony na końcu mniejszym gwintem i na tym pracuje cały zacisk.. Tak jak wspomniałem było to w idealnym stanie, jak nowe a klocki i tarcze takie na pewno nie były więc nie sądzę aby ktoś wymieniał same śruby przed sprzedażą..

    Ok znalazłem fotke na allegro na której widać te elementy...
    1724178657.jpg
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 17-08-2011 o 10:43
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2011
    Skąd
    Wrocław Psie Pole
    Postów
    86
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    ePER - pierwsze co pomyślałem niestety nie ma tego rozbitego tak dokładnie w katalogu.
    To poszukaj zdjęcia choćby na allegro - powinieneś bez problemu coś znaleźć. Co do "Fahrungsbolzen" und "Bremstrager" to ciahu ma "Ganzes Recht" - to jest dokładnie to o czym mówię czyli jarzmo oraz jego prowadnica, która powinna być odpowiednio przesmarowana i zabezpieczona od góry przez "Schutzklappe" - u różnych producentów (Brembo, Lucas itp.) wygląda to inaczej ale zasada działania jest identyczna
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    Oltcit Club - o jezzzu...
    Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
    Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
    Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
    Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie

  5. #49
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    To ja w Lancii mam dokładnie takie samo jarzmo. Śruba trzymająca jarzmo jest cała schowana.
    Ale u mnie po jej wyjęciu był taki zaschnięty stary, "sklepany" smar (czarny). Wyczyściłem lekko papierem ściernym i przesmarowałem smarem miedzianym.
    Efekt - na starych klockach czasami potrafił zapiszczeć, teraz faktycznie nic. Zobaczymy jak dłużej pojeździmy.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #50
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    znalazłem fotke na allegro na której widać te elementy...
    Tak to jest dokładnie to, nasmaruj sobie to dokładnie, nie żałuj smaru.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  7. #51
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    nasmaruj sobie to dokładnie, nie żałuj smaru.
    Może robi się wielki offtop ale polecicie jakiś dobry smar? Najlepiej z allegro no chyba, że jest to na tyle popularne, że dostanę to w sklepie moto.. Najlepiej chyba większe opakowanie co by starczyło na lata

    A swoją drogą naprawdę ja miałem to czyściutkie i bez żadnego smaru, klocki mi nie piszczą nigdy i nigdy nie piszczały.. Generalnie to się zastanawiam co lepsze - smarowanie tego i ew. zasychanie smaru i zbieranie przez niego syfu czy nie smarowanie..
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 17-08-2011 o 13:05
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #52
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ja poszedłem do sklepu. Facet ciut szukał i znalazł. Tubka jak od pasty do zębów, smar "miedziany". Cena tam coś koło chyba 12zł.

    Co do tematu - to się rozdzieli.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #53
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no miedzianych smarów na allegro jest dużo stąd pytanie o konkretną markę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #54
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Myślę, że bez znaczenia. Weź najmniejszą tubkę, tam dużo nie użyjesz, albo wpadnij do mnie do Torunia to Ci dam, ja zużyłem może (objętościowo) 1 łyżeczkę smaru na wszystko.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #55
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cała frajda w tym, żeby mieć taki smar u siebie A co do spotkania to owszem kiedyś by wypadało
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    161
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Opisując te elementy zacisku hamulcowego, skupiacie się tylko na problemie niepożądanego piszczenia.
    W moim przypadku, jak kupiłem Fiata Temprę 1.9 TD, przez kilkaset kilometrów było dobrze. A potem zaczęły się mocne stuki dochodzące z kół.
    Po pewnym czasie doszedłem do tego ,że źródłem hałasu są zaciski.Dokładnie te śruby-bolce w jarzmie. Najprawdopodobniej poprzedni właściciel przed sprzedażą posmarował obficie te śruby smarem. Był spokój przez krótki czas. Okazało się , że te śruby-bolce są mocno zużyte i są luźne w prowadnicach.
    Trudno było dostać zaciski do Tempry, więc kupiłem zaciski do BRAVO/BRAVY. Pasowały bez problemu. Oczywiście trzeba było dokupić właściwe klocki hamulcowe. Kosztowało mnie to 150 zł za dwa zaciski + klocki Textara 120 zł.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  13. #57
    Moderator
    Dołączył
    09 lipiec 2008
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    39
    Postów
    90
    Auto
    156 1.9JTD
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał piter Zobacz post
    Opisując te elementy zacisku hamulcowego, skupiacie się tylko na problemie niepożądanego piszczenia.
    nie kolego. O przypadku, z którym Ty miałeś problem pisałem na poprzedniej stronie (#40)
    Było:
    Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
    Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
    Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
    Bravo 1.6 16V 103KM Pb
    Jest:
    156 1.9JTD 135KM

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    161
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał ciechu Zobacz post
    nie kolego. O przypadku, z którym Ty miałeś problem pisałem na poprzedniej stronie (#40)
    Faktycznie przeoczyłem to. Sorry.

    Dodam jeszcze, że Tempra 1.9 TD miała przednie tarcze hamulcowe wentylowane, większe (chyba 257 mm).Dlatego nie było problemu z zaciskami z BRAVY.

    P.S. Co to za silnik masz w służbowym aucie, z Merca? Ja mam w służbowym Traficu '04 silnik 1.9 dci 100 KM.
    Ostatnio edytowane przez piter ; 17-08-2011 o 21:59
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  15. #59
    Moderator
    Dołączył
    09 lipiec 2008
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    39
    Postów
    90
    Auto
    156 1.9JTD
    Rocznik
    2001
    heh właśnie zauważyłem że strzeliłem literówkę i cyfrówkę. Miało być 2.5dCi a nie jak wcześniej wpisałem 2.3cdi hehe
    dzięki za zwrócenie uwagi
    Było:
    Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
    Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
    Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
    Bravo 1.6 16V 103KM Pb
    Jest:
    156 1.9JTD 135KM


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. STARTER W SPRAYU CO SADZICIE? - OPINIE!!
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2010, 13:39
  2. [Śląskie] Opinie o warsztacie
    Napisany przez NoVi na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-09-2010, 14:19
  3. Opinie o Marei 1,9 TD JTD i 1.8 16v
    Napisany przez romano na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 12-04-2010, 17:28
  4. PROSZĘ O OPINIE ??
    Napisany przez pakers na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-02-2010, 20:26
  5. Euroscan - opinie
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-03-2009, 18:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tarcze mikoda

tarcze mikoda forum

tarcze hamulcowe mikoda opiniemikoda opinie o tarczachmikoda tarczeopinie o tarczach mikodaklocki hamulcowe mikoda opiniemikoda opinie tarczetarcze abe opinieklocki mikoda opiniemikodaopinie mikodamikoda opinietarcze kraft opinietarcze i klocki mikodaopinie tarcz mikodatarcza mikoda opinieopinie o tarczach hamulcowych mikodaopinie na temat tarcz mikodamikoda forumtarcze mikody opinieklocki mikodatarcze mikoda opinieopinia tarcze mikodamikoda tarcze hamulcowe opinie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl