Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 59
  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Co do mnie to tez słyszałem same dobre opinie o Mikodach
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2010
    Skąd
    slaskie
    Postów
    45
    Auto
    ulysse 2.0t
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Co do mnie to tez słyszałem same dobre opinie o Mikodach
    Mialem kiedys Mikody w mondeo nawiercane i frezowane. Jedyne co denerwowalo to glosne hamowanie. Rozczytalem sie troche o mikodach i tarcze o malej srednicy czesciej pekaja niz te wieksze. Teraz mam zalozone jakies zwykle tarcze na ktore zalozylem klocki TRW i po nagrzaniu piszcza jak w Pociagu.

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zobaczymy, wczoraj przyszły tarcze oraz klocki. W weekend jak się uda to założę.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    Ja klocków ani tarcz Mikody nigdy nie miałem u siebie w aucie więc nie mogę wypowiedzieć się o nich natomiast ale od zawsze w każdym swoim aucie montuję klocki firmy TRW i jestem z nich bardzo zadowolony. Co do piszczenia to bez przesady czasem się zdarza że cichutko popiskują ale nie jest az tak tragicznie.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2011
    Skąd
    Wrocław Psie Pole
    Postów
    90
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    Co do piszczenia to bez przesady czasem się zdarza że cichutko popiskują ale nie jest az tak tragicznie.
    Wystarczy przesmarować dobrze jarzmo odpowiednim smarem oraz czoła klocków stykające się z jarzmem i tłoczkiem smarem miedzianym i piszczenie odejdzie w niepamięć
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    Oltcit Club - o jezzzu...
    Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
    Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
    Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
    Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał aquarius01 Zobacz post
    Wystarczy przesmarować dobrze jarzmo odpowiednim smarem oraz czoła klocków stykające się z jarzmem i tłoczkiem smarem miedzianym i piszczenie odejdzie w niepamięć
    A co ma wspólnego jarzmo z piszczeniem klocków
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2010
    Skąd
    slaskie
    Postów
    45
    Auto
    ulysse 2.0t
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    A co ma wspólnego jarzmo z piszczeniem klocków
    tzn kolega mial chyba na mysli zeby przesmarowac tarcze i klocki smarem to wtedy wszystkie problemy z autem odejda w niepamiec.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Też często słyszałem o smarowaniu i nigdy przenigdy tego nie rozumiałem.. Takich co szczęki i bębny smarowali to znam Na szczęście się skończyło tylko strachem
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Co prawda zakup juz dokonany ale ... maly kij w mrowisko . Polecam ATE - jak trzeba bylo wymieniac zawsze zemienialem na ATE i zawsze bylo lepiej niz dobrze . Najwieksi - audi , bmw , mercedes na pierwszy montaz zakladaja ATE ... .
    Sam niecaly miesiac temu zmienilem ( po raz kolejny w kolejnym samochodzie ) tarcze i klocki ( ori tarcza trw i klocki ferrodo ) na ATE i to jest inne hamowanie . Lepsze oczywiscie . Polecam w przyszlosci ATE.

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zobaczymy jak brembo się spiszą w połączeniu z TRW. W sobotę jak się uda to wymienię. Dam znać po pierwszych "przetarciach"
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2011
    Skąd
    Wrocław Psie Pole
    Postów
    90
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    A co ma wspólnego jarzmo z piszczeniem klocków
    Gdybyś choć raz zmienił porządnie tarcze i klocki wiedziałbyś, że za piszczenie całości odpowiada m.in. nienasmarowane jarzmo, które przesuwa cały zacisk podczas wysuwania się toczka co powoduje dociśnięcie do tarczy obu klocków. Podczas dociskania klocków do tarczy jarzmo ustawia się pod kątem i drga co powoduje charakterystyczne piszczenie podczas hamowania w przypadku, kiedy jego prowadnice nie są odpowiednio zakonserwowane - piszczenie klocków jest tego pochodną i brak przesmarowania powierzchni klocka stykającego się z powierzchnią tłoczka i powierzchnią zacisku będzie przyczyną piszczenia - dokładnie te same warunki pracy co w przypadku jarzma, dlatego też używa się do tego celu smaru miedzianego głównie dlatego, że ten bardzo dobrze przewodzi ciepło i się nie wytapia. Dlatego podstawową czynnością podczas regeneracji hamulców tarczowych jest demontaż jarzma z zacisku i jego porządne przeczyszczenie i nasmarowanie.[COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 09:31 ---------- Poprzedni post dodany był o 09:27 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Też często słyszałem o smarowaniu i nigdy przenigdy tego nie rozumiałem..
    To niech kolega przeczyta to co napisałem i mam nadzieje, że będzie to zrozumiałe. Oczywistym idiotyzmem było by smarowanie powierzchni ciernych i to jest oczywiste. Ale jest jeden haczyk - tarczę smaruje się tym samym smarem w jarzmo i klocki na powierzchni styku tarcza piasta aby lepiej przewodzić ciepło i aby przy kolejnej wymianie nie używać do jej zdjęcia 10 kg młotka a jedynie małego gumowego czujnika. Mam wrażenie, że to są oczywiste sprawy a widzę, że to dla poniektórych "czarna magia"
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    Oltcit Club - o jezzzu...
    Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
    Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
    Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
    Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie

  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    aquarius01 no i wszystko ładnie wytłumaczyłeś, na pewno się ta wiedza przyda, przyznam, ze nie wiedziałem o tym, ale teraz będę wiedział pkt. reputacji dla ciebie za ten post
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zastosowałem się do rad i kupiłem smar miedziany. Wyczyściłem, przesmarowałem. Tarcze wymienione. Nawet sprawnie poszło.
    Teraz muszą się ułożyć.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2008
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    46
    Postów
    90
    Auto
    156 1.9JTD
    Rocznik
    2001
    Może to trochę spóźniona opinia, ale ktoś inny też może skorzystać. Ja wymieniałem tarcze na Mikody w obu swoich temprach na przodzie. Ogólnie użytkowałem je potem na tych tarczach przez rok. W pierwszej zaraz po wymianie (razem z klockami Lucasa) miałem awaryjne hamowanie po którym poczułem dziwny niemiły zapach. Ale na szczęście nie odbiło się to potem na ich skuteczności. W drugiej też żadnych problemów nie zauważyłem. Myślę że są godne polecenia. W obu miałem lite tarcze 240 i 257mm.
    Było:
    Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
    Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
    Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
    Bravo 1.6 16V 103KM Pb
    Jest:
    156 1.9JTD 145KM

  16. #30
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał ciechu Zobacz post
    awaryjne hamowanie po którym poczułem dziwny niemiły zapach
    Myślę, że to po prostu zapach klocków. Ja wczoraj jak wymieniłem i już wracałem do domu to przyhamowałem ciut mocniej, tak na szybko, ale mocno. Po chwili też poczułem taki zapach
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. STARTER W SPRAYU CO SADZICIE? - OPINIE!!
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2010, 14:39
  2. [Śląskie] Opinie o warsztacie
    Napisany przez NoVi na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-09-2010, 15:19
  3. Opinie o Marei 1,9 TD JTD i 1.8 16v
    Napisany przez romano na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 12-04-2010, 18:28
  4. PROSZĘ O OPINIE ??
    Napisany przez pakers na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-02-2010, 21:26
  5. Euroscan - opinie
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-03-2009, 19:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tarcze mikoda

tarcze mikoda forum

tarcze hamulcowe mikoda opiniemikoda opinie o tarczachmikoda tarczeopinie o tarczach mikodaklocki hamulcowe mikoda opinieklocki mikoda opiniemikoda opinie tarczetarcze abe opiniemikoda opinieopinie mikodamikodatarcze kraft opinieopinie tarcz mikodaopinie o tarczach hamulcowych mikodatarcze i klocki mikodatarcza mikoda opinieklocki mikodaopinie na temat tarcz mikodamikoda forumtarcze mikody opiniemikoda tarcze hamulcowe opinieopinia tarcze mikodamikoda opinia

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl