Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 44
Like Tree1lubi to!

Temat: Olej półsyntetyczny 2T jako dodatek do paliwa Diesla  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2013
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    43
    Postów
    51
    Auto
    CROMA 1.9 16V Multijet
    Rocznik
    2008

    Olej półsyntetyczny 2T jako dodatek do paliwa Diesla

    Witam
    Po przeczytaniu w necie analiz badań jakości oleju napędowego w Polsce (i nie tylko w Polsce) i po rozmowie z użytkownikami którzy stosują taki olej jako dodatek w proporcjach 200 ml na bak 60 l ,zacząłem dolewać do paliwa ten specyfik.Po przejechaniu 3 pełnych zbiorników zauważyłem że spalanie mojej Cromy spadło o 0,8 L/100 km,silnik pracuje ciszej ,kultura pracy jest o wiele lepsza.Najbardziej jestem zaskoczony wydłużonymi okresami wypalania DPF-u,przed dolewaniem oleju do paliwa DPF wypalał mi się co ok.600 km teraz okres ten wydłużył mi sie do ok.800 km.Ja osobiście stosuję jako dodatek olej LIQUI MOLY 2 -TAKT MOTOROIL 1052.Jeśli ktoś chciałby poczytać o dodawaniu oleju 2T do paliwa to proszę zajrzeć na te stronki:
    -Olej 2T do diesla, co myślicie? - elektroda.pl
    -TOYOTA AVENSIS FORUM • Zobacz wątek - Olej do dwusuwów 2T i inne dodatki poprawiające smarność ON
    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Powiem szczerze, że ciekami mnie ten temat. Nikt nie próbował?
    www.fso-1500.pl

  4. #3
    kox
    kox jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2013
    Skąd
    Radzionków / Zabrze
    Postów
    159
    Auto
    Fiat Croma 1,9 115KM
    Rocznik
    2009
    ja dolewam Elf 2t. Spalanie mi nie spadło, wydaje mi się że silnik lepiej pracuje, szczególnie na zimnym. Nie zauważyłem pewnej przypadłości- stoje na stromym podjedzie, wyjazd tyłem pod górke, na zimnym motorze w 80% przypadków konczyl sie zgasnieciem silnika, odkad leje 2t jeszcze mi się to nie zdarzyło. Uprzedam prawo jazdy mam długo, GP ani druga AR147 nie gaśnie przy wyjezdzaniu.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006
    kiedyś do mondeo mk3 TDCI próbowałem, zauważalnie ciszej chodził, a spalania nie sprawdzałem. Powiadacie że DPFa nie zasyfi??

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kolega do MK3 Mondeo też leje i wiem że łagodniej chodzi...
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    kox
    kox jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2013
    Skąd
    Radzionków / Zabrze
    Postów
    159
    Auto
    Fiat Croma 1,9 115KM
    Rocznik
    2009
    nie kontrolowałem FES`em wypalań DPF, ale ja z nim problemów nie mam. Latam do pracy po drodze szybkiego ruchu , więc on się wypala na bieżąco

  8. #7
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,116
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Cytat Napisał kox Zobacz post
    nie kontrolowałem FES`em wypalań DPF, ale ja z nim problemów nie mam. Latam do pracy po drodze szybkiego ruchu , więc on się wypala na bieżąco
    Dla fiatowskiego dpf nie ma znaczenia prędkość jazdy. Wypala się w każdych warunkach pracy silnika. Może również wypalić się stojąc w korku - nie należy wyłączać silnika podczas wypalania.

    Pzdr
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  9. #8
    kox
    kox jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2013
    Skąd
    Radzionków / Zabrze
    Postów
    159
    Auto
    Fiat Croma 1,9 115KM
    Rocznik
    2009
    ale żeby się wypalić potrzebuje odpowiedniej temperatury, którą u mnie "łapie" na drodze

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Jak będzie chciał się wypalić to zrobi to nawet chwilę po uruchomieniu.
    www.fso-1500.pl

  11. #10
    kox
    kox jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2013
    Skąd
    Radzionków / Zabrze
    Postów
    159
    Auto
    Fiat Croma 1,9 115KM
    Rocznik
    2009
    pierwszy raz się spotykam z taką opinią, ale nie bede sie spierał

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Mówię to z teorii i doświadczenia :-)
    www.fso-1500.pl

  13. #12
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,116
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Jeśli dpf wymaga wypalenia, komputer podniesie temperaturę w każdych warunkach. Zwiększy obroty, dawkę paliwa, uruchomi dodatkowe ogrzewanie itd.
    W przypadku kolejnej próby przerwanej przez kierowcę zapali się lampka i pojawi się komunikat w komputerze. Jazda nie ma znaczenia - auto może stać z uruchomionym silnikiem a dpf się wypali.

    Jeździłem do pracy 12 km przez miasto, teraz jeżdżę 12 km za miasto (zmieniłem pracę) - silnik nagrzewa się w tym samym tempie.

    pzdr
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2014
    Skąd
    Łęczna
    Wiek
    35
    Postów
    16
    Auto
    Croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2006
    Jako żółtodziób pozwolę sobie odkopać wątek i zapytać.

    Gdzie lać olej? bezpośrednio do wlewu paliwa czy przez awaryjny wlew przy fotelu kierowcy?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2011
    Skąd
    Podbeskidzie
    Postów
    73
    Auto
    Croma 2.4 JTDm Emotion
    Rocznik
    2007/2008 FL ;)
    Przez tradycyjny wlew paliwa. 50 ml na 10 l paliwa. Jest rezerwowy wlew koło kierowcy? Pierwsze słyszę. Leje od dwóch lat i nie widzę negatywnych skutków.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2014
    Skąd
    Łęczna
    Wiek
    35
    Postów
    16
    Auto
    Croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2006
    ok dzięki

    a czy jest ... nie mam pojęcia, tak mi się wydawało bo coś takiego jak by wlew się tam znajduje z ikonką "tankowania" ale jestem jeszcze młodym kierowcą wiec pewności nie mam


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dodatek do paliwa (Pb 95)
    Napisany przez CichyJerry na forum Akcesoria i gadżety, kosmetyka auta, oleje silnikowe
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-01-2014, 08:42
  2. Koniec Diesla
    Napisany przez krzysztofd na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 08-06-2013, 18:07
  3. Jakość paliwa, gorzej niż przed rokiem
    Napisany przez lukq na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-09-2011, 18:02
  4. Czy da się to jakoś wyciągnąć?
    Napisany przez owender na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-03-2010, 14:16
  5. Odpalanie diesla
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-10-2009, 20:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

liqui moly 1052

olej 2t

olej 2t do diesla

liqui moly 1052 do diesla

liqui moly 2t do diesla

jaki olej do paliwa diesel

jaki olej 2t do diesla

2t do diesla

2t do on

olej do ropy

liqui moly 1052 diesel

olej 2t do common railliqui moly 1052 do ropyjaki olej do ropy mondeo mk3olej 2t do diesla z dpfdodatek do paliwa 2tolej dwusuwowy do dislaolej do onolej 2t do onolej 2t do diesla common raildodawanie oleju 2t do dieslajaki olej 2t do diesla z dpfLiqui moly 1052 forum

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl