Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 44 z 44
Like Tree1lubi to!

Temat: Olej półsyntetyczny 2T jako dodatek do paliwa Diesla  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Wałcz
    Postów
    121
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Ali4 Zobacz post
    Ja wlewam Ravenol Skuter 2-Takt od ok. 6 miesięcy, negatywnych skutków również nie zauważyłem, co do pozytywów jeszcze niewiele mogę powiedzieć ponieważ za krótko posiadam to autko (ok. 9 miesięcy). Za ok. pół roku będę mógł stwierdzić czy dolewka oleju daje jakieś zauważalne rezultaty. Pozdr.
    Sie ma. Ali4 nie wiem czy jeszcze jeździsz autkiem o którym pisałeś w powyższym poście - ale podziel się uwagami co do oleju 2T - jak twoje odczucia w tym temacie. Niedawno wlałem eco max one shoot millersa żeby przeczyścić trochę wtryski a teraz zakupiłem ravenol scooter półsyntetyk i mam zamiar zacząć stosowanie. Oczywiście przestudiowałem miliony stron na wielu forach (alfa, toyota) i jestem przekonany że warto. Będę zalewał 250 ml oleju i 50 ml milers eco max. Na naszym forum temat nie jest za bardzo popularny a od twojego postu już trochę ON upłynęło więc jak to nie problem to podziel się spostrzeżeniami - i czy jeszcze lejesz 2T do cromki czy innego traktorka czy nie. Pozdro.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2015
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    62
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Witam
    Również stosuję olej 2T półsyntetyczny do paliwa w ilośći 150-200ml na zbiornik od dłuższego już czasu i wrażenia zdecydowanie pozytywne zarówno jeśli chodzi o pracę silnika jak i odstępy pomiędzy wypalaniami DPFa.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Ja od ponad 3 lat stosuje olej 2T i Millers Oils Diesel Power ECOMAX.

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Ja także mam same pozytywne doświadczenia z 2T. Ja stosuję raz na co 3-4 zbiornik.250 ml / zbiornik. Silnik chodzi zdecydowanie bardziej aksamitnie (jeśli w przypadku Diesla jest to mozliwe). Ja osobiście polecam Liqui Molly 2T 1052. Jedna uwaga opisywana na pokrewnych forach min, alfacholicy. Należy pamiętać jeśli mamy DPFy aby był ten olej możliwie jak najbardziej niskopopiołowy. Jeśli jesteśmy po amputacji to nie ma już znaczenia.

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Leję olej 2T co drugie tankowanie. Wybór padł na Liqui Moly 1052. Czy jest lepiej? Spektakularnych różnic jeśli chodzi o pracę silnika nie zauważyłem. Poprawiła się za to korekta na pierwszym wtrysku. Różnic w spalaniu nie odnotowałem.
    Italians Do It Better

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2015
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    203
    Auto
    Croma 1.9 Multi 150hp
    Rocznik
    05.2005
    Mi po lm2t przestała dymic na zimnym rozruchu.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    LM1052 to nie super cudotwórca.
    CF2/3/4 były projektowane jak ON miał "inne " lepsze parametry smarujące, potem ok 2004-5, dokładnie nie pamiętam dali bio szajsu.
    LM pomaga pompie, wtryskom pracować poprawnie. Ponieważ to full syntetyk nie zawali DPF.
    Ma fajną zaletę, jak wtryski zaczynają się przycierać, potrafi je przesmarować, korekty w wieluuu przypadkach wracają na prawidłową lub akceptowalną wartość.
    Pompa CR również nam podziękuje.
    JA wlewam co każde tankowanie -60L ON i 200ml LM.
    Nawet słynne mondeo na siemensie, nie ma problemu z wtryskami (250k km) , a od stanu 120k km gość leje smarowidło.

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Wałcz
    Postów
    121
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Zalałem 250 ml ravenol i 50 ml milers oil eco max. Trasa Wałcz - Bydgoszcz - Wałcz (jakieś 250 km). Nie stwierdziłem jakiś różnic w pracy silnika czy dynamice. W sumie to nie oczekuję jakiś spektakularnych spadków spalania czy innych cudów - najważniejsze że pomagam pompie i wtryskom przetrawić suchsze paliwko. Po kilku zbiornikach z taką mieszanką sprawdzę korekty - na jednym miałem +2,3. Może coś się poprawi.
    Jeszcze jedno pytanko do wytrwałych dolewaczy 2T - jak w zimę - lejecie tyle samo, mniej czy więcej no i czy mimo oleju 2T dolewacie zimowy specyfik np. black arrow.
    Pozdrawiam.

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    ja cały rok leję po tyle samo 2T, ok 200 ml na zbiornik/tankowanie, zazwyczaj tankuję ok 50 l. jeśli tankuje mniej to staram się proporcjonalnie mniej oleju dolać.
    w zimie nie dodaję nic więcej.
    staram się tankować paliwo na sprawdzonych stacjach, które powinny mieć dobre paliwo a nie jakiś 2 czy 3 sort.
    Pozdrawiam


  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2013
    Skąd
    Białystok
    Postów
    195
    Auto
    Croma II FL Dynamic 1.9 150 KM automat
    Rocznik
    2008
    Witam, autkiem jeżdżę dalej, co do efektów dodawania oleju 2T, to mam mieszane uczucia, spalanie raczej nie spadło, silnik może pracuje delikatniej, ale jakoś super zauważalnej zmiany nie odczułem. Co do wypalania DPF to nie zmieniło się na lepsze. Zdecydowanie lepsze efekty co do DPF-a dała zmiana oleju silnikowego z Motula 5W40 na Millers Oil 5W30. Zdecydowanie dłuższe dystanse przejeżdzam między wypaleniami. 2T wpływa korzystnie na pompę, wtryski i dlatego warto go stosować, tak sądzę.

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Tak do całości sprawy. Pamiętajmy, że im lepsza kondycja wtryskiwaczy tym lepsze spalanie. To bezpośrednio przekłada się na częstotliwość wypalania DPFa. Olej 2T poprawia kondycje wtryskiwaczy a przez to działa kojąco na nieszczęsny filtr sadzy. Dobrych ale droższych specyfików dobrych dla wtryskiwaczy jest więcej tj. DieselSpullung LM (pisze z pamięci więc mogłem się kropnąć) lub preparaty Forte. Szczególnie te ostatnie są efektywniejsze. Olej 2T jeśli odpowiedni i nie przedawkowany z pewnością nie zaszkodzi a tylko może pomóc. Choć nie jest cudownym specyfikiem, który uleczy wszystko.

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    359
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    LM1052 to nie super cudotwórca.
    CF2/3/4 były projektowane jak ON miał "inne " lepsze parametry smarujące, potem ok 2004-5, dokładnie nie pamiętam dali bio szajsu.
    LM pomaga pompie, wtryskom pracować poprawnie. Ponieważ to full syntetyk nie zawali DPF.
    Ma fajną zaletę, jak wtryski zaczynają się przycierać, potrafi je przesmarować, korekty w wieluuu przypadkach wracają na prawidłową lub akceptowalną wartość.
    Pompa CR również nam podziękuje.
    JA wlewam co każde tankowanie -60L ON i 200ml LM.
    Nawet słynne mondeo na siemensie, nie ma problemu z wtryskami (250k km) , a od stanu 120k km gość leje smarowidło.
    z tą różnicą że te oleje dodawane do ON to nie są pełne syntetyki!! Pełen syntetyk ma zupełnie inną temperaturę zapłonu - ma to dość istotne znaczenie.

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    PL
    Postów
    404
    Auto
    Croma 150
    A jak ma się do oleju 2T specyfik Liquy Moly 2666? Który lepiej stosować. Na 4 wtrysku mam korektę +1.4 i zastanawiam się nad jakimś dodatkiem do ON.

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Słuszna uwaga,
    High quality semi-synthetic 2-cycle motor oil for use in all 2-cycle engines.

    Pół syntetyk.

    Ja stosowalem różne, jedynie lm1052 zadziałał najlepiej.
    Nie mówię że jest najlepszy, u mnie tak wyszło.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Dodatek do paliwa (Pb 95)
    Napisany przez CichyJerry na forum Akcesoria i gadżety, kosmetyka auta, oleje silnikowe
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-01-2014, 10:42
  2. Koniec Diesla
    Napisany przez krzysztofd na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 08-06-2013, 20:07
  3. Jakość paliwa, gorzej niż przed rokiem
    Napisany przez lukq na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-09-2011, 20:02
  4. Czy da się to jakoś wyciągnąć?
    Napisany przez owender na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-03-2010, 16:16
  5. Odpalanie diesla
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-10-2009, 22:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

liqui moly 1052

olej 2t do diesla z dpf

liqui moly 1052 do diesla

olej 2t do diesla

olej 2t

jaki olej 2t do diesla

liqui moly 2t do diesla

ravenol scooter 2t do dieslajaki olej do paliwa dieselhttps:fiatklubpolska.plcroma-446olej-polsyntetyczny-2t-jako-dodatek-do-paliwa-diesla-2171632t do dieslaravenol scooter 2tolej 2t do diesla common railolej do ropy2t do onravenol 2t do dieslaliqui moly 1052 do ropyjaki olej do ropy mondeo mk3olej 2t do common railolej 2t niskopopiolowydodatek do paliwa 2tlm 1052liqui moly 1052 opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl