Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy ... 7891011 OstatniOstatni
Posty od 121 do 135 z 159
  1. #121
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    105
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał andrzejmc Zobacz post
    "niektórzy biorą sumy np. 1500zl za usunięcie DPF"
    niezła przebitka

    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
    Akurat tym kabelkiem to Cromy kolego nie ruszysz I jest to wręcz idealny interfejs do uwalenia kompa
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #122
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    27
    Postów
    36
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Panowie, robię małe wykopalisko starego tematu ale niech wszystko o DPF będzie w jednym temacie.

    Co ile wypala się DPF w 1.6mjet?

    Przyjechał do mnie kabel od Viakena, w euforii podpinam a tu zonk - co 160km...czytając tematy w dziele Cromy, gdzie padają wartości w zakresie 500-1000km pomiędzy wypaleniami mam obawy co do mojego samochodu.
    Odcinki różne, codziennie 2x9km ale i często po 20-30km w jedną stronę po pracy, często autostradą lub drogą bez korków.

  4. #123
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,092
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    To dlatego, że jeździsz na tak krótkich odcinkach. Z Cromą byłoby tak samo. 500-1000 w przypadku ok. 100-200 km dziennie.

    pzdr
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  5. #124
    kyh
    kyh jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2013
    Skąd
    Zagłębie Dąbrowskie
    Postów
    16
    Auto
    Bravo, 1.6, 16v, 120
    Rocznik
    2008
    Po 15 tys. km mogę opisać, że w moim przypadku podobnie sie wypala przy podobnych dystansach 120 - 160 km, ale po ostatnich zmianach (nowy olej motul i zmieniłem paliwo z orlena na shell) przy identycznych odcinkach wypalanie co 180 - 220 km.
    Jeżdżąc nad morze, czy w bieszczady wypalanie odbywa się co mniej wiecej 800 km.

  6. #125
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,366
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Kontrolujcie olej koledzy, bo przy takich interwałach wypaleń obawiam się o jego jakość. Ja wiem, że od tego jest wskaźnik degradacji, ale jest on wart mniej więcej tyle samo co zalecenia serwisowe co do częstotliwości wymiany oleju (30 tys. km).
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  7. #126
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,092
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Generalnie odradzałbym kupowanie diesla na krótkie odcinki.
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  8. #127
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,366
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Z DPF na pewno. Co do mniej ekologicznych aut mam nieco inne zdanie. Znajomy ma salonowe Stilo w jtd i przy przebiegu 180 tys. zrobionych głównie w mieście nie ma żadnych problemów z wtryskami, EGR oraz turbosprężarką. Jak dbasz, tak masz.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  9. #128
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,092
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Nie chodzi o to czy po mieście czy w trasach ale o pokonywany dystans. Po mieście można robić kilkadziesiąt km dziennie. Kiedy czytam, że ktoś robi 2x9 km dziennie, to jestem pewien, że jeździ głównie na niedogrzanym silniku. Stilo 1.9 zimą potrzebuje 10 km na rozgrzanie do temperatury roboczej.
    pzdr
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  10. #129
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,366
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Facet ma 4km do pracy czyli standardowo robi dziennie 8 km. Takich odcinków nie lubi ani diesel ani benzyna. Miałem benzynę z silnikiem 1.6 i przy podobnych pokonywanych dystansach silnik był wiecznie niedogrzany. W przypadku diesla problemem będzie konieczność cyklicznego doładowywania akumulatora w okresie zimowym, bo przy tak krótkich odcinkach aku nie doładuje się do poziomu sprzed uruchomienia pojazdu.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  11. #130
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,092
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Uuuu... Takich odcinków nie lubi żaden samochód, chyba, ze z bardzo małym silnikiem.

  12. #131
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,366
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Zgadzam się. Mój sąsiad również, dlatego zamienił Passerati w TDI na Yarisa w małolitrażowej benzynie.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  13. #132
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,092
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Do takich rzeczy fajnie by było mieć "elektryka".

  14. #133
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,366
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Ja planuję zakup na sezon czerwiec/wrzesień jakiegoś fajnego skutera w stylu retro.

    Coś takiego:

    http://allegro.pl/skuter-retro-lexmo...7.html#thumb/5

    Oczywiście w kolorze czarnym.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  15. #134
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,092
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    śliczne! Nie miałbym gdzie go trzymać :-(

  16. #135
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    27
    Postów
    36
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Ooo, narodziło się wiele niedomówień
    Jeszcze niedawno tyle jeździłem, że baku na tydzień brakowało..

    2x9km jest moim obecnym podstawowym przebiegiem. Samochód mało kiedy pokona dziennie tylko tyle. Przykład z wczoraj, w jedną stronę 40km, w tym 20 po autostradzie, powrót 30km z prędkościami od 80-120. Jak widzicie, nie ma za dużo stylu miejskiego. Z moim dpf/spalinami jest coś nie tak. Wczoraj kolejny raz się wypalił. Kiedyś siedząc z komputerem parametr zapełnienia dpf zmieniał się " na żywo", tj. wyraźnie rósł na postoju.

    Wtryski przed wypaleniem wyglądały mniej więcej tak: 1: -1, 2: -1, 3: +2,3 4: ~-0,3
    Jak widać trzeci wtrysk lekko dawał ciała. Po wypalaniu wymuszonym mesem sytuacja wygląda jak z książki, wszystkie balansują około 0 +/- 0,3.

    Nie wiem jak ugryźć egr aby sprawdzić czy dobrze wykonuje zadane czynności . Od połowy tygodnia będzie więcej czasu i spróbuję dostać się do niego i wyczyścić.

    Olej jest do wymiany, założyłem sobie wymianę co 10tysięcy km. Trudno, zachciało się samochodu z dpf, więc i o silnik chcę zadbać. Samochód zapewne zrobi w moich rękach ~ 100k km.


 
Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy ... 7891011 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FILTR
    Napisany przez vibrus na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2016, 20:26
  2. filtr dpf
    Napisany przez mario1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-06-2014, 14:47
  3. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 18:15
  4. filtr cząstek stałych
    Napisany przez mariu67 na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 24-03-2013, 20:21
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-03-2012, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr dpf fiat bravo

fiat bravo 1 9 multijet czy wartofiat bravo wypalanie dpf1.9 jtd dpfczy silnik 1.9 120 KM JTD ma DPFfiat bravo filtr dpffiat bravo 1.6 multijet czy posiada filtr dpfwypalanie dpf fiat bravofiat bravo 2 1.9 jtd filtr dpffiat bravo 16 mj czy ma filtr fapfiltr czasteczek jak wypalic stilo 1 6zapchany filtr dpf fiat multijet 1.9

Tagi dla tego tematu