Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 63
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM

    Brak mocy do 3000 obrotów - Mjtd 120 KM

    Witam
    Panowie, pojawił się problem w moim Bravo :cry:
    Ostatnio miałem przygody z kontrolką wody w filtrze paliwa, filtr kilkukrotnie "odwadniałem", potem wymieniłem na nowy, aż wreszcie musiałem wymienić czujnik, wtedy kontrolka wreszcie zgasła. Pojawil się dziś natomiast inny problem, otóż podczas jazdy zauważyłem dziś dwukrotnie iż auto nie ma zupełnie mocy do 3000 obrotów, ledwo co się zbiera, dopiero po przekroczeniu 3000 jest "ogień".
    Potem wszystko było ok, odstawiłem auto na godzinkę i po godzince to samo, ledwo co się zbiera a po 3000 idzie jak burza.
    Co może być tego przyczyną, czy to felerne paliwo, które miałem w zbiorniku?
    Dodam że dziś zatankowałem (mam nadzieję) porządniejsze paliwo do pełna, starego miałem ok 20 litrów jeszcze.
    Dodam iż kilka dni temu miałem jeszcze następujące błędy po podpięciu do kompa:

    - p1131 - lambda 1 upstream niski sygnał - krytyczny
    - p1132 - lambda 1 upstream nieprawidłowy sygnał - zapisany
    - p2626 - lambda sensor electircal diagnosis brak sygnału - krytyczny
    Wykasowałem je, ale w sumie nie sprawdziłem czy ponownie się pojawiły

    Jakieś pomysły?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Najpierw pojeździj na tym nowym paliwie. Czy jakieś dymienie zauważyłeś,większe spalanie?

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Najpierw pojeździj na tym nowym paliwie. Czy jakieś dymienie zauważyłeś,większe spalanie?

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Póki co przejechałem kilka km, spalanie raczej w normie, do 6 litrów, brak dymienia, zobaczę jutro na trasie jak będę jechał do pracy...
    Ale czy paliwo, szczególnie teraz kiedy dolałem nowego mogłoby mieć wpływ na takie zachowanie auta?

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Zastanawiałem się nad przepływka i egr bo to jedne z najczęstszych problemów. Bardziej sprawdziłbym właśnie tego egra bo tak się objawia brakiem mocy w dolnych partiach obrotów. Możesz go rozebrać i wyczyścić

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    jutro się za niego zabiorę jak będe miał czas, też ku temu się skłaniałem, nic, zobaczę jutro i dam znać

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sprawdź sprawdź,lubi się czasem zawiesić. Ewentualnie na próbę im zaślep

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    myślę ze tu może być cos z EGR'em jeszcze. jak paliwo było lipne to mogło mu tam sadzy nakotlować

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Egr nie był nawet bardzo brudny, ale po przeczyszczeniu przez dwa dni nie było zamulenia, pojawił się natomiast 2 razy check i kod p0404 związany z egr, dwa razy resetowałem błąd, co może być jego przyczyną?
    Jeszcze jedno pytanko, czy skoro nie mam DPF mogę mieć sondę lambda? (błedy p1131, 1132 na to wskazują)... mimo ich zrestowania po jakimś czasie znów się pojawiają, muszę wymienić czujnik, czy może to być coś innego?

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Znaczy, że nie chodzi prawidłowo i się przycina/zawiesza. EGR. Zaślep.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Znaczy, że nie chodzi prawidłowo i się przycina/zawiesza. EGR. Zaślep.
    lukq jesteś pewien, że może to być egr?
    Wczoraj pokusiłem się jeszcze o odkręcenie elektromagnesu i przyrzeczenie ponowne egr, po zamontowaniu auto zaczęło mi kopcić i praktycznie w ogóle nie jechało, rozmontowałem zawór, zamontowałem ponownie i jest ok... tylko że znów pojawiła się kontrolka silnika i błędy:
    p0401 i p010f.
    Sprawdzałem działanie zawora na biegu jałowym, zamyka się i otwiera wartości procentowe pomiędzy 0% (przy gazowaniu) do 95% na luzie.

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Lukq dobrze ci mówi. kup zaślepkę (4zł na allegro i do tego uszczelka jakieś 3 zł) i będzie ok. pamiętaj że te zaślepki powinny byc z dziurami

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Zaślep nie jest to duży koszt,można zaoszczędzić trochę pieniędzy w ten sposób. Jeśli faktycznie nie będzie to egr choć i tak go obstawiam to w taki sposób zostanie rozwiany jego problem

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #13
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Później w domu spr te nr błędów bo pisze z tel i nie mam kodów

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Później w domu spr te nr błędów bo pisze z tel i nie mam kodów

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
    Byłbym wdzięczny, wszystkie kody jakie miałem to:
    p1131
    p1132
    p0401
    p010f

  16. #15
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    P1131 - błąd odczytu O2 sondy lambda
    P1132 - szyna ciśnienia paliwa
    P1132 - Czujnik temperatury katalizatora
    P0401 - Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ
    P010F - Niezgodnosc masy powietrze/przeplywomierz

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM
    Napisany przez fanz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-01-2016, 16:52
  2. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 18:48
  3. Rwanie, brak mocy, falowanie obrotów Siena
    Napisany przez draco86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2010, 10:26
  4. Zanik mocy i spadek obrotów przy ciągłym dodawaniu gazu
    Napisany przez cypis86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-03-2009, 22:50
  5. [silnik] Ciężko odpala i gaśnie powyżej 3000 obrotów
    Napisany przez keczupdt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2009, 22:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p1131 fiat

fiat brava 1.9jtd brak mocy

fiat bravo ii brak mocy

p010f

brak mocy fiat bravo 1.9jtd

p010f fiat

1.9 jtdm 8v brak mocy

fiat bravo II spadek mocy

fiat bravo brak mocy w niskim zakresie obrotow

fiat bravo 1.9 jtd-brak mocy

bravo brak mocy przyczyny

spadek mocy na niskch biegach w w fiacie bravo

bravo II brak mocy

stilo p010fbravo ii 1.9 jtd brak mocyfiat bravo 2 1.9 jtd opinie1.9 jtd brak mocy gdzie jest egr w fiacie bravofiat bravo II 1.9 8v sprawdzic silnik spadek mocyfiat bravo 1.9 jtd 120km brak mocyfiat bravo spadek mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl