Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 41
  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Wykręcić i wyczyścić, możesz wymoczyć w benzynie.
    Było o tym na forum wiele razy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2013
    Skąd
    stuttgart
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    01.2008
    Właśnie wróciłam z serwisu Fiata, panowie stwierdzili przepływomierz gdy powiedziałam że to jest nowy rozłożyli ręce. A auto jak nie jeździło tak nie jeździ. Może jakieś pomysły? Dodam że nie chce jechać na niskich obrotach gdy włącza się turbo to jedzie aż miło. Obroty mu nie skaczą a sam silnik pracuje równomiernie. Więc co to może być?

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Diagnostyka przepływomierza powietrza - jak wykonać samemu?

    A ten egr sparwdzales i odlaczyles ten nowy przeplywomierz

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2013
    Skąd
    stuttgart
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    01.2008
    Przepływomierz odłączyłam i już żadnych zmian nie ma w mocy jak było tak jest, a co do tego egr-u to wygląda tak:
    2013-02-23 12.48.17.jpg
    ta mała czarna niby kulka trzymała się tylko na odklejonym zielonym plasterku. Co teraz czy to jest tego wina czy może trzeba nowy egr a i czy ta blaszka to zaślepka? tzn że poprzedni właściciel zaślepił egr?
    Ostatnio edytowane przez ziemia21 ; 23-02-2013 o 12:56

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Diagnostyka przepływomierza powietrza - jak wykonać samemu?

    Tak to zaslepka egr.
    Wyczysc go porzadnie zamontuj zaslepke na nowa i jedz na test.
    Nie widze na telefonie tego zdjecia w dobrej rozdzielczości wiec za duzo nie powiem. Jak wyczyscic i zaslepisz w odpowiednim miejscu to nie będzie to mialo znaczenia

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2011
    Skąd
    Toruń (okolice)
    Wiek
    30
    Postów
    86
    Auto
    Croma Tempra, Punto I, Suzuki GS500
    Masz Cromę z DPF-em?

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2013
    Skąd
    stuttgart
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    01.2008
    Tak mam a i jeszcze jedno na tym zdjęciu słabo widać ale ta czarna kuleczka jak ją opisałam to chyba element trzpienia elektro magnetycznego więc nie ma sensu czyścić bo to po prostu popsuty element. Poprzedni właściciel zaślepił egr i usuną soft z kompa dlatego nie łapie błędów więc dlaczego nie mam mocy???

    Fajna fotorelacja jest tu o czyszczeniu tej częsci (to tak na przyszłośc dla innych) AutoKącik.PL: EGR

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2011
    Skąd
    Toruń (okolice)
    Wiek
    30
    Postów
    86
    Auto
    Croma Tempra, Punto I, Suzuki GS500
    Kiedy miałeś ostatnie wypalanie DPF-u?, cały proces miałeś czy przerwałeś?
    Możliwe że przyczyna tkwi w zapchanym DPF-ie

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2013
    Skąd
    stuttgart
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    01.2008
    Nie wiem kiedy był wypalany...myślałam że on sam co jakiś czas się wypala ponadto kupiłam nowy egr i już lepiej aczkolwiek nie odzyskał dawnej siły i szarpie przy odpalaniu

  11. #25
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Co do sprawdzania przepływki jak się nie chce bawic samemu: znajomy mechanik (ew sklep) to jest jakies rozwiązanie. Oni mają dostęp do nowych częsci i można podmienic na probę. I będzie pewnosc czy to to. Za częsc trzeba będzie założyc ale w sumie to swiece czy filtry nie są i po probie będzie można zwrocic.
    Co do mechanika - podstawa to przejechac się autem i przeanalizowac pracę przepływomierza, wartosci jakie podaje. Ew. własnie podmianka. Jesli mechanik ograniczył się do sprawdzenia błędow to przepraszam ale faktycznie lepiej warsztat zmienic.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2013
    Skąd
    stuttgart
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    01.2008
    Kupiłam już przepływomierz i sprawdziłam-klapa to nie to. Ponadto w niemczech prawo jest takie że elementy elektronicznie nie podlegają zwrotowi więc mam na stanie jedną sztukę przepływki choć może uda się ją wcisnąć znajomemu...ps mam jeszcze na stanie żarówki H7 (OSRAM NIGHTBREAKER +90) jak ktoś chce za 15E sprzedam już z przesyłką

  13. #27
    KR_
    KR_ jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 marzec 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    3
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2009
    Mam podobny problem z Fiatem Croma. Jak u Ciebie skończyła się ta przygoda? Co było przyczyną?

  14. #28
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    33
    Postów
    1,496
    Auto
    Renault Scenic 1.6
    Rocznik
    1997
    I ja się podepne. U mnie był problem że była dziura w obrotach około 2700. Po zaślepieniu EGR pomogło ale teraz dziura jest przy 3200 oraz tak jak przed zaślepieniem, mam za wysokie spalanie. Mowa o Fiat Brava 1.9 JTD cf3 r. 01 Czy to by wskazywało na przepływomierz ?? Odpiąć go tak jak pisaliście wcześniej ?? Dużo więcej wtedy łyka ropki ?? Na jak długo odpiąć w razie w ??
    https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał KrzychuB Zobacz post
    Na jak długo odpiąć w razie w ??
    Na tyle abyś mógł stwierdzić czy z odpiętym jest lepiej Łyka koło litra więcej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    33
    Postów
    1,496
    Auto
    Renault Scenic 1.6
    Rocznik
    1997
    Ok czyli nie dużo więcej niż normalnie Czyli jeśli ta dziura na 3200 zniknie to znaczy że przepływka won tak ??
    https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Czyszczenie przepływomierza
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-08-2013, 13:01
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-01-2011, 18:01
  3. Wymiana filtru paliwa i przepływomierza w bravo JTD
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 05-01-2011, 01:10
  4. [osprzęt silnika] Wymiana przepływomierza Stilo 1,9 JTD
    Napisany przez kastiro na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-01-2010, 21:47
  5. jak wymienić samemu turbine w 19jtd 105km
    Napisany przez jazda na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 01-12-2009, 18:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak sprawdzic przeplywomierz

przeplywomierz powietrza jak sprawdzicjak sprawdzic przeplywkejak naprawic przeplywomierz powietrza
http://www.iparts.pl