Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 55
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    tak jak napisalem. regeneruja tylko wtryskiwacze od diesli. do benzyniakow biora nowki po 350 albo sprawne uzywki.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    ciekawe... proponuje Ci w takim razie zakup nowego, bo z używkami wiadomo jak jest, gwarancji żadnej, a podziała rok dwa, albo tydzień.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    59
    Auto
    Bravo 1.8 16v
    Jak dla mnie wymień najpierw cewkę i zobacz czy będzie się sytuacja powtarzała.
    Najlepiej jeszcze raz skoczyć na diaga. Tak z ciekawości ile kosztowała cię ta przyjemność?

    A jak nie chcesz jechać to odepnij wtyczkę z niedziałającego wtryskiwacza na biegu jałowym i zobacz czy zacznie lekko nierówno pracować silnik. Jak tak to znaczy że wtrysk sika, tylko czasem pojawia się na nim brak sygnału czyli nie styka jakiś przewód.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    137
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Hmm ja bym poruszył temat regeneracji, na 100% są firmy które regenerują wtryski z silników benzynowych, a wtryski ze zwykłych benzyniaków z wtryskiem pośrednim są proste jak konstrukcja cepa w porównaniu do wtrysku ropniaka, a regeneracja polega na wymianie większości elementów więc powinna być skuteczna o ile będzie dobrze zrobiona Zadzwoń np. do Bosch Gładysek albo podobnej "klasy" zakładu i się dowiedz co i jak może jednak opłaca się regenerować np. za 100zł niż nowy za 350zł brać bo ten po regeneracji może być równie dobry. Oczywiście jeśli się okaże, że z którymś wtryskiem jest coś nie tak bo to nie jest powiedziane, może wszystkie są OK nie wróżmy z fusów

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ta "przyjemnosc" kosztowala mnie 50 zl, takze za chwile odwiedze temat "dobry interface diagnostyczny" i wyrusze na allegro w poszukiwaniu kabelka, bo ten moj wehikul lubi odwalac brzydkie numery
    mam nadzieje, ze po wymianie cewki wykasuja mi juz bledy gratis. zamowilem cewke Valeo za 150 zl. powinna styknac. pozniej zobaczymy. do roboty dojechalem dzisiaj bez przygod. co do regeneracji, wlasnie sprawdzilem ceny

    http://naprawa-wtryskiwaczy.pl/

    cena regeneracji 1 wtryskiwacza to 55 zl dla warsztatow i 61 zl dla klienta indywidualnego. gra warta zachodu. dzieki i pozdrawiam!

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    czyli dobrze mówiłem, że można zregenerować, wcześniej. pozdrawiam.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    no wiem. dlatego kliknalem pomogl Wesolych Swiat!

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Tu nie chodzi o "pomógł", po prostu chciałem wiedzieć czy miałem rację

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    witam ponownie

    nowy rok przywitalem ze starymi problemami. cewka wymieniona tydzien temu, ale niestety problem z ogromnym apetytem na Pb pozostal. juz sam nie wiem, czy to jakas nieszczelnosc ukladu, spalanie, czy problem ze wskaznikiem paliwa. zauwazylem pewna rzecz - otoz jak silnik przelacza sie na LPG, to widze jak wskazowka Pb z dwoch kresek spada sobie w ciagu paru minut do poziomu rezerwy! czyzby cos z recyrkulacja Pb w ukladzie powrotnym? dodatkowo zauwazylem, ze w czasie jazdy na Pb autem troche szarpie. szarpanie pojawilo sie jeszcze przed wymiana cewki. przypomne, ze swiece, przewody WN i wszystkie filtry wymienilem. juz sam nie wiem czy jechac z tym do gaziarzy, czy do zwyklych mechanikow. co poradzicie?
    i jeszcze jedno, po wymianie cewki z braku mozliwosci podpiecia pod kompa nie wykasowano mi bledu cewki zaplonowej. czy to konieczne?

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    a świeci CI się jakaś kontrolka. Jeśli nie to nie musisz od razu wykasować, bo błąd starej uszkodzonej cewki jest zapisany w pamięci komputera. Dobrze zaś jest to usunąć na przyszłość. Jak z tymi wtryskami coś się ruszyło, czy nadal jeździsz na starych? może leją Ci po prostu.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    z wtryskami nic nie robilem. marchewka juz sie nie swieci, a mechanik stwierdzil ze na razie poprzestaniemy na wymianie cewki, zeby sie nie ladowac w dodatkowe koszty. z tego co mi mowil sprawdzali go pod MultiDiagiem 2 razy. blad wtrysku pojawil sie za pierwszym razem, po wykasowaniu bledu juz nie.
    jeszcze jedna rzecz, zauwazylem na przedniej szybie w miejscach nawiewu teczowe plamy jak od benzyny.

  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    od wewnątrz, to jakby nagrzewnica.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no niestety coś ci cieknie płyn zobacz to dokładniej może gdzieś tylko na opasce

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    tak, od wewnatrz. paliwem nie smierdzi, jest za to inny, dziwny zapaszek. mam podejrzenie, ze poprzedni wlasciciel czyms nagrzewnice doszczelnial - byc moze nawet ta slynna, nieszczesna musztarda... plynu ubywa, ale nie w zastraszajacym tempie i nie w ogromnych ilosciach. dywaniki wokol miejsca gdzie znajduje sie nagrzewnica sa suche - takze rzeczywiscie przeciek moze byc gdzies na opasce zaciskowej. glebsze analizy co do nagrzewnicy pozostawilem sobie na wiosne/lato 2011. na razie najbardziej frapujace jest dla mnie znikanie paliwka w czasie jazdy na LPG. wlasnie ogladam schemat ukladu paliwowego w Bravo 1.6. zastanawiam sie na cyrkulacja benzyny w ukladzie paliwowym w czasie pracy na LPG. z tego co pamietam, pompa paliwa pracuje, nie pracuja jedynie wtryski - pod warunkiem, ze wszystko dziala jak nalezy. auto w czasie pracy na LPG jedzie elegancko. zadnego szarpania, przerywania itp. itd. na moje oko, problem prawdopodobnie lezy w nieszczelnosci przewodu paliwowego na odcinku powrotnym. nie znam sie na mechanice, wiec jesli sie myle, niech mnie ktos poprawi

  16. #30
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    pomimo jak piszesz, że się nie znasz jak my wszyscy. myślę, że idziesz dobrym tropem.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-08-2009, 13:30
  2. [ukł. zapłonowy] Porblem z rozruchem
    Napisany przez gademajster na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-11-2008, 20:37
  3. [ukł. zapłonowy] jakie świeczki do turbo???
    Napisany przez bobik na forum Coupe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-10-2008, 12:26
  4. [ukł. zapłonowy] Wymiana linki gazu w seicento
    Napisany przez lubama na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-08-2008, 19:48
  5. [ukł. zapłonowy] świece żarowe
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-07-2008, 22:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

uszkodzona cewka a spalanie

cewka zaplonowa fiat bravo

wymiana cewki w brava

cewka zaplonowa fiat bravaprzewody zaplonowe fiatbrava shemat zalozeniauszkodzona cewka zaplonowa a spalaniewymiana cewki mareacewka zaplonowa do fiata bravafiat brava cewka zaplonowa
http://www.iparts.pl