Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 65
  1. #46
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Człowiek uczy się na błędach

    xxx.jpg

    A napięcie na klemach też sprawdzić?
    Ile powinno wynosić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    xxx.jpg

    Na żółto zaznaczone - ustaw na wspomniane 20A DC i przełącz czerwony kabel pomiarowy do złącza wskazanego strzałką. Tak mierzysz prąd.. Podkreśliłem Ci również oznaczenia mówiące o bezpieczniku i braku bezpiecznika w torze pomiarowym..

    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    A napięcie na klemach też sprawdzić?
    Puki co skup się na prądzie Na początek możesz sprawdzić prąd pobierany przez cały samochód na postoju odpinając klemę plusową. Do niej czarny przewód z miernika i czerwony do plusa akumulatora. Tylko nie wpadnij na głupi pomysł tak odpalać auta Jak będzie coś powyżej 0,1A to szukaj konkretnego odbiornika wyciągając bezpieczniki jak mówiłem wcześniej.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    W takim razie jutro biorę się do roboty
    Dziękuję!

  5. #49
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Dziękuję!
    Od tego jest forum
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #50
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Uffff..
    Zrobiłem tak jak pisałeś - czyli prąd pobierany na postoju..
    Wyszło mi 20.00 - myślałem że się zaraz kable stopią bo tak się rozgrzały i miałem wrażenie że napięcie rośnie..

    Potem sprawdziłem każdy bezpiecznik w skrzynce i jedynie zauważyłem że górny na 7,5 prawdopodobnie alarm wyszło - 0,01
    Natomiast na dolnej skrzynce zaznaczony wyszedł 0,48 i skakał od 0,42 - 0,49
    1234.jpg

  7. #51
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Zrobiłem tak jak pisałeś - czyli prąd pobierany na postoju..
    Wyszło mi 20.00 - myślałem że się zaraz kable stopią bo tak się rozgrzały i miałem wrażenie że napięcie rośnie..
    Matko chłopie jak Ty to podłączyłeś bo na pewno noe tak jak Ci powiedziałem!!! Chcesz sobie pożar zrobić w aucie? Pewnie podpiąłeś miernik równolegle.. Po takiej akcji mogę poradzić tylko oddać auto do elektryka bo to się źle skończy

    Potem sprawdziłem każdy bezpiecznik w skrzynce i jedynie zauważyłem że górny na 7,5 prawdopodobnie alarm wyszło - 0,01
    Alarm chyba nie ma bezpiecznika w skrzynce ale te 100mA jeszcze jest powiedzmy ok (tym bardziej że może to być np 0,006 zgodnie z regułą zaokrąglania)

    Natomiast na dolnej skrzynce zaznaczony wyszedł 0,48 i skakał od 0,42 - 0,49
    No i masz swojego podjadacza.. Albo ustalisz od czego jest bezpiecznik na podstawie instrukcji albo wyciągnij i będziesz wiedział co nie działa..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    "możesz sprawdzić prąd pobierany przez cały samochód na postoju odpinając klemę plusową. Do niej czarny przewód z miernika i czerwony do plusa akumulatora" - te czytanie ze zrozumieniem..
    Wstyd się przyznać..
    No ale nic się nie stało bo autem już jeździłem.. [ Mam nadzieję!]

    Sprawdzę w instrukcji - ale wydaje mi się że to również odpowiada za zapalniczkę bo ostatnio raz łączy a raz nie..

  9. #53
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Heh nic się nie stało ale mogłeś spalić miernik lub kable bo jak mierzyłeś aku na zwarciu to tam 20A nie było.. Raczej ok 400 :/ a taki prąd to już nie zabawa..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Jak wyciągnąłem bezpiecznik z kradzieja prądu - zgasło światełko bagażnika, oświetlenie wewnątrz, wskaźniki prędkościomierza i pozostałe oraz licznik przejechanych km..
    Sprawdzę resztę ale sądzę że zwarcie występuje na wewnętrznym oświetleniu ponieważ na przycisku (otwarte drzwi) nadal świeci mimo że wszystko po domykane..

    Wyciągnąłem bezpiecznik a prąd mimo to jest pobierany - dziś ledwo co odpalił ;/

  11. #55
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Rick czy po wyciągnięciu ww. bezpiecznika sprawdzałeś prąd pobierany z akumulatora (ogólnie)? Widać coś innego podskubuje Ci prąd..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 KM S&S Blue maserati
    Rocznik
    2010
    Masz duzo szczescia kolego Rick, ze nie doszło do nieszczęścia podczas podłączania miernika do aku, jestem jednak za tym abyś podjechał do elektryka samochodowego i zbadał swój problem bo obawiam sie o instalację Twojego auta jak będziesz tak dalej dzialal i wtedy okaże sie ze nie zaoszczedziles, lecz wprost przeciwnie. Oczywiście sprawdzenie bezpiecznikow, żarówek, połączeń jak najbardziej mozesz działać. Powodzenia i życzę rozwiązania problemu.

  13. #57
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał stew66 Zobacz post
    jestem jednak za tym abyś podjechał do elektryka samochodowego
    Też to sugerowałem, bo kiepsko widzę naukę elektryki na jeszcze sprawnym aucie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #58
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    A możecie polecić mi jakiegoś elektryka w okolicach Katowic?
    Ps. A tak swoją drogą co mogło się stać? Ognisty samochód?
    Ostatnio edytowane przez Rick ; 28-06-2013 o 18:37

  15. #59
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    A tak swoją drogą co mogło się stać? Ognisty samochód?
    Heh. Amperomierz pracuje na zwarciu. Podłączając go równolegle do zacisków akumulatora zrobiłeś chamskie zwarcie. Dziw, że nie było iskier i że nie przyspawały Ci się przewody od miernika do klem. Pewnie dlatego, że te kabelki to zwykłe chińskie g**no i zadziałały jak grzałka. Prąd płynący na zwarciu z akumulatora to setki amperów. Jak by Ci się taki kabel przyspawał do klemy to po chwili mogłoby rozsadzić akumulator (a w środku mamy kwas jak wiesz).. Przewody zrobiłyby się czerwone i spłyneła z nich izolacja... Na prawdę takie zabawy źle się mogą skończyć..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #60
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Aniele Stróżu..

    A czym może się skończyć ciągłe odpinanie i podpinanie akumulatora?
    Nie mam teraz za bardzo wyboru do czasu naprawy..


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Światła drogowe fiat brava PROBLEM ze światłami
    Napisany przez cips na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-06-2013, 09:03
  2. ciągle rozładowujący się akumulator
    Napisany przez Slowik8609 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 24-05-2013, 09:16
  3. [akumulator] Jaki akumulator do Brava 1.4
    Napisany przez colakcynia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 03-02-2011, 19:10
  4. Problem z migaczami, światłem przeciwmgielnym, światła stop
    Napisany przez bzzykus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-01-2011, 12:28
  5. światło stopu brava
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-02-2010, 13:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

rozladowujacy sie akumulator fiat bravo

fiat brawo bezpieczniki

megane skrzynka bezpiecznikow problem

fiat brava ecu padlo

przekazniki pod schowkiem fiat bravo 1.2 16 v

schemat bezpiecznikow fiat bravo 1.2 16v

bezpieczniki scenic ii

oswietlenie bagaznika scenic 2

Pracujacy silnik rozladowuje akumulator w bravo

alarm odcina dop

fiat klopot z migaczami

bravo 1.2 16v przepalanie bezpiecznikow

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl