Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 65
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    bravo 1.8gt
    No niestety. Uslyszalem, ze jest to 2dni roboty i rozlozenie calego kokpitu :-) powiedzcie mi jeszcze czy wraz z nagrzewnica bedzie uszczelka czy mam od razu kupic dodatkowo. Gdzies widzialem, ze magnetti mareli nie ma w komplecie, chinczyk bedzie to miec na pewno?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał postal1 Zobacz post
    Uslyszalem, ze jest to 2dni roboty i rozlozenie calego kokpitu
    Totalna bzdura, widać nie pojęcia o tej robocie i chce wyciągnąć od Ciebie kasę.
    Jeśli masz na myśli uszczelki (oringi) to musisz dokupić osobno.

    Na tej aukcji podają że jest uszczelka, ale jak widać na zdjęciu chodzi o taśmę z pianki
    Nagrzewnice - Nagrzewnica Marea, Multipla / typ Valeo -
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    nikt Ci tu nie zagwarantuje, że w komplecie będą oringi. tego sie dowiesz u sprzedawcy przed ewentualnym zakupem. gdyby nawet, dokupienie ich nie będzie jakimś wielkim problemem. przecież to tylko gumowe uszczelki. jak nie w motoryzacyjnym, to w sklepie z hydrauliką. wymiary wg informacji znalezionych w necie to 2,62X17,12.
    a jak pytałeś o koszty roboty wymiany nagrzewnicy, to mówiłeś w jakim samochodzie? są auta np. Lanos, gdzie faktycznie jest sporo zachodu z wymianą nagrzewnicy. mimo wszystko cena 700 zł to jakiś absurd.

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    bravo 1.8gt
    No tak uslyszalem w jednym i mowie jako ciekawostke :-) w innym powiedzieli 250 robota z czesciami. Co do oringow to chodzilo o to, ze bede to zamawiac na sobote i nie chcialbym sytuacji gdzie zabraknie mi tego elementu, a polapie sie w trakcie roboty :-)

    Moja znajomosc mechaniki to poziom blondynki, ktora wsiadla na tyl i nie zdala :-)

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Znajdź nr tej uszczelki w ePer, pojedź do ASO fiatai zwyczajnie kup.. Warto zadzwonić wcześniej i upewnić się że mają..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2008
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    31
    Postów
    151
    Auto
    fiat BRAVA 1,4 12v + LPG
    po tygodniu testów zauważyłem iż grzanie nie jest do końca takie jak powinno być; zastanawia mnie jedno: w starej nagrzewnicy były 2 uszczelki coś ala gąbka, jedna od strony zasilania, druga opasająca ramkę; mniemam iż mają zabezpieczać przed wydostawaniem się ciepłego powietrza; niestety starczyło mi tylko na obklejenie od strony ujścia, i pewnie powietrze ze względu na brak tej drugiej ma inną cyrkulacje; a u was jak się spisuje po wymianie?
    [FONT=Verdana]Tak pisać, by słowom było ciasno, a myślom przestronnie[/FONT]

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Po wymianie tak samo jak przed.. W zestawie ktory dostalem byla "uszczelka" z gabki, ktora nakleja sie - jakby to powiedziec - po wezszej stronie (na 3ch ściankach w jednym kawałku).. Uszczelka ta ma za zadanie nieprzepuszczać powietrza koło wokół nagrzewnicy a tylko przez nią.. To że słabo grzeje może oznaczać np. źle odpowietrzony układ..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2008
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    31
    Postów
    151
    Auto
    fiat BRAVA 1,4 12v + LPG
    Byrrt, bankowo dobrze odpowietrzyłem; tylko tą uszczelkę dałem tam gdzie wchodza rurki, majac jedną byłem pewien ze tam jest bardziej wymagana(stara sienie nadawała do przełożenia), przy lepszych warunkach pogodowych bedę suszył dywany, to poprawię;
    [FONT=Verdana]Tak pisać, by słowom było ciasno, a myślom przestronnie[/FONT]

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A no widzisz - może teraz część powietrza zamiast przechodzić przez gorącą nagrzewnice idzie po mniejszej lini oporu wokół niej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    bravo 1.8gt
    Moje pierwsze podejscie dzisiaj i totalne fiasko. Samochod unieruchomiony...
    Pekla plastikowa czesc obudowy nagrzewnicy, ta w ktora wklada sie te aluminiowe rurki. Przechodza przez nia 3 sruby ktore trzeba wkrecic w nakretki, ktore maja swoje miejsce w specjalnych otworkach. Najpierw cholernie ciezko bylo je tam wcisnac, pozniej przy dokrecaniu tej na samym dole okazalo sie zo cos sie chyba zle spasowalo bo bylo naprezenie plastiku i cos blokowalo spasowanie calosci. W efekcie pekniecie calego tego plastiku i trzeba kupic nowa nagrzewnice...
    Ta metalowa blaszka na bank dobra strona zalozona wiec skad to naprezenie powstalo to pojecia nie mam bo dojscie do tego wszystkiego masakryczne.

    Generalnie, jak ktos nie ma wprawy, nie polecam :-(

  12. #41
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No faktycznie dojście średnie ale się w sumie da.. Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy a dałem radę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    232
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    W zestawie ktory dostalem byla "uszczelka" z gabki,
    kurcze... ja kupiłem dzisiaj nagrzewnice i nie było w pudełku żadnych uszczelek. O ile oringi sa do kupienia w kazdym sklepie hydraulicznym o tyle tej gąbowatej uszczelki raczej nie da sie tak łatwo zorganizować. Ktoś może wymieniał i nie naklejał dużej uszczelki bo jej po prostu nie miał? Czy ogrzewanie kabiny jest wówczas zadowalające?

  14. #43
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    ka_czor ta uszczelka to zwyczajny kawałek cienkiej gąbki z przylepcem Tak więc jak nie dostałeś to sobie dotnij jakąś gąbkę (tylko taką która nie topi się do np 100'C)
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    232
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    hmm... izolat rur ciepłowniczych mi chodzi po głowie. Tylko musze się upewnić czy ona wytrzymuje 100 st

  16. #45
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2008
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    31
    Postów
    151
    Auto
    fiat BRAVA 1,4 12v + LPG
    Cytat Napisał ka_czor Zobacz post
    kurcze... ja kupiłem dzisiaj nagrzewnice i nie było w pudełku żadnych uszczelek. O ile oringi sa do kupienia w kazdym sklepie hydraulicznym o tyle tej gąbowatej uszczelki raczej nie da sie tak łatwo zorganizować. Ktoś może wymieniał i nie naklejał dużej uszczelki bo jej po prostu nie miał? Czy ogrzewanie kabiny jest wówczas zadowalające?
    tak widzę że brakuje troche ciepła jak na nową nagrzewnicę, brakło mi właśnie jednej uszczelki i muszę poprawić, jezdzić sięz tym da, ale jak już robic to tak jak należy; gdzieś musze poszukać takowej
    [FONT=Verdana]Tak pisać, by słowom było ciasno, a myślom przestronnie[/FONT]


 

Podobne tematy

  1. [ogrzewanie] Odpowietrzanie ukladu chlodzacego
    Napisany przez kakersik na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 08-06-2013, 07:29
  2. [ukł. kierowniczy] Klopoty z wspomaganiem ukladu kierownicze
    Napisany przez saylas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-04-2011, 13:51
  3. [ukł. kierowniczy] blad ukladu wspomagania
    Napisany przez maveric.npton na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-08-2010, 10:50
  4. ukl. chlodzenia silnika
    Napisany przez lukaszfun3 na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-11-2009, 15:25
  5. uklad chlodzenia czy to normalne?
    Napisany przez memoviper na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-04-2009, 11:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cieknaca nagrzewnica fiat brava

mokre dywaniki fiat brava 1 4

allegro nagrzewnica fiat brava nowe

fiat punto mokry dywanik

brava nieszczelnosc nagrzewnicy

fiat brava mokry dywanik

objawy cieknacej nagrzewnicy

mokry dywanik fiat bravo

mokre dywanik fiat marea

fiat brava mokro

multipla odpowietrzenie nagrzewnicy

nieszczelnosc ukladu chlodzenia

punto ii mokry dywanik

fiat coupe mokry dywanik

nieszczelna nagrzewnica scenic

mokra podloga w aucie fiat bravo

http://www.iparts.pl