Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 51
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2012
    Skąd
    Słupsk
    Wiek
    28
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Stilo 1.2 16V
    Rocznik
    2003
    Ostatnio zastanawiam się nad montażem instalacji gazowej. Chciałem zasięgnąć opinii dla Bravy 1.2 16V. Mam propozycję założenia instalacji BRC Sequent 24 za 2800zł lub STAGa za 2500zł. Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat obu tych instalacji, którą warto zainstalować? Z góry dzięki



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    z obu powinieneś być zadowolony. tylko jedna rzecz. o ile w przypadku BRC Sequent 24 wiadomo co dostaniesz pod maskę, o tyle ze STAG'iem musisz się dowiedzieć jaki sterownik, jaki reduktor i jakie wtryskiwacze chcą Ci w tej cenie zamontować.
    korzystając z okazji powiem jak zakończyła się przygoda znajomego z "tanią" sekwencyjną instalacją LPG. po rocznym użytkowaniu auta na gazie do remontu jest głowica (wypalone gniazda na dwóch cylindrach) oraz pęknięty tłok. co do ostatniego nie ma pewności czy sprawcą było LPG. auto użytkowane normalnie przez osobę w średnim wieku. także sprawdza się żelazna zasada. oszczędza się po założeniu gazu. nie w trakcie zakładania.

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Boch a ten znajomy to miał sekwencję?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2012
    Skąd
    zielona góra
    Wiek
    30
    Postów
    88
    Auto
    fiat bravo 1.2
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał sz_tomasz Zobacz post
    Ostatnio zastanawiam się nad montażem instalacji gazowej. Chciałem zasięgnąć opinii dla Bravy 1.2 16V. Mam propozycję założenia instalacji BRC Sequent 24 za 2800zł lub STAGa za 2500zł. Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat obu tych instalacji, którą warto zainstalować? Z góry dzięki
    słuchaj ja mam założoną instalacje BRC sprawuje się bardzo ok.Stag to tylko komputer ważne będą inne komponenty tej instalacji a najważniejsze to kto to zamontuje,bo nawet najlepsza instalacja założona przez druciarza nie będzie poprawnie działać.
    tu masz lini do lpg-forum poczytaj i sam zdecydujesz. może znajdziesz jakiś polecany zakład u siebie w okolicy i pamiętaj lepiej dojechać dalej do takiego zakładu jak również poczekać dłużejj na montaż niż szybko zamontować i się męczyć :
    Jaki gaz zamontować do Fiat Bravo 1.2 16v 2000 rok? - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA
    Jaka instalacja do Bravy 1.2 16v - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Boch a ten znajomy to miał sekwencję?
    sekwencję. tak jak napisałem "tanią". problemy zaczeły się ponad miesiąc temu. gość narzekał na nierówną pracę silnika. z czasem to się nasilało, aż w końcu autem nie dało się jeździć. prawdopodobnie rozkalibrowały się wtryski gazowe, skutkiem czego nie podawały odpowiedniej dawki gazu.
    zresztą co tu dużo szukać. podejrzewam, że to samo było u mnie po poprzednim właścicielu, czyli słabsza komprecha na IV cylindrze. dodatkowo swoje zrobiły nierówne wężyki pomiędzy listwą wtryskową i kolektorem. także staranność montażu też ma znaczenie. poprzedni właściciel mojego auta natrzaskał w ciągu 2 lat 55 tys. km. jak powszechnie wiadomo po przebiegu 30 tys. km czerwony Valtek nadaje się ewidentnie do regeneracji/kalibracji albo do śmieci. kolejny niuans to sterownik LPG. mój sterownik tak jak gdzieś wcześniej wspomniałem nie posiada korekt po temperaturze gazu. dodatkowo zamontowane mam wtryskiwacze słynące z ogromnych rozjazdów po temperaturze. wyregulowanie tej instalacji zdaniem fachury z forum lpg jest praktycznie niemożliwe. najlepszym rozwiązaniem byłoby wymienić sterownik na nowocześniejszy oraz wtryskiwacze na conajmniej RegFasty. w przypadku sterownika, jego wymiana wiązałaby się z wymianą wiązki elektrycznej lpg. koszt sterownika z okablowaniem to ok. 400 zł. do tego wymiana i robi się z 500 zł. to auto nie zasłużyło na takie wydatki

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2012
    Skąd
    Słupsk
    Wiek
    28
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Stilo 1.2 16V
    Rocznik
    2003
    Dzięki za info, trochę rozjaśniło mi sytuację

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    mój sterownik tak jak gdzieś wcześniej wspomniałem nie posiada korekt po temperaturze gazu. dodatkowo zamontowane mam wtryskiwacze słynące z ogromnych rozjazdów po temperaturze. wyregulowanie tej instalacji zdaniem fachury z forum lpg jest praktycznie niemożliwe. najlepszym rozwiązaniem byłoby wymienić sterownik na nowocześniejszy oraz wtryskiwacze na conajmniej RegFasty. w przypadku sterownika, jego wymiana wiązałaby się z wymianą wiązki elektrycznej lpg. koszt sterownika z okablowaniem to ok. 400 zł. do tego wymiana i robi się z 500 zł. to auto nie zasłużyło na takie wydatki
    Bez przesady, to faktycznie jedna z podstawowych korekt, ale nie jest aż tak istotna o ile robi się normalne trasy. Gorzej jak jeździsz ciągle na małych odcinkach wtedy często masz zimny silnik, wtryskiwacze i gaz.. Sterownik możnaby spr. kupić używkę.. A valteki do regulacji to po 10tyś km się nadają i np. u moich gazowników robią to standardowo co 10tyś - szczęście że zachciało mi się REGów
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #38
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    wszystkie wtryskiwacze do 150 zł to jeden wuj

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    wszystkie wtryskiwacze do 150 zł to jeden wuj
    Taa, ale są takie np. REGi o których złych opinii specjalnie nie znajdziesz - większość krytyki jaką czytałem na temat tych wtrysków to to... że są tanie

    Na lpg-forum też trochę przeginają z opiniami..

    A i jeszcze odnośnie Valteków to wcale nie są złe wtryski tyle że trzeba o nie dbać (kalibrować, czyścić), dodatkowo można je naprawiać czego nie da się zrobić przy większości listew a nawet pojedyńczych wtrysków. Gazownicy twierdzą że nie jedno auto z czerwonymi valtekami i alaską po 100tyś na lpg widzieli i co? Nic.. śmigają dalej.. Fakt, że dokładności mają mizerne i do nowszych aut się nie nadają..
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 02-09-2013 o 14:23
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2013
    Skąd
    Piotrków
    Wiek
    39
    Postów
    1
    Auto
    Siena 1.2 8V 75KM
    Rocznik
    1999
    Zaproponuje dinozaura czyli gaz II generacji ale to lepsza opcja na krótkie odcinki. Spalanie trochę większe niż IV gen ale nawet zimą przy -20 odpalam od razu na gazie. Pierwszy reduktor wytrzymał 80kkm obecny ma 60kkm i jest ok jak na razie. Silnik 1.2 8V 75KM do dziś chodzi ok. W mieście pali 11-12 na trasie 8-9. Siena z 1999 od 2000 zagazowana do dziś bez problemów. Benzyny tankuje za 20 pln co mniej więcej 4-5 miesięcy.
    Ostatnio edytowane przez kaag ; 02-09-2013 o 15:33

  12. #41
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Fakt, że II generacja to też jakaś opcja ale trochę przykro pakować do 1.2 który jest wg. mnie fajną jednostką gaz IIgen..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #42
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał kaag Zobacz post
    Zaproponuje dinozaura czyli gaz II generacji ale to lepsza opcja na krótkie odcinki. Spalanie trochę większe niż IV gen ale nawet zimą przy -20 odpalam od razu na gazie. Pierwszy reduktor wytrzymał 80kkm obecny ma 60kkm i jest ok jak na razie. Silnik 1.2 8V 75KM do dziś chodzi ok. W mieście pali 11-12 na trasie 8-9. Siena z 1999 od 2000 zagazowana do dziś bez problemów. Benzyny tankuje za 20 pln co mniej więcej 4-5 miesięcy.
    Z powyższym się zgadzam, sam mam w rodzinie Siene właśnie z taką instalacją i zrobione już ponad 100k i śmiga. Ale w bravie jest silnik 16 zaworowy który jednak się sporo różni i tam bym II generacji nie pakował, chociaż nie mówię że się nie da i nie będzie działać. Poza tym plastikowo - metalowy kolektor ssący a w ostatniej wersji (cf3, 2001r.) cały plastikowy.

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2013
    Skąd
    gdynia
    Wiek
    36
    Postów
    3
    Auto
    bravo
    Rocznik
    1997
    Witam. Mam Fiata Bravo B-G. rocznik 1997. Ogólnie mam problem z silnikiem. Autko pali 16 do 20 litrów gazu. Jak przełączam na beznyne to już zupełnie się dusi. Byłem u dwóch mechaników, żeby podłączyć pod komputer. Jeden powiedział, że to może byc 1.sonda lambda 2. emulator-symulator sondy, ale on nie wie i mam pojechać do serwisu który robi gaz. Drugi powiedział, że komputer nic nie wykazał, ale on wykasował blędy, a tak pozatym to mam jechać do serwisu gdzie naprawiają gaz. Już nie wiem co mam robić. Silnik jak się nagrzeje do 90 stopni to zaczyna nie równo pracować. Pali te 16 litrow gazu i kopci....proszę o rade. Dziękuje Smile P.s pytam bo może ktoś coś doradzi bo nie mam już kasy, żeby mechanik naprawiał metodą prób i błedów...a może to...a może tamto

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2012
    Skąd
    zielona góra
    Wiek
    30
    Postów
    88
    Auto
    fiat bravo 1.2
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał ppp1864 Zobacz post
    Witam. Mam Fiata Bravo B-G. rocznik 1997. Ogólnie mam problem z silnikiem. Autko pali 16 do 20 litrów gazu. Jak przełączam na beznyne to już zupełnie się dusi. Byłem u dwóch mechaników, żeby podłączyć pod komputer. Jeden powiedział, że to może byc 1.sonda lambda 2. emulator-symulator sondy, ale on nie wie i mam pojechać do serwisu który robi gaz. Drugi powiedział, że komputer nic nie wykazał, ale on wykasował blędy, a tak pozatym to mam jechać do serwisu gdzie naprawiają gaz. Już nie wiem co mam robić. Silnik jak się nagrzeje do 90 stopni to zaczyna nie równo pracować. Pali te 16 litrow gazu i kopci....proszę o rade. Dziękuje Smile P.s pytam bo może ktoś coś doradzi bo nie mam już kasy, żeby mechanik naprawiał metodą prób i błedów...a może to...a może tamto
    a kiedy ostatnio wymieniłeś świece i kable?

  16. #45
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Do porządnego gazownika na przegląd i już..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat bravo/brava do 3500 pln czy warto?
    Napisany przez nox84 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-03-2012, 06:54
  2. Czy warto ?
    Napisany przez Lasgo07 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-12-2010, 19:35
  3. Czy bylo warto?
    Napisany przez Nomis na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-10-2010, 19:57
  4. Czy warto kupic?
    Napisany przez Alien na forum Stilo
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 06-08-2010, 22:21
  5. Uno 1,1 LPG - Czy warto?
    Napisany przez Apo25 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-09-2009, 16:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gaz do brava

ile kosztuje instalacja gazowa w fiat brava

fiat brava 1.2 lpg

fiat brava 1.2 16v koszt instalacji lpg

fiat 1.2 16v instalacja gazowa

stag 400 do fiat bravo 1.2 16v

uboga mieszanka kopci octavia

bravo 1 2 16v brc

koszt instalacji 1.2 fiat lpg

instalacja gazowa fiat brava 1.2 16v cena

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl