Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 14 z 34 PierwszyPierwszy ... 4121314151624 ... OstatniOstatni
Posty od 196 do 210 z 497
Like Tree58lubi to!

Temat: Tipo SW  

  1. #196
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 maj 2017
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    2
    Auto
    Tipo SW 1.4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał otasz Zobacz post
    To znaczy jedno można wycofać, a drugiego nie?
    Ta wpłata jest później doliczana do wpłaty własnej jak rozumiem?
    Samochód będzie brany w leasing.
    Tak, przy leasingu pierwsza wpłata jest obniżona o kwotę zaliczki.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #197
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    Ile waży tipo SW z silnikiem 1.4 95 km bez LPG?

  4. #198
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    1,997
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Minimalna masa własna pojazdu (bez obciążenia) 1280 kg
    jaszy lubi to.

  5. #199
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    50
    Postów
    198
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Witam, stanąłem przed wyborem kupna nowego auta w benzynie kombi i waham się miedzy
    Opel astra 5 1,4 125KM turbina bezpośredni wtrysk paliwa - gaz odpada
    Fiat Tipo 1.4 120KM turbina pośredni wtrysk paliwa - mozliwość zagazowania
    Kia Ceed 1.6 135KM wolnossący,ale bezpośredni wtrysk paliwa - gaz odpada

    No i mam dylemat, które z tych aut wybrać, liczę na waszą fachową pomoc, na gazie mi nie zależy autem chciałbym pojeździć jak najdłużej, więc zależy mi na trwałości, tak wiem nowych aut nie da się ocenić w tym parametrze, w Tipo denerwuje mnie brak klimy dwustrefowej i trochę ograniczona przestrzeń na lewą nogę siedząc jako pasażer z przodu. Drugim mankamentem drogim w naprawie jest dwumasa czego np nie ma w Kii, Kia gorzej sie troche zbiera i jest ciut głośniejsza , ale jechało nam sie przyjemniej Kią jakoś płynniej bez szarpań.

  6. #200
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    397
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał piteros333 Zobacz post
    No i mam dylemat, które z tych aut wybrać, liczę na waszą fachową pomoc
    Jeśli chciałbyś liczyć na fachową pomoc na forum Fiata odnośnie innych marek, to nie będzie ona obiektywna. Ja się postaram.

    Jeśli chodzi o Opla:

    1. za - lepsze wnętrze, trochę więcej miejsca w środku, ale bez szału, mnogość opcji konfiguracyjnych, w tym dwustrefowa klima, HB made in Poland.
    2. przeciw - skrzynia M32, nawet jeśli jest w jakimś miejscu poprawiona, to nadal potencjalne źródło problemów (można zaradzić przez wzięcie systemu start-stop, z którym na 99,9% montowana jest inna skrzynia). Czujniki opon, każda zmiana opon - wizyta w ASO. Albo ewentualnie wielosezonowe. Wyższa cena przy konfiguracji jeden do jednego w stosunku do Tipo, nawet przy rozszerzonej gwarancji.

    Kia - nie mam zielonego pojęcia, dla mnie to samochód z kosmosu i jeszcze w dodatku w porównaniu z Tipo/Astrą K - brzydki.

    Fiat
    1. Za - sprawdzony silnik, prosta do bólu konstrukcja. Możliwość założenia korka wstydu. . Dla mnie ten samochód jest po prostu tym, czym powinien być samochód dla ludzi, czyli żadnych zbędnych udziwnień, żadnych nowych rozwiązań, które będziemy testować na użytkownikach.
    2. Boczki drzwi coś jak w najtańszej Fabii. Brak skrzyni manualnej w silniku 1.6 (wziąłbym pod uwagę). Brak skrzyni automatycznej w silniku T-Jet (też wziąłbym pod uwagę).
    Oprócz problemu z podkładkami skrzyni, który został rozwiązany w kampanii przywoławczej, nic nie zapowiada, że będą jakiekolwiek seryjne problemy w tym samochodzie.

  7. #201
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Gilbert3- 1.4 T-jet z automatem - dokładnie tego mi brakowało w konfiguracji. Obiecałem sobie ze kolejny samochód który kupię to na bank z automatem. Przemęczę kilka lat. Zobaczymy - może FaceLifting będzie miał


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #202
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    50
    Postów
    198
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    No kia nie ma dwumasy, nie ma turbiny, silnik wolnossacy, bezposredni wtrysk paliwa, przy ewentualnych naprawach odpada wymiana dwumasy i turbiny, bo ich nie ma, co do miejsca w środku to opel z tyłu dla pasażera bije na głowe fiata i kie, kurdę mam zagwóżdkę fiata i kie mam we Wrocku praktycznie razem, salony sąsiadujące ze sobą, ostatnio z jazdy próbnej fiatem od razu przesiedliśmy sie do kii i sama jazda była przyjemniejsza. Dynamiką Kia lekko słabiej niż fiat i opel, ale w mojej ocenie nie jest to duża różnica.I ta dwumasa w Fiacie to chyba od niedawna, wiec też nie wiadomo jak bedzie się sprawować.

  9. #203
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Pietros333- a ile tys km robisz rocznie ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #204
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    50
    Postów
    198
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rafal.benitez Zobacz post
    Pietros333- a ile tys km robisz rocznie ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    15k km rocznie
    Wracając do wyglądu Kia vs Fiat
    https://www.chceauto.pl/kia-ceed-16-...5-66529/foto9/
    Zdjęcie nr 3 w galerii - Fiat Tipo | Ceny w Polsce | Hatchback i kombi w gamie

    Kia jakos źle nie wygląda

  11. #205
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    43
    Postów
    127
    Auto
    Może tipo
    Rocznik
    2017
    U mnie kia odpadła ze względu na silnik lubiący wysokie obroty (moment przy prawie 5tys, moc przy ponad 6tys). Jeśli mieliby jakiś sensowniejszy silnik, brałbym bez zastanowienia. Co do jakości/niezawodności kia, mam styczność z rio, 5 lat i kompletnie się nic z tym nie dzieje, przejechane prawie 70tys.
    Również myślę tipo/astra. Cenowo wychodzi bardzo podobnie, astra może ma minimalnie lepsze wyposażenie i wydaje się cichsza. Kolejna zaleta to dłuższa skrzynia biegów, w tipo tjet chyba skrzynie z terenówki wzięli, jedynka niewiele dłuższa niż w dusterze. Jazda autostradowa to też wycie silnika. Jakość wykonania oceniam podobnie po oględzinach. Astra miała problemy z tłokami w turbo, ale ponoć już to poprawili. Że jeszcze kilka miesięcy mam do zakupu (od dłuższego czasu śledze forum fiata i opla), poczekam na rozwój sytuacji, przy okazji będzie więcej wiadomo na temat tipo.
    Na razie fiat robi wszystko by ułatwić wybór korygując cenniki Jeszcze niech ograniczą promocje to bede witał się z oplem

  12. #206
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    50
    Postów
    198
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    U mnie kia odpadła ze względu na silnik lubiący wysokie obroty (moment przy prawie 5tys, moc przy ponad 6tys). Jeśli mieliby jakiś sensowniejszy silnik, brałbym bez zastanowienia. Co do jakości/niezawodności kia, mam styczność z rio, 5 lat i kompletnie się nic z tym nie dzieje, przejechane prawie 70tys.
    Również myślę tipo/astra. Cenowo wychodzi bardzo podobnie, astra może ma minimalnie lepsze wyposażenie i wydaje się cichsza. Kolejna zaleta to dłuższa skrzynia biegów, w tipo tjet chyba skrzynie z terenówki wzięli, jedynka niewiele dłuższa niż w dusterze. Jazda autostradowa to też wycie silnika. Jakość wykonania oceniam podobnie po oględzinach. Astra miała problemy z tłokami w turbo, ale ponoć już to poprawili. Że jeszcze kilka miesięcy mam do zakupu (od dłuższego czasu śledze forum fiata i opla), poczekam na rozwój sytuacji, przy okazji będzie więcej wiadomo na temat tipo.
    Na razie fiat robi wszystko by ułatwić wybór korygując cenniki Jeszcze niech ograniczą promocje to bede witał się z oplem
    Kia testowa z silnikiem 1.6 gdi 135 KM kreciła się ładnie przy 4 k obrotów, więc nie tak źle, ja mam jeszcze dwa miesiące na podjecie decyzji tez śledzę te fora i o skrzyni m32 w oplu i jej kłopotach nic nie słyszałem, o tłokach tak , ale o skrzyni nie.

  13. #207
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Pietros333- to przy tym przebiegu ja bym się nie martwił dwumasem i turbina - nie powinny ci się zepsuć w ogóle. No chyba ze będziesz trzymać ten samochód ponad 10 lat. Poza tym turbinę się regeneruje jak padnie- jak nowa- koszt od 1tys do około 3-4tys. W zależności. Raz na całe użytkowanie moim zdaniem to żaden koszt. Dwumas i sprzęgło - jak oczywiście do tego dojdzie- tez jakieś niewielkie koszty z twoim przebiegiem. Co do wyboru - ty nim będziesz jeździł i sam musisz dokonać wyboru. Pozdrawiam.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #208
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Albo turbina i dwumasa albo moment przy niskich obrotach. Chyba po to ten wynalazek jest aby własnie na niskich obrotach tlumic drgania.Silnik Kii nie wydaje się żeby był jakoś sprawdzony w dłuższym okresie czasu. Nie wiem jak w silnikach DI wyglada sprawa wymiany wtryskiwaczy czy jesli wystąpi taka konieczność kiedyś tam, nie będzie to jakiś finansowy armagedon.
    Warto zgłębić temat.
    Juz gdzies pisalem do fiata za pare stów kupicie oprogramowanie diagnostyczne w pelni funkcjonalne ogarniajace wszystkie moduły. Do pozostałych chyba nie. Może to mieć znaczeniedla osób które czasem coś samemu robią lub nie lubią wyłączności ASO

    O ile dobrze widzę w Kii nie ma wskaznika temperatury silnika, to niby drobiazg ale dla mnie nie do przyjecia. Chyba ze jest gdzies w menu ukryty. W tipo w menu jest wskaznik temperatury oleju. Tipo ma chyba najbrzydszą kierownicę.
    No i jeszcze jesli chodzi o silniki na wtrysku bezposrednim trzeba sie powoli zastanawiac bo zaraz zaczą wkładać filtry cząstek stałych(zaczyna obowiązywać euro 6c), jest tu gdzies wątek o tym
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-07-2017 o 23:37

  15. #209
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    511
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał piteros333 Zobacz post
    Dynamiką Kia lekko słabiej niż fiat i opel, ale w mojej ocenie nie jest to duża różnica.I ta dwumasa w Fiacie to chyba od niedawna, wiec też nie wiadomo jak bedzie się sprawować.
    Dwumasa w Fiacie jest od 10 lat czyli od momentu premiery silnika T-Jet. Jedyne co się psuło w układzie napędu to skrzynia M32 od Opla, którą początkowo Fiat montował.
    Jeśli twierdzisz, że Kia jest dość dynamiczna to oznacza, że jeździłeś głównie po mieście. Na trasie wyszla by główna wada tego silnika czyli fatalna elastyczność. Pod tym względem nie ma startu do Astry i Fiata. Jak dla mnie wolnossący silnik na bezpośrednim wtrysku jest bez sensu - ani to szybkie ani oszczędne.
    Jeśli masz zamiar nowym samochodem jeździć dłużej niz 5 lat to weź pod uwagę, że Kia może mieć słabe zabezpieczeni antykorozyjne (tak bynajmniej było z wcześniejszą generacją). W naszych warunkach pogodowych w kilkuletnich samochodach korozja na drzwiach czy pokrywie bagażnika mocno daje się już we znaki.
    Astra to zdecydowanie najnowocześniejszy samochód w tym zestawieniu, najlepiej się prowadzi i cechuje się dobrą dynamiką. Wiąże się też z największym ryzykiem potencjalnych awarii.
    Tipo to sprawdzona konstrukcja, w której Fiat unikał eksperymentów. Jest zwycięzcą pod względem kosztów i nie powinien sprawiać problemów serwisowych. Idealny wybór dla zwolenników jazdy na gazie Niczym nie zachwyca ale też ciężko się czegoś czepiać.

  16. #210
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    50
    Postów
    198
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Silnik Kii nie wydaje się żeby był jakoś sprawdzony w dłuższym okresie czasu. Nie wiem jak w silnikach DI wyglada sprawa wymiany wtryskiwaczy czy jesli wystąpi taka konieczność kiedyś tam, nie będzie to jakiś finansowy armagedon.
    Warto zgłębić temat.


    O ile dobrze widzę w Kii nie ma wskaznika temperatury silnika, to niby drobiazg ale dla mnie nie do przyjecia. Chyba ze jest gdzies w menu ukryty. W tipo w menu jest wskaznik temperatury oleju. Tipo ma chyba najbrzydszą kierownicę.
    No i jeszcze jesli chodzi o silniki na wtrysku bezposrednim trzeba sie powoli zastanawiac bo zaraz zaczą wkładać filtry cząstek stałych(zaczyna obowiązywać euro 6c), jest tu gdzies wątek o tym
    Silnik gdi 1.6 135 KM jest na rynku juz od wielu lat i ludzie sobie chwalą, nie ma z nim jakiś większych problemów, wskaźnik temperatury silnika jest w menu elektronicznym i mozna go sobie ustawić na stałe już to sprawdzałem. Co do filtrów DPF to tez o tym słyszałem ,że wszystkie benzyny będą mialy te badziewie, ponoć Grupa VAG już od tego roku bedzie instalować DPF w benzynach. Na wtryskiwacze KIa daje 7 lat gwarancji w oplu masz tylko na 2 lata, a tam też jest bezpośredni wtrysk plus turbina.W KIi martwi mnie bardziej zawieszenie gdzies czytałem ,że zapakowna po dach trze podwoziem o asfalt , ale nie wiem ile w tym było prawdy i jaka to była generacja co do lakieru to w mercedesach juz po roku wychodziła rdza w Kii masz 5 latek gwarancji na lakier nie wiem jak jest we fiacie tego zapomniałem zapytać.Kią jeżdziłem na ekspresówce i po miescie, i dalej podtrzymuje ,że z dynamika nie ma tragedii, jeżdzimy teraz seatem leonem reference 1,2 turbina 110KM , więc mam jakieś tam porównanie do reszty.
    Ostatnio edytowane przez piteros333 ; 03-07-2017 o 00:17


 
Strona 14 z 34 PierwszyPierwszy ... 4121314151624 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Tempomat w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 345
    Ostatni post: 05-01-2024, 16:32
  2. Tipo a LPG
    Napisany przez 66pawel na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 914
    Ostatni post: 29-01-2020, 18:30
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Co to ? Tipo ?
    Napisany przez 66pawel na forum Tipo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-07-2017, 21:23
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo sedan perlowy

kia ceed vs fiat tipo

tipo vs kia ceed

tipo HB vs sw

tipo aktywny tempomat

ceed czy tipo

ktory lepszy : fiat tipo czy kia ceed

fiat tipo forum

skrzynia m32 poprawiona

tipo sw vs kia ceed sw

klub tipo

tipo wymiana poduszki pasazera

tipo aktywny tempomat

fiat tipo aktywny tempomat

auto tipo 5 de co to znaczy

ceed sw czu tipo kombi

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl