Ja mam Tipo z lipca 2016 i też nie ma żadnych kampanii na moje auto. Poza tym nie dramatyzujmy. Jakaś izolacja na kabelki albo naklejenie ostrzeżenia na koło zapasowe to nic niezwykłego.
Ja mam Tipo z lipca 2016 i też nie ma żadnych kampanii na moje auto. Poza tym nie dramatyzujmy. Jakaś izolacja na kabelki albo naklejenie ostrzeżenia na koło zapasowe to nic niezwykłego.
No dokładnie. To całkowicie świeży model na rynku, trzeba się liczyć że jakieś wady wieku dziecięcego wyjdą na początku. W przyszłym roku sedan już tych wad mieć nie będzie, HB i kombi również.
Leprze takie drobiazgi niż np. słynny test łosia w Mercedesie A, pamiętacie tamtą kampanię nawrotową? Montowali jakąś płytę obniżającą środek ciężkości.
No więc właśnie ...
A poważnych wtop marek premium było mnóstwo.
Ostatnio edytowane przez NimnuL ; 15-12-2016 o 14:34
Jeżdżę, więc jestem.
Montowali płytę Bardzo ciekawe, pewnie tą płytą było seryjnie wprowadzone ESP, zmienili zawieszenie, profil opony
Czego to się można dowiedzieć, a potem mówią, że na forach ludzie bzdury piszą. Żeby tu pomogła "jakaś płyta" to jaką wagę i rozmiary by musiała mieć Co z zawieszeniem Oczywiście pozostaje dużo więcej pytań...
W dzisiejszych czasach ESP służy również do ukrywania błędów konstrukcyjnych - test łosia to pokazuje.
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 15-12-2016 o 15:10
Idąc za: Mercedes-Benz Tries to Put a Persistent Moose Problem to Rest - The New York Times
"Daimler started its first serious damage-control efforts last month, when it conceded that the car had ''a problem'' and that it would halt deliveries for three months while it redesigned the chassis and suspension and added an electronic ''stabilization'' system. At the time, Daimler said it had identified the problem and found an easy way to fix it."
Wyposażenie w ESP i zmiany konstrukcyjne zawieszenia dotyczyły wznowionej produkcji kolejnych egzemplarzy. Nie mogę teraz znaleźć tego info, ale byłem przekonany że już wyprodukowane modele miały dodawany element dociążający płytę podłogową - w sumie brzmi nielogicznie, więc może faktycznie gdzieś zasłyszałem to i powtarzam bez sensu.
Jeżdżę, więc jestem.
FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
-------------------------------------------------------------
FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG
Dzięki filmikowi wymiany filtra kabinowego nagranego przez kolegę JackTheNight któremu jeszcze raz dziękuję postanowiłem sprawdzić czy to co serwisant mówił mi na przeglądzie mojego tipo jest prawdą. 14.12.2016r. pojechałem moim tipo do serwisu na wymianę oleju,przegląd po 15tys i wykonanie akcji serwisowych na koło zapasowe i na poduszkę. Po wykonanym przeglądzie serwisant pokazał mi protokół wykonanych prac przy moim aucie w którym między innymi była informacja o kontroli czystości filtra kabinowego i powietrznego który niby był przedmuchany i nadaje się do dalszej eksploatacji. Dzisiaj sprawdziłem filtr kabinowy w moim tipo i niestety okazało się że nikt go nie wyciągał i nie kontrolował a tym bardziej nie przedmuchiwał sprężonym powietrzem był brudny i było w nim trochę liści jestem przekonany że filtra powietrza też nikt nie zaglądał. Obawiam się czy akcja serwisowa na poduszkę powietrzną została w ogóle wykonana. Widać że nie można ufać serwisom bo są to zwykli oszuści wyciągający pieniądze za niewykonane usługi.
Ostatnio edytowane przez marnyd4d ; 20-12-2016 o 17:45
Strach oddawać samochód do ASO a stać nad mechanikiem też nie można
To prawda strach zostawić samochód w ASO. To jest jakaś paranoja
Uważam że powinieneś pojechać i pokazać im te filtry! Ja na Twoim miejscu poszedłbym prosto do szefa serwisu!
Ja się modlę oby przez dwa lata nic się nie stało a potem z wszelkimi czynnościami serwisowymi wracam do swojego mechanika który mi 6 lat obrabiał Lancię
FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
-------------------------------------------------------------
FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG
Filtr kabinowy już sam sobie wydmuchałem sprężonym powietrzem więc już jest w miarę czysty. Jak pójdę do szefa serwisu to on pewnie wezwie pracownika który wykonywał przegląd w moim tipo i on powie że wszystkie wypisane czynności wykonał i będzie słowo przeciwko słowu. Obawiam się czy akcja serwisowa dotycząca poduszki powietrznej została w ogóle wykonana. Koledzy którzy byli na tej akcji pisali że naprawa trwało około 3 godzin. U minie akcja na poduszę akcja na koło zapasowe wymiana oleju i przegląd po 15tys km trwała niecałe 2godziny więc bardzo szybko więc moim zdaniem coś tu jest nie tak.
marny co z Twoimi mailami do firmy od felg? Wysłałeś?
KOLEDZY WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU!!! PRZEDE WSZYSTKIM ZDROWIA BO JAK BĘDZIE ZDROWIE TO WSZYSTKO INNE DA SIĘ JAKOŚ POSKŁADAĆ DO KUPY ŻEBY GODNIE ŻYĆ. NO I ŻEBY FIACIKI NIE PRZYSPARZAŁY ŻADNYCH PROBLEMÓW I CIESZYŁY NAS KAŻDEGO DNIA