slawcio74 no to jak jest z tym moim spalaniem????
slawcio74 no to jak jest z tym moim spalaniem????
Nie wiem gdzie byla mowa o opóźnionej reakcji na dwójce ale napiszę tutaj, zauważyłem że jak pociągnę na jedynce tak do 3200 to nie dość że zwawiej rusza to po zmianie na dwójkę nie spada tak z obrotów i dwójka szybciej łapie.
marnyd4d jeździles wcześniej d4d czyli dieslem stąd może twoje przyzwyczajenie do niskich obrotów, ja jezdzilem d4 czyli benzynowa 16v, tu w tipo też jest 16v, a te silniki lubią wyższe obroty, może nie od razu po wyjechaniu z salonu ale generalnie spróbuj marnyd4d potrzymać trochę w okolicach 3 tys obrotów, silnik będzie się mniej męczył to i mniej spali i będzie bardziej żwawy.
Ja właśnie w tym zakresie obrotów poruszam się moim tipo ale spalanie zawsze jest w okolicach 7 litrów. Komputer zaniża spalanie około 0,5 litra
Według mnie to jest w miarę niskie, dlatego wnioskowałem że delikatnie jeździsz.
marnyd4d jak tam sprawa z kołami? Uznali Ci ta reklamacje czy jeszcze czekasz?
Dostałem informację że uznają reklamację na jedno koło. Według nich pozostałe 3 koła są ok. Czekam aż kurier dostarczy mi koła i przed założeniem pojadę na sprawdzenie całego kompletu. Jeśli okaże się że nadal jest coś nie tak to chyba powołam rzeczoznawcę i bedę wnioskował o zwrot pieniędzy.
jak nie minęło 14 dni to zwróć i zamknij temat, albo powołaj się na niezgodność towaru z umową. Udaje się do rzecznika praw konsumenta w swoim mieście niech pomoże ci wysmarować pismo jak się będą migać. Powinno pomóc.
dzięki kolego Niestety minęło 14 dni od daty zakupu
Hubek przyjacielu nie ma już niezgodności z umową. Zgodnie z ustawą z 25 grudnia 2014 nie ma już niezgodności z umową a RĘKOJMIA. Poza tym bardzo ważnym elementem jest to czy koła były kupione na firmę i masz FV czy też na osobę fizyczną. 14 dni obowiązuje TYLKO konsumenta (czyli osobę fizyczną). Jednakże odesłanie kół wiąże się z poniesieniem kosztu za przesyłkę.
Poza tym z tą niezgodnością czy obecną rękojmią nie jest oczywiste postępowanie jakby się mogło wydawać bo składając reklamację z tytułu rękojmi TY jako kupujący możesz żądać 3 rzeczy:
- obniżenia ceny zakupu
- nieodpłatnej naprawy/wymiany
- zwrotu gotówki
Jednakże pamiętajcie iż to sprzedawca decyduje co zrobi. Jeśli wymiana kół będzie zbyt kosztowna niż naprawa może to zrobić a nam gówno do tego. Tak niestety jest i tak mam rację bo zajmuję się tym zawodowo.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Marnyd4d na Twoim miejscu bym zgłosił reklamację z TYTUŁU RĘKOJMI - owy sprzedawca ma dokładnie 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do Twoich żądań (ustosunkowanie się nie oznacza, że Ci wymieni, może napisać pismo, że Ci koła naprawi ale nie ma terminu na naprawę). Jeśli nie ustosunkuje się w ciągu 14 dni reklamacje uznaje się za uzasadnioną. Często i gęsto sprzedawcy zapominają o tych 14 dniach.
Marnyd4d jakby co służę pomocą w zredagowaniu pisma
tedybear bardzo dziękuję za chęć pomocy być może będzie potrzebna ponieważ sklep przysłał meila z informacją że według nich tylko jedna felga była krzywa i tą felgę mi wymienią na nową. Niestety gdy byłem sprawdzić te koła przed ich reklamowaniem u wulkanizatora to on stwierdził że 3 felgi są krzywe więc coś tu jest nie tak. Czekam aż sklep przyśle mi te koła z reklamacji jak już będę miał je u siebie to pojadę do wulkanizatora żeby sprawdził czy wszystkie felgi są proste. Jeśli nadal felgi będą wadliwe to chętnie skorzystam z twojej pomocy bo nie po to kupiłem nowe felgi i opony żeby mieć z nimi takie kłopoty. Jeszcze raz dziękuję za chęć pomocy
marnyd4d zatem odezwij się na priv jak będziesz chciał pomocy. Chętnie pomogę
Właśnie wróciłem moim tipkiem z serwisu. Jestem szczuplejszy o 441.72zł serwisant wykonał kampanię nr 6052 dotyczącą poduszki powietrznej kampanię nr 6015 dotyczącą naklejki na kole zapasowym. Ponadto zrobili przegląd na 15tys km. Moje tipo ma dopiero niecałe 9,5tys km ale już chciałem żeby wymienili mi olej i wykonali przegląd jaki robi się po 15tys km. Serwisant nie znalazł żadnych niepokojących dolegliwości w moim aucie. Jutro rano zobaczę ile oleju jest na bagnecie bo niby wlali 3litry. Gdy wróciłem z serwisu wszedłem pod auto żeby zobaczyć czy aby nic nie cieknie i niestety serwisant się nie popisał bo nie powycierał pozostałości oleju z osłony silnika.
wiecie co tak sobie czytam o tej uszkodzonej skrzyni o tych kampaniach serwisowych i jedyne mam nadzieje ze mój TIPEK jak będę odbierał go w marcu nie będzie miał żadnych kampanii serwisowych??!!
Pozostaje mieć nadzieję że twoje tipo będzie wolne od wszelakich wad
Też mam taką nadzieję