Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 58
Like Tree3lubi to!

Temat: Tipo jako samochód na dłuższe trasy?  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,768
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    No wiem, że więcej ale ile dokładnie. W ogóle jakieś katalogi podają tą wartość?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    No wiem, że więcej ale ile dokładnie. W ogóle jakieś katalogi podają tą wartość?
    niestety nie
    na autocentrum jest coś podane ale z dupy wziete bo za mało

  4. #33
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,768
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    No mi tez ta wartość nie pasuje. Na infolinii fiata odsyłają do dilerow...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    435
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał dam9an Zobacz post
    Dziś takie auta niestety robią. Wszystkie cholernie wysokie ciężko kupić coś nowego.
    Mnie wysokość Tipo sama w sobie nie przeszkadza, a nawet wolę jak jest wyżej.

    A jakie są wasze odczucia podczas jazdy Tipo Z większymi prędkościami? Jak wypada W porównaniu do innych samochodów?

  6. #35
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał DamianoZaw Zobacz post

    A jakie są wasze odczucia podczas jazdy Tipo Z większymi prędkościami? Jak wypada W porównaniu do innych samochodów?
    W porownaniu do mito zwrotnosc skladu towarowego z weglem ale wiadomo ze to nie ta liga. Te 30 cm dlugosci i masa jednak robia roznice. Nie jest to auto do sportowej jazdy ale raczej cruiser. Choc dla kogos kto jezdzil segmentem d pewnie jest odwrotnie

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Masa nie ma tu wiele do rzeczy, wystarczy przejechać się Giuliettą czy nawet Fiatem 500X żeby przekonać się, że samochody podobnej wielkości mogą się dobrze prowadzić. Tipo jest skonfigurowane do spokojnej jazdy bo taki jest charakter tego wozu, na trasy można dokonać lepszego wyboru.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2017
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    40
    Postów
    19
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet
    Rocznik
    03.2017
    Ja jezdze tipomod 2 miesiecy, zronilem juz 6000km, jezdze trasy 900km, w jedna strone i spowroyem z niemiec do polski, a4 i s8 w polsce i w niemczech a2, predkosci rozne, 140, 150, 180 na godzine, jezdzi sie wygodnie, bez problemuwyprzedzanie, hamowanie. Wczesniej mialem cmaxa z 2010 roku, ford napewno miekkie zawieszenie lepiej wybieral dziury na 13tce od olszyny do krzywej, znawcy wiedxza o co chodzi 69 km poprzecznych dziur, tipo twardsze i gorzej wybiera te dxiury, dlatego kolejne razy to juz jazda przez zgorzelec, napewno lepiej wygluszone, choc moze to tylko pozory bo ford jezdzil na ON...
    Generalnie jazda na dlgie trasy ok, ale predkosci autostradowe przy tjet zrzeraja portfel w porownaniu do 1.6 tdci.

    Wysłane z mojego IdeaTabA1000-F przy użyciu Tapatalka

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    36
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Dla mnie to bez sensu. Jak ktoś chce prześwit to kupuje suva. I dziś drogi są coraz lepsze a auta stercza coraz wyżej. Jak ktoś chce nizsze auto to nie ma co kupić właśnie. Tipo zawieszenie ma dość twarde. Porównując jednak do vectry c gts (obniżone zawieszenie)i sprezynami eibacha jest wyżej i bardziej miekko. Za miekko troche

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał nienazwany Zobacz post
    Dziękuję wszystkim za odzew
    Szkoda, że Tipo nie daje regulacji lędźwiowej dla pasażera- wszystkie trasy robię z żoną i jej też musi być wygodnie(a może przede wszystkim ). Generalnie fotele mi się spodobały - siedzi się dość wysoko, wydają się być przyjemnie twarde.
    Widziałem przed chwilą jedna z recenzji na YouTube - redaktorzy twierdzili, że do 140 jest ok, a później auto robi się wyraźnie bardzo nieprzyjemne w prowadzeniu (jest za miękkie). Prawda to?
    zawsze jest wyjście żona robi za kierowce wtedy jej będzie wygodnie :-)
    a tomozna jeżdzić powyżej 140 km/h w polsce, poza niemcami to w wiekszości państw na świecie nie mozna przekraczać 130 km/h, wiec projektanci sie nie przejmowali tym co jest powyżej 140 km/h :-)

  11. #40
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał dam9an Zobacz post
    Dla mnie to bez sensu. Jak ktoś chce prześwit to kupuje suva.
    Ja mam na dojeździe do domu kilkaset metrów żużlówki/drogi gruntowej, która przez większość roku jest w znośnym stanie, ale po deszczach pojawiają się dziury, a przy roztopach robi się totalne bagno (i wcale nie mieszkam na wsi...). Nie będę kupował suva/terenówki specjalnie do pokonywania tego odcinka, ale to że tipek nie siedzi na glebie bardzo mi odpowiada.

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    36
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Ja mam na dojeździe do domu kilkaset metrów żużlówki/drogi gruntowej, która przez większość roku jest w znośnym stanie, ale po deszczach pojawiają się dziury, a przy roztopach robi się totalne bagno (i wcale nie mieszkam na wsi...). Nie będę kupował suva/terenówki specjalnie do pokonywania tego odcinka, ale to że tipek nie siedzi na glebie bardzo mi odpowiada.
    Nie chcę się sprzeczac ale też miałem do niedawna taka drogę i autem niżej podwieszonym nie było problemów aby je przejechać. Oczywiście jazda powolne ale nie zdarzyło się abym przytarl. Astra coupe

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    zawsze jest wyjście żona robi za kierowce wtedy jej będzie wygodnie :-)
    a tomozna jeżdzić powyżej 140 km/h w polsce, poza niemcami to w wiekszości państw na świecie nie mozna przekraczać 130 km/h, wiec projektanci sie nie przejmowali tym co jest powyżej 140 km/h :-)
    Fajne rozważania. To ja nie wiem po co zaprojektowali Giulie Quadrifoglio Co z tego że ograniczenie jest 130 czy 140? To że przepis jest taki nie znaczy że nie wolno pojechać szybciej. Bo można i jest to tylko wykroczenie czyli płacisz mandat i jedziesz dalej. Jakby to było takie złe to groziloby ze to więzienie. Co więcej jeżeli auto ma vmax 200 to musi się jakoś prowadzić do tych 200

  13. #42
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Tipo jest skonfigurowane do spokojnej jazdy bo taki jest charakter tego wozu, na trasy można dokonać lepszego wyboru.
    No przeciez wlasnie w trasie nie jest wymagana ani zwrotnosc ani sztywnosc zawieszenia. IMHO wlasnie na takich drogach tipek sie lepiej sprawdza. Przy jazdach sklep praca basen dom po prostu miciakiem mi lepiej. No i powyzej 140 to ja rzadko jezdze. Po pierwsze ryzyko nadprogramowych oplat, po drugie koszt paliwa. Auto do przecietnej jazdy po prostu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Ja mam na dojeździe do domu kilkaset metrów żużlówki/drogi gruntowej, która przez większość roku jest w znośnym stanie, ale po deszczach pojawiają się dziury, a przy roztopach robi się totalne bagno (i wcale nie mieszkam na wsi...). Nie będę kupował suva/terenówki specjalnie do pokonywania tego odcinka, ale to że tipek nie siedzi na glebie bardzo mi odpowiada.
    Mi tak samo. Jadac mito zgarniam zmrozony snieg a dzwiek jest masakryczny. W tipo nie ma tego problemu a stabilnosc jak widac w testach jednak lepsza niz suva. Suvy wykreowano na reklamie stylu zycia ktorego wiekszasc ich posiadaczy w ogole nie doswiadcza
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-12-2017 o 10:44

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Pod pojęciem "na trasy" rozumiem dłuższe podróże w większości po drogach szybkiego ruchu z dużymi prędkościami. Podobno przy prędkościach autostradowych nie jest Tipo zbyt pewne w prowadzeniu.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    331
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Dla mnie jest ok.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    36
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    No przeciez wlasnie w trasie nie jest wymagana ani zwrotnosc ani sztywnosc zawieszenia. IMHO wlasnie na takich drogach tipek sie lepiej sprawdza. Przy jazdach sklep praca basen dom po prostu miciakiem mi lepiej. No i powyzej 140 to ja rzadko jezdze. Po pierwsze ryzyko nadprogramowych oplat, po drugie koszt paliwa. Auto do przecietnej jazdy po prostu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


    Mi tak samo. Jadac mito zgarniam zmrozony snieg a dzwiek jest masakryczny. W tipo nie ma tego problemu a stabilnosc jak widac w testach jednak lepsza niz suva. Suvy wykreowano na reklamie stylu zycia ktorego wiekszasc ich posiadaczy w ogole nie doswiadcza
    to mi się wydaje inaczej - na trasach auto powinno być twardsze, niższe a co za tym idzie mniej podatne na np podmuch wiatru itp. bo z reguły autostrady i drogi ekspresowe są w znacznie lepszym stanie niż drogi lokalne a co więcej ich konstrukcja pozwala na rozwijanie znacznie większych prędkości i wtedy dopiero wychodzi jak auto się prowadzi i czy jest do tego stworzone. W jeździe miejskiej nie będziesz widział różnicy pomiędzy różnymi autami ale jadąc szybciej dostrzeżesz, że jedno ma wygodniejsze siedzenia, jest lepiej wyciszone, bardziej stabilne, lepiej się trzyma w zakrętach, ma dostatecznie mocny silnik, nie pali za dużo itp.

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Pod pojęciem "na trasy" rozumiem dłuższe podróże w większości po drogach szybkiego ruchu z dużymi prędkościami. Podobno przy prędkościach autostradowych nie jest Tipo zbyt pewne w prowadzeniu.
    Co ciekawszego można kupić ?


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Ducato 3.0 czy 2.3 na dlugie trasy ?
    Napisany przez AlfaRossa na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-04-2024, 20:36
  2. Krótkie trasy, dużo zimnych startów, co na to T-JET
    Napisany przez UWMK na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 24-06-2017, 15:02
  3. CONNECT Nav+ kilka punktów trasy
    Napisany przez pkuna na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-09-2016, 12:24
  4. Jakość Idei
    Napisany przez mlodybe na forum Idea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-09-2015, 21:22
  5. A2 Łódź (Stryków) -> S8 Warszawa - prośba o doradzenie wyboru trasy
    Napisany przez vitos na forum Ruch drogowy, bezpieczeństwo, ubezpieczenia
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-10-2012, 22:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo 1.4 forum

fiat tipo 1.4 sedan opinie

dobrze wyciszony samochod na dalekie trasy

Fiat Tipo wyciszenie silnika

fiat tipo wyciszenie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl