Źle się wyraziłem.Kolega Lenaid napisał,że wózek w Tipo zajmie też cały bagażnik i to jest bzdura.
Źle się wyraziłem.Kolega Lenaid napisał,że wózek w Tipo zajmie też cały bagażnik i to jest bzdura.
Panowie, nie szkoda wam czasu i klawiatur na te przepychanki?
Szkoda, ale pewne kwestie należy prostować.Gdyby w Tipo mieściło się tyle co w Grande Punto to po sprzedawałem Grande Punto
Jest tak że mieści się w obu. W Tipo zostaje jeszcze troche miejsca po bokach ale nic tam sensownego nie wejdzie. Jakaś torba albo plecak na pewno. Miałem na myśli że te 500 litrów jest słabiej dostępne i trudniej ja wykorzystać niż w jakimkolwiek hatchbacku nawet mniejsza przestrzeń. Bo o tym jest ten wątek, o hatchbacku.
Każdemu to co lubi ale nie przekonujcie że sedan jest lepszy bo to kwadratura koła. Nie da się udowodnić.
Ostatnio edytowane przez leinad ; 17-12-2016 o 21:03
Upolowane Tipki jadące od Cieszyna prawdopodobnie do Tych na cło https://drive.google.com/file/d/0B7H...ew?usp=sharing Który czyj?
Ktoś się ucieszy Ładne kolory tak przy okazji mówiąc.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Będę wredny i napiszę, że to pewnie są tipki zamówione przez dilerów do salonów ... To jest moje zdanie na ten temat.
P.S.
Sam czekam na HB
Zamówię hatchbacka w przyszłym roku... A może sedana w tym? Poradźcie...
Popatrz na oba z boku, pomyśl jaki chciałbyś silnik, zerknij do portfela i zdecyduj Sedan ma w sobie to coś!
Hatchbacka nie widziałem dotąd na żywo, a sedan już przeszedł u mnie jazdy próbne. Niestety, gama kolorów (które) była ograniczona i sprowadziła się do Colosseo, czarnego, białego i srebrnego. Czerwony i granatowy chciałbym upolować, żeby popatrzeć - z każdej strony, nie tylko z boku.
Silnik, który chciałbym...? Marzenie to T-Air z LPG, ale więcej sensu ma dla moich potrzeb zwykły, podstawowy 1.4. Nie był rakietą, ale jeździłem i przywykłbym.
Zerknąć do portfela mógłbym, i więcej zostałoby gdybym przytulił sedana. Co pozwoliłoby parę tankowań obsłużyć gratis.
Zdecyduję najwcześniej w drugiej połowie roku. Ale będę tu zerkał do Was i zarażał się wirusem Fiatisti.
To prawda - przypomina mi BMW serii 3 A.D.1998/A.D. 2005. Ale nie miałem w życiu ani sedana, ani beemki. Sedana mógłbym troszkę częściej żałować, hatchbacka prawie nigdy... Choć mam nieraz takie dni, że żałowałem kupna hatchbacka zamiast dołożyć do Roomstera.Sedan ma w sobie to coś!
Ostatnio edytowane przez aegea ; 20-01-2017 o 21:21 Powód: literówka
Takim tokiem myślenia dojdzie do ducato maxi ;]
Ja wybrałem HB, ponieważ często przewożę w aucie towary o gabarycie większym niż otwór załadunkowy w sedanie (obecnie mam volvo 850 w kombi), ale duży bagażnik w HB mi wystarczy gdyż jeśli zabraknie miejsca w aucie to zawsze można położyć fotele i załadować towaru pod sam sufit i się zmieszczę, a niem a sensu niepotrzebnie wozić powietrza ... ja wybrałem HB ...jeśli Ty poruszasz się tylko do pracy i raz w roku na wakacje i ładujesz wymiarowe walizki to sedan będzie OK. Każdy ma inne potrzeby i nie patrz na mnie, czy innych tylko zdecyduj samemu co będzie odpowiadało TWOIM potrzebą, gdyż Ty będziesz się tym autem przemieszczać i to Twoje pieniądze, a nie innych forumowiczów ;]
W Autogalerii pierwsza jazda Tipo hatchback i kombi. Hatchback w wersji Lounge wygląda super, zrobili dużo fajnych zdjęć, warto obejrzeć.
Pewni są sukcesu nowych odmian przeboju Fiata, dzięki któremu marka zanotowała u nas 26 % wzrost sprzedaży w roku 2016.
Fiat Tipo hatchback oraz Station Wagon - samochód z misją | autoGALERIA.pl
Z całym szacunkiem ale żaden mi się nie podoba. Jedynie co bym zamienił to światła LCD i to wszystko. No nie podoba mi się i już a ten ekran co wygląda jak tablet to jakby z d...py poza tym HB ma mniej miejsca z tyłu. Ale o tym już pisałem
Mi najbardziej podoba się hatchback ale kombi też ujdzie. Nowe tylne światła optycznie poszerzyły tył i dzięki temu nie sprawia wrażenia wąskiego jak w sedanie. W kolorze srebrnym i z chromami przy szybach na 17tkach wygląda bosko Wnętrze wersji Lounge to jedyne w Tipo, które może konkurować designem w nowoczesnymi konkurentami. Tapicerka siedzeń też wygląda bardzo fajnie. Tak wypasione Tipo wcale nie wygląda na budżetowe, przeraża tylko nieco cena - w T-Jecie i metaliku 69 600 zł