Kierka jest w końcu poprawiona na duży plus, teraz to fajnie wygląda
Kierka jest w końcu poprawiona na duży plus, teraz to fajnie wygląda
OsobiĹcie jezdze ponad 4 lata tipo 1.6 mjet. Przejechane prawie 120 k km bez problemĂłw. Kilka tygodni temu miaĹem okazjÄ testowaÄ na trasie ok 30 km tipo cross, oczywiĹcie 1.0. jazda byla bez czĹowieka z salonu,😁. Nie cisnÄ Ĺem na obwodnicy bo auto miaĹo dopiero 6km przejechane. WraĹźenia: zaskakujaco dobrze zbiera siÄ silnik. Kierownica przyjemna, chyba troche grubsza niz przed liftem. Stosunkowo cicho do 100 km/h , prowadzi siÄ dobrze. Skrzynia biegĂłw - wg mnie troche twardo wchodza biegi ale precyzyjnie.w mieĹcie na nierĂłwnoĹciach chyba lepiej wybiera niz w moim, pewnie kwestia wysokiego profilu opon, a moze cos w zawiasach poprawili. OgĂłlnie przyjennie sie jechalo. Sporo asystentĂłw i nie bardzo agresywnych. Gdy szybko zbliĹźaĹem sie do skrzyĹźowania, to np. miÄdzy zegarami na czerwono ostrzeĹźenie by hamowac gdyz auto jest przede mna. Fotele zblizone wygoda do moich, byc moze siedzisko nieco dĹuĹźsze w moim odczuciu, ale nie mierzylem. Kolor lakieru to ten orange taki sobie, ale co kto lubi... Wg mnie cross w gelato wyglada kozacko. W testowanej konfiguracji, dosc dobrze wyposaĹźony, za 80 k zl bylby do zakupu.A teraz minusy: obrotomierz z klockami to wg mnie porazka.Duzo opcji na cyfrowym wyswietlaczu zegarĂłw trudno skupic sie. Chyba z 15 min na postoju klikalem zeby poznaÄ lub poszukaÄ roznych info czy ustawieĹ wyswietlania na zegarach. Oslon silnika od spodu brak, po deszczu silnik zasyfiony az pod maske. PokrÄtĹa klimy plastikowe moga z czasem ĹlizgaÄ sie w palcach. OgĂłlnie pozytywnie odbieram, do miasta oraz trasy krajowki i powiaty OK. Na szybkiego ruchu i autostrady raczej sĹabo i paliwozerny bÄdzie. Tyle moich spostrzeĹźeĹ, ktorymi chciaĹem siÄ podzieliÄ. MyĹlaĹem o zamianie obecnego,ale patrzac na trendy w motoryzacji zostane przy swoim. Przepraszam za błędy ale pisałem z tel.
Ostatnio edytowane przez SzpicBrodka ; 31-03-2021 o 00:26
Jak patrzę na trendy motoryzacyjne to nie wiem czy czegoś nie kupić teraz na zapas i nie przykryć kocem. Ostatnio dobił mnie wygląd Mustanga Mach E w srodku Myslalem że ktoś sobie jaja robi a to prawdziwe zdjęcia.
Tesla wyznacza trendy? [emoji848]
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
Właśnie cena w cenniku bazowa kazdego nowego Tipo wzrosła o 1500 . Ciekawa strategia , podobno sprzedaż tego po lifcie jest mizerna a tu wzrost jeszcze ? Czy w poprzednich latach tez początkiem roku bylo najtaniej a pozniej z kolejnymi miesiacami byly wzrosty ? W ktorym mc najlepiej przymierzać się do kupna jesli już ?
Zazwyczaj w drugiej połowie roku rosła cena... może to takie zagranie przed znikająca się nocą cudów...
Lepszy
Power
Gamoniu
Ceny wysokie ale rabaty pewnie z czasem będą rosły. Na zakup polifta jeszcze za wcześnie, chyba ze ktoś wyrwie sztukę zarejestrowaną na dilera. Można wtedy kupić Crossa w cenie podobnej jak wcześniej T-jeta w Sdesign, czyli w znośnej cenie.
Co do silnika 1.0 to w jednym salonie Pani tłumaczyła, że na mieście ten silnik spisuje się znakomicie i w takich warunkach sprawia wrażenie zrywniejszego niż T-jet. Będę musiał chyba wybrać się na jazdę próbną żeby sprawdzić to cudo...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pani tłumaczyła - it makes my day.
A co ma powiedzieć jak w jedynym kompakcie tej marki a może teraz po śmierci giulietty i całego koncernu najmocniejszy silnik benzynowy pozwala na przyspieszenie w granicach 12 s. . Cena w granicach 90 k za to auto na pewno nie jest znośna. Ale jak widać każdy shit już niemal tyle kosztuje .
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 16-04-2021 o 19:26
Troszkę z przymrużeniem oka ,ale może u nas nie jest tak źle jakość= cena . Corolla 2020 r za 100 tysięcy i ta recenzja
https://www.youtube.com/watch?v=A93a71_hcZM
Sam się ździwiłem ale Pani była śmiertelnie poważna Wbrew pozorom może coś w tym być, wiadomo że T-jet ostatnimi normami był tak zmulony, że realnie wyciągał jakieś 10,5 s do setki. Być może nowy 1.0 jest agresywniej zestrojony i robi wrażenie dynamiczniejszego „na starcie”.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na miasto to może być podobnie, spuchnie dopiero jak większe prędkości wchodzą w grę jakieś wyprzedzanie przy stówce itp.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 16-04-2021 o 22:29
To wiadomo, braku mocy się nie oszuka.
Sprawdzałem różnice w osiągach między Tipo T-jet i 500x 1.0 120 KM z dostępnych danych w necie i wygląda na to, że różnica w przyspieszeniu ze startu i przy wyprzedzaniu jest znikoma i wynika raczej z większej masy 500x i większych oporów powietrza. Duża różnica jest za to w elastyczności ale to po części wynika z tego, że 1.0 ma dłuższą skrzynię.
Podejrzewam że 1.0 120 KM jeździłby bardzo podobnie w Tipo co T-jet ale takiej wersji chyba nie wprowadzą.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mam w rodzinie Bravo 1.4tjet, w stosunku do Tipo mam wrażenie że z niższego pułapu startuje turbo. Poza tym Bravo a Tipo Kombi masowo nie są sobie równe więc to takie porównanie z czapy trochę. Natomiast jeździłem dwoma Tipo 1.4tjet z fabrycznym lpg i miałem wrażenie że w stosunku do mojego z dokładaną instalacją gorzej chodzą. Ciekawe czy ktoś hamował takie Tipo z fabryczną instalacją.