Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 17 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 247
Like Tree35lubi to!

Temat: Maksymalna prędkość - jaką uzyskaliście ?  

  1. #76
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Misiek1621 Zobacz post
    Ja mam silnik 1.4 95km z LPG i na autostradzie przy jeździe cały czas noga wyprostowana, pedał w podłodze, o godzinie około 4:00 gdzie ruch był bardzo mały to jak samochód widział górki to zwalniał do około 163km/h i szybciej nie chciał jechać, a z delikatnych górek i chyba z delikatnym wiatrem w plecy to osiągnąłem 196km/h. Przy takiej jeździe około 400km spalił mi 13 litrów gazu na 100km. Uważam to za bardzo dobry wynik. Oczywiście to było w Niemczech

    Ile było max na obrotomierzu? To pomiar z GPS czy licznika samochodu? Bardzo ładny wynik ale jak to Tartarini to pewnie był max dotrysk benzyny, więc nie wiadomo jak by było na samym LPG.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał jaroslawrak Zobacz post
    A na którym biegu tyle pocisnąłeś? Bo jest na youtubie film,gdzie gościu katuje T-jeta do 5600-5700rpm na 5b i licznik dochodzi tylko do 192 km/h.
    Kolega pewnie jechał z górki i na paliwie rakietowym.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    Kolega pewnie jechał z górki i na paliwie rakietowym.
    Dlaczego nie ...to możliwe i dopiero teraz skojarzyłem,że musiał to być 6b skoro obroty 5000rpm.....

  4. #78
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    W T-jecie rekordy bije się na szóstym w wolnossaku na piątym. Ja się nie mam czym pochwalić - licznikowo 183 ale nawt tyle nie było w planach. Za duży ruch.

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Wawa
    Postów
    124
    Auto
    Tipo HB T-Jet
    Rocznik
    02.2018
    Panowie, a więc tak, było płasko, ruch niewielki, 6 bieg, paliwo Verva. Dziś zalałem niemiecką Super i jutro dalej w drogę. Może uda się poprawić wynik.

  6. #80
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał DM70 Zobacz post
    Panowie, a więc tak, było płasko, ruch niewielki, 6 bieg, paliwo Verva. Dziś zalałem niemiecką Super i jutro dalej w drogę. Może uda się poprawić wynik.
    Widzicie różnicę w prędkości na tych ulepszonych benzynach?
    Wg mnie wiatr w plecy więcej pomoże ale kto wie czego tam teraz dodają

  7. #81
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2018
    Skąd
    Łomża
    Wiek
    37
    Postów
    32
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM Sedan Easy
    Rocznik
    2017
    TipoSedan, jechałem cały czas na 6 biegu, przy 150km/h mam obroty równo 4000, przy 160km/h było 4250, przy 170km jest 4500obr. Tamtego dnia żadnych fotek nie robiłem wiec nie powiem ile było obrotów przy max ale mam fotki z innego dnia i z nich sczytałem te dane. Wybaczcie, ale nie będę ich wklejać gdyż nie wiem kto siedzi po drugiej stronie... Z tych obrotów to wynika że przy 190km/h powinien mieć równo 5000 i pewnie coś około tego było. Książka serwisowa podaje że ten silnik się kreci do 6000obr wiec teoretycznie może wyciągnąć 230km/h ale to jest nie realne gdyż opór wiatru itp. Jeżdżę na oponach 16" Continental a co do gazu to nie jest to żaden Tartarini tylko Stag zakładany poza serwisem bez żadnego dotrysku i na razie nie mam z nim żadnych problemów. Wiem, wiem... Straciłem gwarancję ale zrobiłem to świadomie. Co do spalania gazu to od razu piszę ze przy spokojnej jeździe do 2500obr i jazda po trasie około 80km/h na 6 biegu spala mi około 8 litrów. mieszany cykl to tak średnio mi wychodzi 10 litrów.
    TipoSedan lubi to.

  8. #82
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Moc max ma przy 5 tys. i do tyle się dokręci. Potem moc spada inie dojdzie do teoretycznych 6 tys.

  9. #83
    Klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    118
    Auto
    Tipo 1.4 Sedan
    Rocznik
    11.2016
    Na początku też zakładałem, że po dotarciu auta sobie zrobię próbę szybkościową, ale odpuściłem - moim zdaniem zawieszenie i linia tego samochodu (a przynajmniej w sedanie) powodują, że jest bardzo podatny na boczny wiatr - musiałbym mieć gwarancję (a przyroda takowej nie daje), że mi z boku nie zawieje. Po świętach wracałem do Krakowa przez kawałek S8, pozwoliłem sobie na prędkości autostradowe, miałem 150 na liczniku, jak wyjechałem zza ekranów akustycznych to dostałem taki strzał, że ledwo samochód opanowałem (a byłem na to generalnie przygotowany i kierownicę pewnie trzymałem). To nie jest auto stworzone do dłuższych przelotów w prędkościach powyżej 160 km/h.

    Jak byłem młodszy to się rozpędziłem Seicento 1.1 na A4 do 180 - dzisiaj mam żonę i dziecko i bym tego nie powtórzył

    Żeby nie było niepotrzebnego hejtu - nikomu nie bronię, każdy jest dorosły, tylko moim zdaniem jedynie HB w T-jecie na sensownych oponach nadawałby się do sprawnej jazdy z dużymi prędkościami, a nie tylko osiągnięcia założonej prędkości.

  10. #84
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2017
    Skąd
    Łódź
    Postów
    585
    Auto
    Tipo sw
    Rocznik
    2017
    A do ilu obrotow kreci sie wolnossak 1.4 w tipo?

  11. #85
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jak bylem mlodszy to na motocyklu rozpedzalem sie do 180. Ale fakt ze przy zejsciu z tej predkosci nogi drżały od adrenaliny. Dzis bym tego nie zrobił wyobraznia za bardzo pracuje. Z podobnego powodu nie probowalem jeszcze vmax w Tipo. Ale kurde jeżdże hb z tjetem od października i nie doświadczyłem jeszcze zakłóceń wynikających z wiatru. Raz jeden wyjechalem z za ekarnow i cos poczułem ale zaden dramat. Zawieszenie na pewno nie jest twarde bo mam po drodze takie skrzyżowanie na którym ja stoje a z przeciwka jada rozpedzone auta i nieraz nim zabuja jak przejeżdża coś obok. Nie doswiadczylem tez problemow z utrzymaniem prostego toru jazdy. Wszystko jest tak jak powinno nawet przy 150-160 kmh i nic mnie nie zaskoczyło. Kola 16-tki standardowe. Ale jest z lpg i to może o to chodzi ze ma ciezsza dupe albo takie mam szczescie. Dalej sie bede przygladal. Nie jest oczywiscie tak sprytne jak mito czuć większą masę i miękki zawias ale na razie ciezko mi sie przyczepic.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 04-05-2018 o 22:48

  12. #86
    Klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    118
    Auto
    Tipo 1.4 Sedan
    Rocznik
    11.2016
    Nie mówię, że tak jest zawsze, tylko przy bardzo mocnym wietrze. Zwykła różnica pomiędzy lasem a otwartą przestrzenią nie robi problemu, chodzi o naprawdę mocne podmuchy. Widziałem jednak, co ten wiatr robił z moim autem - nawet dla pasażerów było odczuwalne wręcz przesuwanie samochodu - więc mając to w pamięci dwa razy się zastanawiam zanim się rozpędzę do więcej niż 160 - tak jak napisałeś, wyobraźnia pracuje.
    Jeśli chodzi o porównanie masy i kół to moje auto też ma ciężki tyłek, bo jest LPG, do tego pełnowymiarowe koło w bagażniku. W tym przypadku dodatkowo auto było zapakowane dosyć konkretnie, wszak to powrót ze świąt Natomiast koła mam 15-tki.

  13. #87
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Yasiooh Zobacz post
    Żeby nie było niepotrzebnego hejtu - nikomu nie bronię, każdy jest dorosły, tylko moim zdaniem jedynie HB w T-jecie na sensownych oponach nadawałby się do sprawnej jazdy z dużymi prędkościami, a nie tylko osiągnięcia założonej prędkości.
    T-jet ma dużo mniejsze obroty przy prędkościach powyżej 160 ze bardziej się nadaje jak rozumiem? Ogólnie Tipo jest dość wysokie jak na sedana, przez co nie za bardzo nadaje się do jazdy z takimi prędkościami cały czas bo wiatr jednak trochę hamuje przy 170 a nie każdy ma LPG. Osobiście nie doświadczyłem bujania ale może akurat nie było wiatru bo jednak wysokie auta, które tez nie mają zawieszenia przy samej ziemi muszą być na to podatne i nie ma tu mocnych.

    Podsumowując Tipo to nie jest auto do jazdy z prędkością 170 i wyższą bo:
    - komfortowe zawieszenie (wyższe i miększe niz w Lambo więc bardziej rozbuja przy podmuchu)
    - wysokie auto (jak na sedana oczywiście), więc i z boku większa powierzchnia do wyłapania siły wiatru

    Jak jesteśmy w Niemczech i patrząc po drzewach nie ma wiatru to można jechać 160 jak ktoś lubi ryzyko)
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 05-05-2018 o 14:11

  14. #88
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,921
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Piszcie co chcecie a i tak wszystko zależy od kierowcy i jego umiejętności
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  15. #89
    Klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Wawa
    Postów
    124
    Auto
    Tipo HB T-Jet
    Rocznik
    02.2018
    Niestety, nie udało się poprawić wyniku ze względu na duży ruch w piątek i zbyt krótki odcinek autostrady. No cóż, następne testy w DE w sierpniu.
    Zapomniałem dodać, że obciążenie się zwiększyło, gdyż wiozę trochę "zupy chmielowej" 😀
    Ostatnio edytowane przez DM70 ; 05-05-2018 o 20:57

  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    37
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    T-jet ma dużo mniejsze obroty przy prędkościach powyżej 160 ze bardziej się nadaje jak rozumiem? Ogólnie Tipo jest dość wysokie jak na sedana, przez co nie za bardzo nadaje się do jazdy z takimi prędkościami cały czas bo wiatr jednak trochę hamuje przy 170 a nie każdy ma LPG. Osobiście nie doświadczyłem bujania ale może akurat nie było wiatru bo jednak wysokie auta, które tez nie mają zawieszenia przy samej ziemi muszą być na to podatne i nie ma tu mocnych.

    Podsumowując Tipo to nie jest auto do jazdy z prędkością 170 i wyższą bo:
    - komfortowe zawieszenie (wyższe i miększe niz w Lambo więc bardziej rozbuja przy podmuchu)
    - wysokie auto (jak na sedana oczywiście), więc i z boku większa powierzchnia do wyłapania siły wiatru

    Jak jesteśmy w Niemczech i patrząc po drzewach nie ma wiatru to można jechać 160 jak ktoś lubi ryzyko)
    160 to jest jakieś ryzyko? dobre sobie


 
Strona 6 z 17 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wasza maksymalna prędkość
    Napisany przez KrzychuB na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 266
    Ostatni post: 28-01-2017, 22:12
  2. Prędkość maksymalna 1.9 Multijet automat
    Napisany przez Adax82 na forum Croma
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 09-04-2015, 23:50
  3. Prędkość maksymalna
    Napisany przez marrr na forum Croma
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post: 17-06-2014, 18:35
  4. Seicento MPI niska prędkość maksymalna, brak mocy.
    Napisany przez luckyboy na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-09-2013, 08:09
  5. Czujnik prędkości
    Napisany przez BoNes na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-07-2013, 13:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531maksymalna-predkosc-jaka-uzyskaliscie-36195

Najwieksza predkosc Fiata.

fiat tipo autostrada

fiat tipo predkosc max

fiat tipo predkosc maksymalna

fiat tipo II brak plynnosci przyspieszenia nie osiaga predkosci

fiat tipo 1.4 t-jet predkosc

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl