Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 16 z 17 PierwszyPierwszy ... 614151617 OstatniOstatni
Posty od 226 do 240 z 247
Like Tree35lubi to!

Temat: Maksymalna prędkość - jaką uzyskaliście ?  

  1. #226
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja dziś 187 ale krótko. Dalej nie mam uwag co do prowadzenia.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #227
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2017
    Skąd
    Lubasz
    Postów
    227
    Auto
    linea
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ja dziś 187 ale krótko. Dalej nie mam uwag co do prowadzenia.
    A jaki model masz bo nie chce mnie się szukać czy pisałeś kiedyś już ,czytałem w tygodnikach motoryzacyjnych że sedany latają najbardziej ,i taki mam i po pierwszym dniu wyczułem że mniej stabilny od Linei co miałem

  4. #228
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    HB z gazem (to może istotne bo butla parę kilo waży). Przed chwilą znów walnąłem 80 km odwożąc rodzinę. Ekspresówka+autostrada, rekordów prędkości nie biłem ale przy 140-150 w zasadzie kierownicę można jednym palcem trzymać i jedynie drobne korekty od czasu do czasu robić. I co ciekawe na drobnych nierównościach miciak tracił kierunek (bo pewnie ze względu na twardy zawias podskakiwał) a tipo jest stabilniejszy. Wyraźmy uślizg tylnej osi i zmianę kierunku widzę na łuku na dylatacji mostu (mam taki jeden który chyba zaliczyłem kilka tysięcy razy) ale to chyba efekt tylnego zawieszenia półzależnwgo na belce. I znów tipo jest pewniejsze niż mito nie mówiąc już o xc60 choć tam nie ujeżdża tył tylko jakby "podwija" się przód. Tak że jak ktoś pisze że tipo prowadzi się niepewnie to nie wiem o czym rozmowa rozmawiana jest
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 21-04-2019 o 20:40

  5. #229
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Też do mojego nie mam zastrzeżeń, a raz musiałem na prawie niemieckiej autobahnie rozkulać tipeła do ponad 170.
    To było na zimowych 16tkach tjet sw

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  6. #230
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    jeszcze dodam że też jeszcze zimówki 16tki. o ile mnie pamięć nie myli fabryczny gaz wg epera ma inne tylne sprężyny i/lub amory
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 21-04-2019 o 20:45

  7. #231
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Wyraźmy uślizg tylnej osi i zmianę kierunku widzę na łuku na dylatacji mostu (mam taki jeden który chyba zaliczyłem kilka tysięcy razy) ale to chyba efekt tylnego zawieszenia półzależnwgo na belce.
    Czyżby wiadukt DTŚ w Kato od strony Gliwic? [emoji16]



    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  8. #232
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    06 styczeń 2019
    Skąd
    Lublin
    Postów
    128
    Auto
    Tipo sedan 1,4 95 KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał harry.wesoly Zobacz post
    T-jet, SW, alu oryg 16'. Dziś bujnąłem się na powiatówce 160km/h. Odczucia- auto bardzo niestabilne, kierownica oburącz bo auto buja na boki, tańczy. Stara astra g kombi z 98 prowadzi się znacznie lepiej. Nie wiem co jest ale miałem wrażenie jakby auto nie jechało równo na wszystkich 4 kołach, takie wrażenie jakby podskakiwało. Generalnie 160 tym autem na tym zawieszeniu, na alu 16 moim zdaniem ryzykowne. Odczuwalny wyraźny brak bezpieczeństwa no i dość głośno w kabinie. Mam takie spostrzeżenia z dzisiaj i wiedząc co pisano w wątku o geometrii w tipo że kusi mnie o jej sprawdzenie.
    hehe załuż 15 fabrika i od razu inna dynamika i prowadnika !

  9. #233
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Szary83 Zobacz post
    Czyżby wiadukt DTŚ w Kato od strony Gliwic? [emoji16]



    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
    Blisko ale nie ten . Zjazd z A4 na Mikołowską koło Wujka w kierunku OBI. Ale ponieważ było pusto ( święta rano to jeden z nielicznych dni kiedy tak jest) rano testowałem znów węzeł murckowski na Sosnowiec. I tak jak pisałem dupa wylatuje z siedzenia, trzymasz się kierownicy żeby nie wpaść na siedzenie pasażera a da się jeszcze mocno zacieśnić zakręt- dziś testowo wykorzystałem dwa pasy do takiego eksperymentu. Esc nawet nie zagadało wszystko pod kontrolą ale wiele zależy od wyprofilowania drogi. tak jak pisałem-nie jest to np. focus na wielowahaczu (BTW dziś widziałem z bliska jednego i na moje oko jest dużo niżej na glebie)ale gadanie że to się nie nadaje do jazdy jest bez sensu. Pozwala na więcej niż potrzebuje większość kierowców dając w zamian odrobinę komfortu
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 21-04-2019 o 22:16

  10. #234
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Tipo SW 180-190km/h i każdy kto ze mną jechał mówił że nie czuć prędkości, zachowanie ok samochodu. Opony 205/55/16. Ostatnio jeździłem takim Tipo SW 1.4tjet z ogumieniem 225/45/17 auto wyraźnie gorzej przyspieszało na PB niż mój na lpg. Podejrzewam że obecny kierownik auto zmulił bo to była jazda testowa, auto z nalotem ~4kkm. Tym bardziej że miał ustawioną funkcją ostrzeżenia po przekroczeniu dop. prędkości w org. navi TomTom.

  11. #235
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał harry.wesoly Zobacz post
    kierownica oburącz
    Poprawnie można inaczej?

  12. #236
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Poprawnie można inaczej?
    Sebixy poprawnie "trzymajo" jedną rękę położoną od góry na kierę, a drugą na lewarku lub udzie Dziuni [emoji16]

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
    krowka1978 lubi to.

  13. #237
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    36
    Postów
    1,945
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Wywody na temat poprawnego trzymania kiery za
    3...
    2...
    1...

  14. #238
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Wywody na temat poprawnego trzymania kiery za
    3...
    2...
    1...
    Akurat to było na nauce jazdy [emoji16] myślę, że nic się nie zmieniło

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  15. #239
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    41
    Postów
    775
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet LPG Stag Qnext Lounge
    Rocznik
    2018
    Dyskusja na ten temat nie potrzebna tak samo jak przydomki sebixów itp. Miałem na myśli to że ster niestabilny trzymając kierownicę jedną ręką. Tak wyobraźcie sobie że mi się tak zdarza jeździć trzymając kierownicę jedną ręką a zwłaszcza nowym autem które jest bez luzów i powinno iść jak po torach a tymczasem buja nim jak starym wrakiem z luzami w zawieszeniu. Skończmy tą jałową dyskusję i do tematu.

  16. #240
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    36
    Postów
    1,945
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Szary83 Zobacz post
    Akurat to było na nauce jazdy [emoji16] myślę, że nic się nie zmieniło

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
    Spoko wiem że było mówione aby trzymać oburącz , sam tak trzymam ale nie trzeba w kazdym temacie wszystkich poprawiac


 

Podobne tematy

  1. Wasza maksymalna prędkość
    Napisany przez KrzychuB na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 266
    Ostatni post: 28-01-2017, 22:12
  2. Prędkość maksymalna 1.9 Multijet automat
    Napisany przez Adax82 na forum Croma
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 09-04-2015, 23:50
  3. Prędkość maksymalna
    Napisany przez marrr na forum Croma
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post: 17-06-2014, 18:35
  4. Seicento MPI niska prędkość maksymalna, brak mocy.
    Napisany przez luckyboy na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-09-2013, 08:09
  5. Czujnik prędkości
    Napisany przez BoNes na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-07-2013, 13:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531maksymalna-predkosc-jaka-uzyskaliscie-36195

Najwieksza predkosc Fiata.

fiat tipo autostrada

fiat tipo predkosc max

fiat tipo predkosc maksymalna

fiat tipo II brak plynnosci przyspieszenia nie osiaga predkosci

fiat tipo 1.4 t-jet predkosc

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl