Konkurencja Tipo - co braliscie pod uwage

Temat: Konkurencja Tipo - co braliscie pod uwage

  1. szutawaldemar napisał:
    Wszyscy mamy rację Opłaca się kupić doposażonego sedana bo u konkurencji nie znajdziemy nic lepszego w tych pieniądzach, ale jak dochodzimy do 80 tysi za kombi to mamy masę innych lepszych, mocniejszych, większych, nowocześniejszych aut, które są półkę wyżej niż tipo.

  2. Gomez405 napisał:
    Tak sobie siedzę w serwisie i czekam na auto. Obok a raczej w tym samym miejscu salon kia. Podbijam do kia ceed kombi wsiadam i szybkie zastanowienie co jest nie tak. Mało miejsca podłokietnik bez regulacji środek bardzo podobny do wszystkich kia teraz produkowanych. Ogólnie tak w skrócie bardzo mi się podoba ten ceed natomiast ilość miejsca w środku i bagażniku w moim wypadku dyskwalifikuje to auto. No i jeszcze jakosc wykończenia wersja s słabo podobnie jak w tipo tyle co deska obszyta od góry ala skóra. Wersja L bardzo fajna dużo fortepianowego plastiku ładnie wyglądającego jak nowy. Tak w skrócie czekając na tiposza
  3. Avatar Szary83

    Szary83 napisał:
    Padły tutaj słowa, że nie ma sensu kupować Tipo za 80 tyś. (za swojego dałem 74900)
    Proszę o podanie tych lepszych, większych i nowoczesniejszych aut niż Tipo.
    Zwłaszcza jeśli chodzi o auto do zgazowania bez utraty gwarancji:
    czas start
  4. tplonka napisał:
    Panowie, wszyscy macie rację co do ceny, jakości, gadżetów. Ja będę tym samochodem jeździł z 10 lat. Samochód ma mnie przewieźć z punktu A do punktu B. Zakładając, że samochód będę miał 10 lat to owe gadżety jednak będą mi pomocne. Ktoś na forum pisał że kupił na noc cudów tipo sw lounge z pakietem tech za 65 tys. i to jest prawda były takie ceny niestety zagapiłem się i nie zdążyłem Mam nadzieję, że będą wyprzedaże rocznika.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    Tak sobie siedzę w serwisie i czekam na auto. Obok a raczej w tym samym miejscu salon kia. Podbijam do kia ceed kombi wsiadam i szybkie zastanowienie co jest nie tak. Mało miejsca podłokietnik bez regulacji środek bardzo podobny do wszystkich kia teraz produkowanych. Ogólnie tak w skrócie bardzo mi się podoba ten ceed natomiast ilość miejsca w środku i bagażniku w moim wypadku dyskwalifikuje to auto. No i jeszcze jakosc wykończenia wersja s słabo podobnie jak w tipo tyle co deska obszyta od góry ala skóra. Wersja L bardzo fajna dużo fortepianowego plastiku ładnie wyglądającego jak nowy. Tak w skrócie czekając na tiposza
    to jest ta nowa kia ceed ??
  5. Gomez405 napisał:
    Tak nowa kia ceed
  6. kartonik napisał:
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    A ja dołożyłem chińskie gadżety typu wszystkomające radio 7 cali, czujniki cofania, kamera, hud itp. (nie byłbym sobą gdybym w aucie nic nie pogmerał). I sprawują się znakomicie. Ciesze sie ze to mam ale gdybym mial za to zaplacic kilka/kilkanascie razy tyle czulbym sie troche wyruchany. Mimo ze jakos lubie pisac na temat tego auta to nie rozni sie to dla mnie zbytnio od pralki. I jej nie kupuje z milionem faunkcji a glownie tylko z tym co jest dla mnie przydatne.
    Ty masz takie podejście, bo lubisz gmerać przy samochodzie i umiesz dołożyć czy pozmieniać elementy wyposażenia samochodu za niewielkie pieniądze. Ja niestety nie mam takich zdolności i musiałem zapłacić więcej za samochód aby mieć satysfakcjonujące mnie wyposażenie. Pamiętam, że na spocie wnętrze mojego samochodu Ci się spodobało (wersja Lounge), tak samo jak mi spodobało się Twoje dokładane radio.
    To jest wybór zależny od naszych możliwości i oczekiwań.
  7. Avatar brylancik13

    brylancik13 napisał:
    Cytat Napisał Szary83 Zobacz post
    Padły tutaj słowa, że nie ma sensu kupować Tipo za 80 tyś. (za swojego dałem 74900)
    Proszę o podanie tych lepszych, większych i nowoczesniejszych aut niż Tipo.
    Zwłaszcza jeśli chodzi o auto do zgazowania bez utraty gwarancji:
    czas start
    nie kazdy jako jedyny wyznacznik traktuje zalozenie gazu

    co do aut to wez byle co z brzegu astra kombi, ceed kombi i takie tam w tym segmencie. wszystko w tych pieniadzach kupisz, nie topowe wersje ale jest wybor
    Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 22-09-2018 o 11:28
  8. tomekbud napisał:
    Cytat Napisał szutawaldemar Zobacz post
    to mamy masę innych lepszych, mocniejszych, większych, nowocześniejszych aut, które są półkę wyżej niż tipo
    A ktoś mógłby w skrócie opisać jakie są te półki w klasie "kompakt" i czym się różnią?
  9. Avatar marx30

    marx30 napisał:
    Kartonik chyba masz racje. Moze mam skrzywione troche spojrzenie przez przyzmat tego ze cos tam lubie pozmieniac samemu. Wtedy czlowiek jest mniej sklonny za doplacanie za rozne rzeczy.
    Co do polek cenowych to niestety kijowa polityka fiata pozycjonuje go w tym miejscu w jakim jest. Przykladowej Kii udaje sie sprzedawac rozne auta pod jedna marka od picanto do stingera z 360 KM pod maską. A fiat zmierza ku ograniczonej gamie modelowej co ma tez odbicie w nieco ograniczonej liczbie opcji. Okreslajac target dla tipo fiat nie dal do tego auta wszystkiego co najlepsze mogl. Target okreslono na mocno przecietnego klienta.A nie dal bo nie byloby klientow bo na calym swiecie marka uznawana jest dzis za mocno przecietną i kolko sie zamyka. A blad zostal popelniony dawno temu i zapewne genezą była jakość. I to najbardziej boli ze marka o pieknej tradycji wielu pionierskich konstrukcji i pieknych sportowych aut schodzi ze sceny ustepujac miejsca koreańcom itp.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 22-09-2018 o 12:39
  10. Avatar Szary83

    Szary83 napisał:
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    nie kazdy jako jedyny wyznacznik traktuje zalozenie gazu

    co do aut to wez byle co z brzegu astra kombi, ceed kombi i takie tam w tym segmencie. wszystko w tych pieniadzach kupisz, nie topowe wersje ale jest wybor
    Ceed, i30, auris wszystko jest mniejsze

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. bahamut24 napisał:
    Problemem moze i glównym jest rowniez nasz kraj, traktowany jako III kategoria w europie. U nas za wszystko trzeba doplacac, teraz juz troche sie zmienilo .Jeszcze pare lat temu za radio extra doplac, klima extra doplac , elekteyczne lusterka i szyby doplac co widac na ogloszeniach uzywanych aut, pierwszy wlasciciel, auto salon polska, radia oryginalnego brak, klimy brak.
    3 lata temu bylem na wycieczce w Londynie i z ciekwosci przegladalem ulotke, nówka Astra z salonu na wypasie 17000 funtow to tak jakby u nas bylo auto za 17000 zł.
    Ostatnio edytowane przez bahamut24 ; 22-09-2018 o 12:49
  12. TipoSedan napisał:
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    ...
    3 lata temu bylem na wycieczce w Londynie i z ciekwosci przegladalem ulotke, nówka Astra z salonu na wypasie 17000 funtow to tak jakby u nas bylo auto za 17000 zł.
    Raczej nie ma przelicznika 1 do 1 w większości zawodów (patrzyłem na IT ale wiem też, że u lekarzy bida i prawie nikt nie zarabia tyle funtów ile miał złotówek). Podobnie z IRL - 4k euro to średnia pensja przeciętnego lekarza i w IT było podobnie (a 4k PLN nie powala w IT chyba nawet w małych miejscowościach w PL po paru latach pracy). Nawet w marketach się zarabia w PL pewnie ze 2-2,5k PLN a gdzie w UK tyle GBP w sklepie zarobisz? Nie siejmy mitów że tam jest jakoś cudownie w porównaniu do PL (może dla budowlańców tak ale trzeba mieć zdrowie i siłę).

    Co do tematu to podaliście jak narazie Kię i Opla a jak ktoś się napalił na Tipo to raczej przez bezproblemowe zagazowanie, więc proszę podać coś ze sprawdzonymi z LPG silnikami.
  13. Avatar Szary83

    Szary83 napisał:
    Toyota Auris 1,6 Valvematic bardzo dobrze znosi gaz, ale w środku mniejsza niż Tipeł ( prawie kupiłem roczną na wypasie z LPG)

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  14. Avatar brylancik13

    brylancik13 napisał:
    Moze takie subiektywne odczucie, bo wymiary nadwozia podwozia takie same +/- 10-20mm
  15. Avatar Szary83

    Szary83 napisał:
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Moze takie subiektywne odczucie, bo wymiary nadwozia podwozia takie same +/- 10-20mm
    Tylko to się ma nijak do miejsca w środku.
    Robiłem w każdym prosty test:
    Siadałem wygodnie za kierownicą, następnie szedłem do tyłu usiąść.
    Tylko octavia i Tipo pozwoliły mi normalnie usiąść. Dodatkowo Auris miał bardzo wąsko z przodu dla kierowcy.
    W i30 nie miałem możliwości nawet wsiąść z tyłu.

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.