Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 26 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 381
Like Tree74lubi to!

Temat: Konkurencja Tipo - co braliscie pod uwage  

  1. #76
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Albo przejażdżka z KR do SK i montażu w samym tartarini. Ja tam byłem 9 lat temu i wrażenia średnie ale pewnie się sporo zmieniło.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2012
    Skąd
    ruda sl
    Wiek
    38
    Postów
    45
    Auto
    panda 1.1
    To w 1.4 95KM nie ma fabrycznego gazu?

  4. #78
    Klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    177
    Auto
    Tipo HB 1.4 T-jet 120 KM Lpg
    Rocznik
    2017
    Nie. Fabryczna instalacja LPG tylko w 1.4 T-jet 120 km.

  5. #79
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    W wolnossaku sa dealerskie. Tak czy inaczej lpg jest obecnie jedną z najlepszych inwestycj "kapitałowych". Wg moich wyliczen zainwestowanie 3500 zl, przy przebiegu 20 tys rocznie w ciagu 8 lat eksploatacji NPV wychodzi ponad 18 tys zł a IRR 82%( dla stopy dyskonta 1,6% bo tyle gdzies mozna dotac na lokacie). W zadnym bezpiecznym funduszu tyle się nie zarobi. Dla porownania z lokaty 2% (bo stopy pewnie wzrosna) z 3500 zl jest 400 zl zysku. To przepaść.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 19-12-2017 o 00:20

  6. #80
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    przy przebiegu 20 tys rocznie w ciagu 8 lat eksploatacji NPV wychodzi ponad 18 tys zł
    ... przy optymistycznym założeniu, że instalacja nie wygeneruje nieprzewidzianych problemów, typu przedwczesny remont głowicy, co może skonsumować dobrych kilka kzł z tych 18, plus trudny do wyceny czas stracony na serwis (żeby nie było że się czepiam, sam się zastanawiam nad montażem LPG).

  7. #81
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    ... przy optymistycznym założeniu, że instalacja nie wygeneruje nieprzewidzianych problemów, typu przedwczesny remont głowicy, co może skonsumować dobrych kilka kzł z tych 18, plus trudny do wyceny czas stracony na serwis (żeby nie było że się czepiam, sam się zastanawiam nad montażem LPG).
    W tipku raczej małe ryzyko jak sie nie robi u krawca (a zwłaszcza fabryczna). Jestem optymistą bo to czwarte auto z LPG na razie bez problemów(równolegle z GP). Dwoma poprzednimi prawie 400 kkm i też się miałydobrze.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 19-12-2017 o 07:56

  8. #82
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,192
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Wg tych wyliczeń to samochód byłby lokatą kapitału a tak przecież nie jest, chyba że mówimy o jakichś youngtimerach

  9. #83
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Instalacja jest inwestycją o określonej stopie zwrotu. Można ją rozpatrywać tak samo jak każdą inną inwestycję przemysłową (linię produkcyjną czy też myjnię samochodową) wraz z kosztem inwestycyjnym, kosztami operacyjnymi, amortyzacją itp. które da się wyliczyć. Nie ma tu żadnych różnic tyle że inwestujesz stosunkowo niewielką kwotę.
    To trochę coś innego niż inwestycja w oldtimera, whisky czy dzieła sztuki. Zyski nie wynikają z jej spieniężenia po jakimś czasie a z bieżacego czerpania z niej korzyści finansowych (tu akurat unikniętych kosztów).
    TipoSedan lubi to.

  10. #84
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał mariotd Zobacz post
    A jaki byłby Wasz wybór? Czy takie podsumowanie jest w miarę rzetelne i realnie przedstawia problem?
    Nie wiem na czym Ci zalezy najbardziej ale jak na mocy (zapomniałeś doliczyć moc silnika elektrycznego) to bierz hybrydę jak będziesz miał pewnego sprzedawcę (do Toyoty mogą być drogie części i mniej rozbitków). Jak chcesz gaz w Toyocie to upewnij się (opinie kierowców na necie a nie gazowników, którzy mają interes!!!) czy silnik dobrze z gazem gra bo to losowe dawniej było, robili zarówno valvematic jak i vvti - na pewno nie skupiali się na gazie tak jak Włosi (tam LPG jest bardzo popularne). Miałem kiedyś Toyote Corolle i w latach 90tych to był niezniszczalny samochód. Tipo to mój pierwszy Fiat i jak narazie jest super ale naprawdę będe mógł coś powiedzieć za 10 lat lub 200kkm, wtedy mogę Ci napisać z własnego doświadczenia jak mi przypomnisz
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 19-12-2017 o 13:40

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    34
    Postów
    481
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Instalacja jest inwestycją o określonej stopie zwrotu. Można ją rozpatrywać tak samo jak każdą inną inwestycję przemysłową (linię produkcyjną czy też myjnię samochodową) wraz z kosztem inwestycyjnym, kosztami operacyjnymi, amortyzacją itp. które da się wyliczyć. Nie ma tu żadnych różnic tyle że inwestujesz stosunkowo niewielką kwotę.
    To trochę coś innego niż inwestycja w oldtimera, whisky czy dzieła sztuki. Zyski nie wynikają z jej spieniężenia po jakimś czasie a z bieżacego czerpania z niej korzyści finansowych (tu akurat unikniętych kosztów).
    Zawsze można zaoszczędzoną różnicę po każdym tankowaniu wrzucać do skarbonki lub skarpety. Wtedy Ci się odkłada
    Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
    Jest Tipo HB 1.4

  12. #86
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał IT_spec Zobacz post
    Zawsze można zaoszczędzoną różnicę po każdym tankowaniu wrzucać do skarbonki lub skarpety. Wtedy Ci się odkłada
    Jako że traktuję auto jak narzędzie do normalnego życia, które jest mi chyba niezbędne, to starym zwyczajem od momentu zakupu odkładam określoną kwotę amortyzacji na kolejne. Mniejsze wydatki na paliwo znakomicie w tym pomagają :-).

  13. #87
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 październik 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    10
    Auto
    Mitsubishi Lancer 2.0
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał mariotd Zobacz post
    Wracając do porównania Tipo SW LPG vs Auris TS LPG udało mi się stworzyć takie porównanie:

    Załącznik 30354

    Do porównania wziąłem pod uwagę:
    1) montaż instalacji LPG po zakupie we własnym zakresie za ok. 3000 zł
    2) zakup nowego Tipo SW w wersji 1.4jet oraz 1.4 tjet
    3) zakup Auris TS używanego przedlift (przyjąłem średni rocznik 2014 i przebieg do 100tyś km) w wersji 1.6 oraz hybrydę - oczywiście hybryda bez gazowania
    4) uśrednione ubezpieczenie OC+AC dla każdego wariantu (wg porównywarki)
    5) kilka wersji przebiegów rocznych
    6) dla punktu odniesienia wszystkie parametry dla mojego obecnego samochodu

    Owszem, każdy będzie widział w tym porównaniu coś innego.. niby Tipo nowe, nieśmigane, pewniejsze. Ale Auris mimo wszystko nadal ma wysokie notowania TUV, do tego bardzo powoli spada jego wartość (3-4 letnie Auris w cenie nowego Tipo).

    Według tego zestawienia o pierwsze miejsce bije się Tipo 1.4 jet z Auris hybrydą. Oczywiście do hybrydy trzeba będzie dołożyć ok 10 tyś więcej. Następnie na podium ląduje Auris 1.6 LPG. Trzeba trochę więcej dołożyć względem Tipo 1.4 jet.

    Kosztowo najgorzej wypada Tipo 1.4 tjet - nawet w porównaniu do mojego auta, choć jakbym dodał kwoty wydane na naprawy za ostatni rok to sytuacja diametralnie by się zmieniła Ale to trzeba przyznać - jest najdroższy i generuje największe koszty, choć osiągi ma wg mnie najlepsze.

    A jaki byłby Wasz wybór? Czy takie podsumowanie jest w miarę rzetelne i realnie przedstawia problem?

    PS. Dane odnośnie średniego spalania zaczerpnięte z serwisu autocentrum, odnośnie Lancera to moje doświadczenia.
    PS2. Do spalania LPG dodałem również spalanie Pb, adekwatne do danego przebiegu miasto/trasa/średnia.
    PS3. Ceny zakupu są uśrednieniem cen z allegro.
    Wracając do powyższych rozważań - dzisiaj zerknąłem sobie na ofertę wyprzedaży Toyoty, cena podstawowej wersji w Hybrydzie kombi kosztuje 76 400 zł.. Mimo wszystko wolałbym trochę tego grosza dorzucić do Auris względem 1.4 tjet LPG.

  14. #88
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2017
    Skąd
    Lubasz
    Postów
    225
    Auto
    linea
    Rocznik
    2008
    Po 3 miesiącach użytkowania tipka w automacie dość bogatego za 70 tyś nic ciekawego w tej cenie nie było i nie znalazłem ,kolega kupił w podobnym czasie Honde Jaaz cena podobna 71 tyś, jednak wykończenie kabiny klasa niżej u niego ,teraz może przy wyprzedażach coś z modeli by się trafiło ale to robota do tego co ma czas aby salony odwiedzać

  15. #89
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Nowy auris ma ceny z kosmosu. Goły i są korbki z tyłu. W aucie za 77 tyś. Tak samo jak ceny przeglądów w okresie gwarancji - też należy je brać pod uwagę. Mnie np. z racji wykonywanego zawodu (taxi) interesował auris w hybrydzie. Jednak przeglądy co 10 tyś (OK benzyna... ale hybryda gdzie spalinowy silnik chodzi dużo mniej? Co śmieszniejsze w USA mamy co 10 tyś mil = 16 tyś. km.) z cenami w pomorskich ASO Toyoty/Lexus to jakiś żart. Zakup na firmę i mamy 100 tyś. km. gwarancji zamiast 150 tyś. - pod tym względem nawet Dacia ma lepiej. No i bezawaryjność. Tyle o ile o układach HSD z silnikiem 1,8 i JEDNYM silnikiem elektrycznym krążą już słuszne legendy to dotyczą one Priusa, który został zaprojektowany od początku pod HSD. O nowych Aurisach HSD jak i w ogóle Toyotach ostatnimi laty to już nie można tego powiedzieć. O dziwnych rzeczach plecie w reklamach TV opłacony Włodek Zientarski, rzeczywistość jednak jest okrutna i sprzedaż we flotach poleciała na twarz. Ze strony mojej pracy to wystarczy popytać kierowców w Wawie/Gdańsku Ecocar. Po 3 latach się wycofali z tego badziewia (teraz poszli w Hyundaia) - non stop coś się dzieje, a serwis jest drogi.

    Ciekawy produkt. Mnóstwo płacą za reklamę - gdzieś muszą sobie odbić.

    To teraz Ja:

    Z racji wykonywanego zawodu i charakterystyki firmy potrzebowałem auto proste bez udziwnień. Przymierzałem się od roku do zakupy mnóstwo czytając, rozmawiając z właścicielami i analizując. Typy były następujące:

    Dacia:
    - Logan MCV
    - Lodgy
    - Duster (tak tak ;P)
    Opel Astra Classic (tzn. J)
    Fiat Tipo
    Kia Rio Sedan
    Peugeot/Citroen Berlingo Multispace
    Ford Tourneo Courier
    Honda Jazz
    Toyota Auris/Prius (HSD) - używane
    Civic Sedan - używany

    No i generalnie tak:
    Dacia odpadła, bo musiałby być diesel - w tym roku pojawiły się turbopierdziawki (0,9Tce) i stare poczciwe silniki renault zastąpiły konstrukcje Nissana które średnio sprawdzają się z LPG i nie słyną z mega trwałości. A używany samochód budżetowy to już bezsens, bo najlepszy okres bezawaryjności ma już za sobą.

    Kia Rio lubi sprawiać użytkownikom figle i generalnie od właścicieli słyszałem więcej negatywów niż pozytywów - zwłaszcza jeden Pan mnie zniechęcił

    Ford Tourneo Courier - dość mało tego nadal u nas jeździ. Choć sprawuje się nawet OK - z racji mocnej eksploatacji auta muszę mieć auto w miarę popularne (dostępność nietypowych części np. fotel, uchwyty przy podsufitce, czasem jakaś część blacharska).

    Honda Jazz - no po prostu byłem OCZAROWANY tym samochodem podczas targów Amber Moto! Japończycy są fenomenalni pod względem projektowania i organizacji przestrzeni w aucie. Ten mały samochód jest w stanie zmieścić dorosłe 4 osoby i podróżują wygodnie. Mnóstwo schowków, funkcjonalność na najwyższym poziomie i przestrzeń porównywalna do mojego Citroena C5 - serio, sam byłem w szoku. Odpadł, bo jak wyżej: Mało ich jeździ (60 tyś za B+ to jednak duużo). Nowy silnik Hondy (też Turbo) o którym wiele nie wiadomo. Dość drogi serwis. Piekielnie twarde zawieszenie - dupa mi odmiękła w C5 I w podstawie mnóstwo zbędnej elektroniki (asystent pasa ruchu, monitor martwego pola, radar antykolizyjny) którą trzeba wyłączać ręcznie przy każdym uruchomieniu auta. Inaczej jak jeździmy to non stop coś pika, piszczy. Jak ktoś jeździ wokół komina to nawet spoko - ale przy 8-10h w aucie to dramat.

    Toyoty i Hondę pozwolę sobie zrobić w jednym akapcie: Generalnie szukanie auta używanego w PL to dramat. Nie jechałem do aut sprowadzanych - wyłącznie PL po pierwszym właścicielu. Oglądałem naście aut. Wszystko walone - mniej lub bardziej. Wiadomo, nikt nie robi afery o przycierki parkingowe - zdarza się nawet u mnie średnio raz do roku przy moich przebiegach po mieście (nie z mojej winy ). Ale jak dzwonisz do człowieka i mówi, że auto oryginalny lakier, bezszkodowy itd - jedziesz na miejsce, a miernik pokazuje na tylnym prawym nadkolu 300-400Âľm - sprawdzasz ubezpieczalnie po VIN i są szkody na 15-30 tyś. to będąc spokojnym człowiekiem mam ochotę wcisnąć człowiekowi łeb we wlew paliwa Hit to Prius na placu Toyoty - używany gwarantowany który po 10 min jazdy testowej WYŁĄCZYŁ się na światłach Generalnie zawsze coś. Kolizje, dziwne rzeczy po OBD, mniejsze lub większe defekty. Jeszcze jakby to miało rozsądną cenę. A jak się człowieka wykpi to jeszcze powie, że i tak sprzeda za taką kasę, bo to Toyota/Honda. Pewno trochę w tym prawdy.

    Na placu boju pozostały:
    Astra J
    Berlingo
    Tipo

    Berlingo musiałby być diesel - sprawdzony 1,6 Hdi. W miarę tani w eksploatacji jak na diesla w razie awarii. Super funkcjonalne wnętrze. Sprawdzona konstrukcja (która oczywiście ma swoje wady) ale prosta i oklepana przez wieeeele lat. Nie mniej jednak dziwią rzeczy drobne np: rocznik 2017 i żarówka h4 w reflektorze
    Astra J - 1,4 Turbo z fabrycznym LPG bądź z 1,4 Turbo z automatem i salonowym LPG - też oklepana, znana konstrukcja. Dobra cena. Wnętrze mi się nie podoba - kwestia gustu. Też ma swoje wady. Przeglądy i pakiety serwisowe wychodziły najkorzystniej względem Tipo/grupy PSA.
    No i Tipacz - najkrócej na rynku, obserwowałem od początku co się dzieje w tym temacie, dużo ludzi pobrało do firm, na taksi, prywatnie... Mijają dwa lata i generalnie nic strasznego się nie działo. Ma jednak wadę - dopłata do T-Jeta jest spora. Jeszcze jakby tyle nie palił to OK. Ale spora dopłata, większe spalanie - przy moich przebiegach i potrzebach było bez sensu nawet biorąc pod uwagę większą trwałość samego silnika (pomijam osprzęt).

    Więc wygrała lepsza oferta. No i dostałem taką na Tipo SW 1,4 95 - za 53 tyś. brutto wyszedł mnie Pop z jakimiś tam BT+Podłokietnik+kierownicą ze sterowaniem dla radia+koło zapasowe+wyświeltacz tft 3,5. Do tego LPG za 3 tyś. Biały oczywiście. Krzywdy nie ma. Rakieta nie jest ale 95% przebiegu robię po mieście. Bozia da to go jutro wydadzą. W tej przerwie świątecznej wszystko ciągnie się jak guma z gaci
    juri lubi to.

  16. #90
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Z tego co pamiętam zachwycałeś sie innymi autami że porządniejsze, w podobnej cenie lepsze ale jak widać jak przychodzi do konkretów to jest jak wyżej. Każdy to przerabia jedni są skłonni zapłacić więcej żeby to tylko nie był fiat, inni myślą logicznie więc witamy w klubie.
    Ja zawsze miałem skłonności do włoszczyzny ale idąc za tłumem robiłem podejścia do róznych bardziej "szacownych" marek i zawsze kończyło się to rozczarowaniem zwłaszcza jesli chodzi o stasunek ceny do korzyści pod pojęciem których rozumiem również bezproblemową eksploatację.
    Od pewnego czasu nie robią na mnie wrażenia różne gadżety i ozdoby (tanie w produkcji, drogie w sprzedaży), religijna otoczka wokół niektórych marek którą łykają ludzie którzy sątechnicznymi analfabetami. Znam osoby mieszkające w nieotynkowanej budzie z pustaka albo wynajmowanym, nie waham się tego tak nazwać, mieszkaniu w slumsie ale przy wszelkiej okazji mówiące że Volvo/Audi to minimum w czym można "się pokazać" (oczywiście kupione jako "lekko draśnięte"). Znam takich, których oszczędności nie pozwolą im przeżyć bez dochodu nawet roku czy dwóch ale 200 KM to minimum do czego warto wsiadać. Ludzie nie kupują aut dla siebie tylko dla innych.
    Wlaśnie próbuję odwieść znajomego 30-kilkulatka od kupienia "pukniętego" auta wyzszej klasy (w którym już zdążono wymienić kokpit więc był wystrzał airbagów) ale te pierdoły w stylu chromowanych ramek, ksenonów przysłaniają mu rozsądne myślenie. Handlarz pokazał mu tylko zdjęcie lekko rozwalonego zderzaka i błotnika a auto już zrobione i się pięknie prezentuje . A ma tym wozić cała rodzinę.

    Sceptykom nowych aut polecam obejrzeć np. to (warto poświęcić te kilkanaście minut)żeby zrozumiec do czego są zdolni handlarze:
    https://www.youtube.com/watch?v=wR2f-q4WPfs (swoja droga gościu to magik)

    Toyota jako marka pierwsza wprowadziła systemy usprawniania produkcji i kontroli jakości i od tej firmy rozwineło się wiele narzędzi stosowanych przez inne koncerny (kaizen, Lean manufacturing itp.) więc jest prekursorem zarządzania jakością z czego Zientarski skwapliwie w reklamach korzysta ale chyba inne koncerny już ja dogoniły i az tak wielkich różnic w jakości nie ma jak kiedyś. A i nowa hybryda to choc piękna idea to uzasadnienia ekonomicznego nie ma. A ponieważ na wlośzczyźnie na razie się nie sparzyłem wolę znanego wroga niż obcego.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 28-12-2017 o 13:02
    juri i otasz lubią to.


 
Strona 6 z 26 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Opadające szyby w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Ogrzewanie i klimatyzacja Tipo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 28-04-2019, 21:39
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-09-2017, 08:22
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Croma kontra konkurencja
    Napisany przez mugsy na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 16-02-2015, 19:31
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo forum

https:fiatklubpolska.pltipo-531konkurencja-tipo-co-braliscie-pod-uwage-38861

Rapid czy tipo forum

fiat tipo forum site:fiatklubpolska.pl

renault megane czy fiat tipo

fiat tipo czy renault megane

fiat tipo konkurencja

forum tipo

Artura TussikaBerlingo czy tipo swco wybrac fiat tipo czy suzuki balenotipo czy rioFiat tipo motobenzynaTipo motobenzynafiat tipo opinie forumfiat tipo vs skoda fabiamegane 4 fiat tipofiat tipo czy skoda fabia kombifocus tipo czy meganeFiat Tipo sedan konkurencjamegane 4 czy tipotipo czy elantraporownanie tipo hb i swkonkurencja dla nowego tipofabia combi vs tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl