Było. Piszesz tu: https://www.fiat.pl/kontakt. Idzie przez Włochy i działa.
Było. Piszesz tu: https://www.fiat.pl/kontakt. Idzie przez Włochy i działa.
Ja ten brak zgłaszanej na CIAO FIAT telefonicznie, bardzo szybka reakcja...
Lepszy
Power
Gamoniu
No to jutro napiszę im odpowiednią wiadomość i dilerowi wystawię cenzurkę!!! Już trzeci raz mnie tak wkurwili że zagotowałem Następne auto pojadę kupić choćby do Kielc ale tym sukinsynom już zarobić nie dam !!! :/
FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
-------------------------------------------------------------
FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG
Ja porusze ten temat po nowym roku na przegladzie, zobaczymy co ciekawego powiedzą
Ostatnio edytowane przez eleven111 ; 09-12-2017 o 14:09
Odpowiem wtedy kulturalnie: Ciao Fiat !
Co wpisać w tej wiadomości żeby poskutkowało, może ktoś kto wywalczył osłonę napisze jak to sformułował, będzie łatwiej innym jak się podzieli wiedzą.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Co wpisać w tej wiadomości żeby poskutkowało, może ktoś kto wywalczył osłonę napisze jak to sformułował, będzie łatwiej innym jak się podzieli wiedzą.
No nie fajnie, ale możliwe, że trafiłeś na inną zmianę i Ci się wypieli. Często mam tak, że 3x o coś dopytuje bo ludzie często mają pamięć doskonałą, ale krótkotrwałą.
Ostatnio edytowane przez kjk ; 09-12-2017 o 16:02
Koledzy najlepiej przez stronkę: https://www.fiat.pl/kontakt i opisujemy problem. U mnie zadziałało i reklamacja uwzględniona.
Poszedł dziś donos na dilera!!!
" Jestem właścicielem Fiata Tipo rocznik 2016 o numerze VIN ZFA***********6 od dnia 02.02.2017. Samochód został zakupiony od dilera INTER AUTO Kraków ul. Zakopiańska. W trakcie eksploatacji samochodu w okolicy połowy października wykryłem w samochodzie brak elementów osłony kabli pod kokpitem po stronie pasażera (poniżej schowka). Są to: osłona 51984350 x 1 szt. spinka 51938707 x 1 szt. spinka 735288488 x 2 szt.
Zainteresowany brakiem oraz zniesmaczony estetyką i w obawie przed ewentualnymi następstwami uszkodzenia tego miejsca nogami pasażerów rozpocząłem poszukiwania tematu na forach użytkowników Fiata Tipo. Otóż odnalazłem informacje przekazane przez Pana Tomasza Rejmana product managera FCA Poland SA iż brakujący element pod kokpitem jest efektem błędu linii produkcyjnej. W dalszej części informacji przekazanych przez przedstawiciela FCA Poland SA można przeczytać:
Nasza sieć dealerska została poinformowana o zaistniałej sytuacji w zeszłym tygodniu i będzie na bieżąco informowana o postępach w sprawie. Część klientów została już poinformowana o możliwym braku elementu osłaniającego kable. W pozostałych przypadkach, w których Klient wcześniej zauważy brak osłony, procedura wygląda tak, że Klient powinien zgłosić się do dealera, u którego zakupił samochód i osłona kabli zostanie uzupełniona na koszt FCA Poland S.A.â
W dniu 04.12.2017 Zgodnie z zaleceniem zgłosiłem się telefonicznie w godzinach porannych do dilera Inter Auto Kraków ul. Zakopiańska w celu umówienia się na uzupełnienie braku. W zgłoszeniu podałem swój numer VIN oraz numer telefonu do kontaktu. Zostałem poinformowany iż temat jest znany i w najbliższych godzinach skontaktują się ze mną w celu przekazania informacji jak dalej postępować. Niestety taki kontakt już nie nastąpił. W moim oczekiwaniu wytrwałem cierpliwie do dnia 07.12.2017 i sam ponownie zadzwoniłem do dilera w godzina popołudniowych. Poinformowano mnie że nic nie wiedzą i żebym dzwonił rano bo zgłoszenie przyjmowała osoba z innej zmiany. W dniu 08.12.2017 nastąpił kolejny kontakt z mojej strony i osoba przyjmująca zgłoszenie w dniu 04.12.2017 poinformowała mnie że o niczym nie wiedzą a osłona mi się nie należy gdyż występuje tylko w samochodach wyposażonych w silnik dizla (???) , dodatkowo nie ma możliwości zamówienia tej części i tu cytuję: świeci mu się na szaro a nawet gdyby to on by musiał za to zapłacić z własnej kieszeni. Z własnych informacji posiadanych z for internetowych Fiat Klub Polska oraz tipo klub pl wiem że osoby posiadające samochody Fiat Tipo z silnikami benzynowymi które takich osłon nie miały zgłaszały się do swoich dilerów i brak był uzupełniany. Na taką informację przedstawiciel Inter Auto roześmiał się i powiedział że na forach to ludzie różne bzdury piszą. Na tym zakończył się mój kontakt z przedstawicielem serwisu ASO Inter Auto Kraków ul. Zakopiańska.
Zwracam się do Państwa z prośbą o rozwiązanie problemu i uzupełnienie braku w moim samochodzie gdyż nie widzę w obecnej chwili możliwości profesjonalnego i polubownego zakończenia sprawy z dilerem-sprzedawcą u którego nabyłem samochód."
Czekam na efekty!
Ostatnio edytowane przez ZAFFERANO ; 10-12-2017 o 14:41
FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
-------------------------------------------------------------
FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG
Powinno iść tak gładko jak u mnie. Też wysyłałem maila w niedzielę, a gościu we wtorek do mnie dzwonił, a w środę pojechałem na montaż. Powodzenia
Zafferano trzymam kciuki. Będzie dobrze. Ciekawe co odp