Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 20 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 290
Like Tree48lubi to!

Temat: Jest odpowiedź w sprawie dziury pod kokpitem - brakiem wygłuszenia  

  1. #76
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał tox88 Zobacz post
    Jak nie występuje, jak niektórzy mają? Zresztą przedstawiciel fiata sam przyznał, że to błąd lini produkcyjnej.
    Wg epera nie ma w tej konfiguracjia oni tam patrza



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1,987
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Co znaczy nie znają. To ich obowiązkiem jest się dowiedzieć i tyle. Bez obrazy ale ja bym inaczej rozmawiał gdybym trafił na takiego osła u dilera. A że odpuszczacie temat to inna sprawa i nie ważne czy to cześć za 45 czy 2000pln

  4. #78
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,065
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Co znaczy nie znają. To ich obowiązkiem jest się dowiedzieć i tyle. Bez obrazy ale ja bym inaczej rozmawiał gdybym trafił na takiego osła u dilera. A że odpuszczacie temat to inna sprawa i nie ważne czy to cześć za 45 czy 2000pln
    Ja jeszcze nie odpuściłem, ale nie zamierzam się kłócić z ASO, tylko spróbuję od góry, żeby jednak wymusić w FCA przepływ informacji, który podobno zaistniał. Ponieważ poprzednio mnie spławili, to chcę, żeby teraz sami zadzwonili, przyznając, że nie mieli racji

  5. #79
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1,987
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    I dobrze. Bardzo dobrze

  6. #80
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    31
    Postów
    471
    Auto
    Tipo 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    Skontaktowałem się z FCA za pomocą formularza kontaktowego, następnego dnia zadzwonił Pan ze przekazuje sprawę do mojego dealera. Tego samego dnia dzwonił kierownik serwisu z informacją, że osłona zamówiona i będzie informował jak tylko dotrze do nich (wspomniał że potrwa to parę dni). Ogólnie jestem zadowolony, wszystko sprawnie, bez jakiegokolwiek marudzenia czy zarzutów że próbuję naciągnąć ich.

  7. #81
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,717
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Wychodzi na to, ze od razu trzeba zgłaszać do FCa, aso wtedy samo grzecznie dzwoni i załatwia. Jak się udasz najpierw do ASo to Cię zleją ciepłym moczem...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #82
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Wychodzi na to, ze od razu trzeba zgłaszać do FCa, aso wtedy samo grzecznie dzwoni i załatwia. Jak się udasz najpierw do ASo to Cię zleją ciepłym moczem...
    Najpierw zaczynasz od ASO jak z normalną reklamacją. Jak pan doradca serwisowy oleje Cię , prosisz aby szybko odręcznie napisał Ci odmowę i czytelnie się podpisał , bo chcesz to zgłosić do FCA.. Skanujesz jego pismo i dopiero zgłaszasz do FCA. Pan doradca serwisowy ma kolejną skargę klienta na swoim koncie i na pewno z tego tytułu pochwały nie dostanie , a ciebie zapamięta jako upierdliwego skarżypytę i przy następnej wizycie już będzie grzeczniejszy.
    otasz lubi to.

  9. #83
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kmlnvm Zobacz post
    Skontaktowałem się z FCA za pomocą formularza kontaktowego, następnego dnia zadzwonił Pan ze przekazuje sprawę do mojego dealera. Tego samego dnia dzwonił kierownik serwisu z informacją, że osłona zamówiona i będzie informował jak tylko dotrze do nich (wspomniał że potrwa to parę dni). Ogólnie jestem zadowolony, wszystko sprawnie, bez jakiegokolwiek marudzenia czy zarzutów że próbuję naciągnąć ich.
    U mnie identycznie ale tak jak pisalem obecnosc tej oslony ma dla mnie jedynie wymiar psychologiczny

  10. #84
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,065
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    U mnie identycznie ale tak jak pisalem obecnosc tej oslony ma dla mnie jedynie wymiar psychologiczny
    Tu chodzi o zasady. Jeżeli FCA przyznał że brak osłony jest błędem produkcyjnym, to powinien to naprawić. W przyszłości tak samo mogą olać coś naprawdę istotnego.

  11. #85
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Tu chodzi o zasady. Jeżeli FCA przyznał że brak osłony jest błędem produkcyjnym, to powinien to naprawić. W przyszłości tak samo mogą olać coś naprawdę istotnego.
    A ja znow odpowiem z ich punktu widzenia: Wg dokumentacji Eper z którego korzysta ASO błędem produkcyjnym jest brak osłony we wszystkich wersjach silnikowych HB i SW oraz w sedanie z dieslem. Wersje wyposażenia nie mają znaczenia.
    W pozostałych wersjach błędu nie ma. Oczywiście jesli trzymamy się epera a nie zdrowego rozsądku ktory nasuwa pytanie czemu akurat w sedanie ma nie być. Odpowiedź moze być taka sama jak w przypadku bębnów w hamulcach tylnych, lampki nad schowkiem i tysiąca innych pierdół które różnią sedana od HB i SW.
    Szkoda nerwów.

  12. #86
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,065
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    A ja znow odpowiem z ich punktu widzenia: Wg dokumentacji Eper z którego korzysta ASO błędem produkcyjnym jest brak osłony we wszystkich wersjach silnikowych HB i SW oraz w sedanie z dieslem.
    Ok, ale wysoki rangą przedstawiciel FCA twierdzi że to błąd produkcji i oficjalnym kanałem przesyła stosowne wskazówki do ASO. Z kolei ASO twierdzi że nic nie wie i nawet nie zna człowieka. Czyli ewidentnie mają totalny bajzel.
    siwymw lubi to.

  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    „Wszyscy wszystko wiedzieli” - znany polityk po wyjściu z przesłuchania sejmowej komisji do Amber Gold. Tu pewnie jest podobnie


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #88
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,503
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Ok, ale wysoki rangą przedstawiciel FCA twierdzi że to błąd produkcji i oficjalnym kanałem przesyła stosowne wskazówki do ASO. Z kolei ASO twierdzi że nic nie wie i nawet nie zna człowieka. Czyli ewidentnie mają totalny bajzel.
    Z Uconnect 6,5" też do prasy dali informację, że wszystkim mapy za darmo zaktualizują, a klientom słali informację, że nie wiedzą kto to przekazał i nic się nie należy. Uściślając, informację przekazał ich rzecznik prasowy - sam sobie tego nie wymyślił Ściemę dostaliście. Jak już wcześniej pisałem, kto się wykłóci, to dostanie za darmo - zapewne pójdzie w koszty ASO. Jeśli w EPER nie ma (to znaczy, że nie było przewidziane), to również nie ma prawa być na wyposażeniu, a że szum się zrobił...
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 30-11-2017 o 14:00

  15. #89
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,065
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Jeśli w EPER nie ma (to znaczy, że nie było przewidziane), to również nie ma prawa być na wyposażeniu, a że szum się zrobił...
    Mogli wybrnąć z tego bardziej dyplomatycznie, np. powiedzieć że się nie należy (a ci co mają to seria pilotażowa - FCA ma prawo do zmian konstrukcyjnych) i koniec. A skoro przyznali że błąd i obiecali naprawić, to jest jak jest...

  16. #90
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1,987
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Ale gość ode mnie to nie jest rzecznik tylko koleś od sprzedaży


 
Strona 6 z 20 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dziura pod kokpitem
    Napisany przez Grzegox na forum Tipo
    Odpowiedzi: 299
    Ostatni post: 19-12-2019, 15:01
  2. Czy warto wymienić płyn chłodniczy? Odpowiedź w temacie
    Napisany przez lukq na forum Akcesoria i gadżety, kosmetyka auta, oleje silnikowe
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-10-2015, 16:57
  3. mocowanie pokrywy wygłuszenia silnika
    Napisany przez alf13 na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-04-2015, 05:30
  4. Szybkie pytanie szybka odpowiedź
    Napisany przez hajdass na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-03-2015, 17:34
  5. [silnik] Fiatem Bravo 1.9 75 TD Kopcenie na biało Odpowied
    Napisany przez paawweell na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-06-2010, 08:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fca tychy burdel

izolacja schowka tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531jest-odpowiedz-w-sprawie-dziury-pod-kokpitem-brakiem-wygluszenia-3922613

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl