w innych tzn? w innych wojewodztwach?
nie kumam bo przeciez fiat to fiat - kazdy serwis podlega jednemu centralnemu biurze fiata i maja swoje procedury i podejcie jednolite.
w innych tzn? w innych wojewodztwach?
nie kumam bo przeciez fiat to fiat - kazdy serwis podlega jednemu centralnemu biurze fiata i maja swoje procedury i podejcie jednolite.
Zależy od konkretnego serwisu. Te ich mycie to i tak na 2 z plusem.
Hmm ale jesli serwis jest czescia salonu to jak moze byc to osobna firma? Raczej wlasnie wtedy ma narzucone jakies odgorne procedury. Ciekaw jestem opinii inych Osób na forum jak to jest z tym myciem we fiacie w roznych serwisach.
Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz - po takich serwisach powinno dostawac sie jakis dokument z wynikami sprawdzenia (parametry/limity), chociaz do wgladu na miejscu. A tak placi sie i mona powiedziec ,,cos tam robili i sprawdzali''. Czy zapisuja wyniki w jakies bazie danych zeby potem miec wglad? Tego tez nie wiemy.
Generalnie czuje pewien niedosyt po tym przegladzie. Zupelnie inaczej sobie to wyobrazalem. Po prostu nic sie nie wie tylko mona uslyszec ,,tak, oczywiscie wszystko jest dobrze z autem''.
Mimo to z samochodu i jazdy jestem bardzo zadowolony.
Ostatnio edytowane przez michael4321 ; 29-07-2020 o 10:19
serwis w fiacie to tylko maksymalne wyrywanie kasy. Byłem raz i więcej nie planuję. Ale samochód mi umyli.
nightingale79
A w jakim wojewodztwie?
,,maksymalne wyrywanie kasy'' to dobre okreslenie, chyba pojde w Twoje slady, nie wiem czy zrobie 2 przeglad gwarancyjny. Z 2 strony zawsze mialem stary samochod i ta robota w roznych serwisach ,,janusz kowalski car center (1 obrdrapany garaz)'' mnie niepokoila. Wiele rzeczy nie robilem a potem auto doprowadzalem do wraku. Tutaj przynajmniej bule ale zrobia co trzeba, tyle ze zaplace za to podwojnie albo poczwornie. A w gwarancje nie wierze - jak cos pierdyknie to udowodnia mi zapisami w ksiazce gwarancyjnej ze nie obejmuje tego gwarancja (to jest 100% pewne).
Te przeglady chyba warto robic jak ktos chce potem po dobrej cenie sprzedac samochod - tylko po to.
Ostatnio edytowane przez michael4321 ; 29-07-2020 o 10:43
ja robiłem w Carserwisie w Warszawie. Nie polecam. Drogo i partacko. Za drugi serwis to mi zapowiadał gość coś koło 1200 zł. Zrobię w warsztacie w którym od lat serwisuję swoje samochody za pół tej ceny.
Pod warunkiem że Ci zrobią a nie naciągną na kasę. Byłem w jednym z ASO przejazdem i jak się klient nie domaga czegoś to zapłacisz wg zakresu robót co nie oznacza ze sprawdzą wszystko to co jest przewidziane do wykonania a dodatkowo jeżeli nie wiesz co ma być do wymiany to zaproponują Ci "wymianę" której oczywiście nie będzie.
ASO: - Wymienić świece?
Ja: - Ale nie ma gazu to po co wymieniać przebieg 29 000 km.
ASO: - Ale producent przewiduje.
Ja: - Chyba w T-Jet po 30 k
ASO: - Ale zmienił producent harmonogram przeglądów i świece podlegają wymianie co 30k
Ja: - Od kiedy?
ASO: - Od niedawna
Ja: - To może w E4? Ja mam E6 i tam pisze co 60 000 to co 60 000.
ASO: - ........ czyli nie wymieniamy....
Druga rozmowa odnośnie aktualizacji oprogramowania z uwagi na błędy, gdzie klient przychodzi z gotową diagnozą
ASO: - działa to szkoda ruszać
Ja: - ale są błędy
ASO: - skąd Pan wie
Ja: - są prosze sprawdzić
ASO: - wyświetla się coś? jeśli nei ma to nie ma błędów
Ja: - to zgodnie z harmonogramem przeglądu jest podpięcie komputera do samochodu? to co ... nie podpinacie....
ASO: - nie no zawsze podpinamy
po przeglądzie ... zaktualizowaliśm oprogramowanie...
oczywiście na hale nie wejdziesz zobaczyć auto. gdzie w normalnym warsztacie jak poprosisz mechanika to masz mozliwość obejrzeć auto od spodu...
A ja zawsze mowie bez mycia. Dzieki temu auto ma dosłownie kilka rysek a nie mnóstwo hologramów
pablos_206
Ciekawy wpis i chyba masz racje, naciaganie jest nieziemskie i mozna wszystko z klientem zrobic.
nightingale79
Dobre rozwiazanie jesli masz pelne zaufanie do mechanika. W innym przypadku mozna liczyc na rozpierdziuche auta po serwisie. Nie zalezy Tobie na gwarancji?
Ostatnio edytowane przez michael4321 ; 29-07-2020 o 11:02
Dokładnie - te ich mycie to o kant dupy rozbić. Wolę to zrobić sam. Ogólnie ASO Fiata to żenada. Rozmowa z tymi gościami co przyjmują auta to jakaś kpina. tak jak kolega wyżej wspominał. Jak nie pokażesz palcem i się nie uprzesz że coś ma być zrobione to nie zrobią. Dno i wodorosty. Moja opinia jest na podstawie ASO Carserwis w Warszawie i Konrys Białystok. W tym ostatnim to moja ostatnia wizyta się zakończyła niezłą spiną i więcej tam na bank nie pojadę. Pojechałem sprawdzić klimę której po godzinie czekania nawet nie podpięli do maszyny. Nigdy więcej.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Kończą mi się 2 lata, nie mam zamiaru przedłużać. Mam dobrego znajomego mechanika - ma też sklep z częściami. Jeszcze ani razu nie wróciłem od niego niezadowolony z jakości naprawy. Szkoda nerwów i czasu na ASO.
Michael salony Fiata to też niezależne firmy, które współpracują z FCA
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
Z serwisow maja niezle zyski, podejrzewam ze wieksze niz ze sprzedazy samochodow.
Ostatnio edytowane przez michael4321 ; 29-07-2020 o 12:27
Pierwszy przegląd po 15000 km w ASO Poznań (w 08.2019)- koszt 480 zł: wymiana oleju, filtra oleju i p/pyłkowego