Aha ok. 😉
Wysłane z mojego XT1635-02 przy użyciu Tapatalka
Aha ok. 😉
Wysłane z mojego XT1635-02 przy użyciu Tapatalka
Znam jednego takiego, którzy jeździ jak ostatnia łajza (poważnie!), a samochód zawozi do serwisu dopiero jak się zatrzyma i nie daje uruchomić. 30 lat bez najmniejszej kolizji Tymczasem, warto pewne rzeczy (jak chociażby sposób trzymania kierownicy) podpatrywać od rajdowców, bo kiedyś zareagowanie na sytuację na drodze kilka dziesiątych sekundy szybciej może uratować skórę. Polecam też spojrzeć jak kierownicę trzyma Waldek-"Moto doradca" na YouTube.
Zastanawiam się czy dam rade wynegocjować dywaniki gumowe + koło zapasowe w cenie
Wersja tipo Lakier metalizowany = 46000 zĹ
A ja napiszę tak.
Jeździłem przez 13 lat Fordem Mondeo MKI i gdyby nie naturalny obieg powietrza (czyt. dziury w podłodze) jeździłbym nim dalej bo mechanicznie był ideał.
Stwierdziłem, że nie stać mnie na zakup gotówkowy więc kredyt. Po wielu wizytach w banku oferta FCA Bank okazała się naj. Leasing sie nie bawię więc tak pozostało.
Stwierdziłem, że różnica pomiędzy poszczególnymi modelami w kredycie nie jest aż tak wielka więc postanowiłem wziąć Lounge Full Opcja (bez PCT).
Jak już kupować to coś takiego aby być zadowolonym z tego co się ma a nie potem pluć sobie w brodę że za 80pln więcej miesięcznie miałbym to czy tamto. Poza tym to moje pierwsze NOWE SALONOWE auto więc stwierdziłem, że chcę pełen pakiet i tak mam i nie jadę na półśrodkach. Oczywiście ciekawy rabat za 2016 rok (dada produkcji 31 grudnia 2016) i ciekawy kredyt w FCA Bank
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
Po przysłaniu cennika mailem przez dilera na spokojnie zacząłem konfigurować sobie autko aby przy wizycie w salonie stać na ziemi i przy EASY podstawa 58900 doszedłem do 68300 ,a przy LAUNGE podstawa 61900 doszedłem do 68000 więc podobnie ale może coś utarguję przy wizycie albo dołożą ,a swoją drogą czekasz 3 miesiące za autem a reklamują cały czas aby zamówić w czerwcu bo od lipca drożej
Reklamują aby kupić a nie zamówić.Mają trochę aut na stocku i pasuje to sprzedać.
Wersja droższa jest opłacalniejsza bo rabat większy można uzyskać.Przy tej samej cenie wyposażenie bogatsze i ewentualna odsprzedasz łatwiejsza.
Ale jak czegoś nie potrzebujesz to po co przepłacać - mniej rzeczy do zepsucia się będzie
Ja tam wziąłem wersje pop plus dodatki. Jestem zdania ze biorę co potrzebuje a różnice wyszły kosmetyczne typu 3 a 2 zaglowki, ledowe lampki i radio koła, ogólnie mimo większego rabatowania bogatej wersji oszczędziłem około 4k. czy zapłacił bym 4K za te różnice w wersjach plus alusy? Raczej nie
5 zagłówek, bardzo potrzebny, jeżdżę często w 5 osób. Automatyczna klimatyzacja, tempomat, podłokietnik, gniazdko w bagażniku, przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów, duże radio 7", alusy... Wszystko potrzebne mniej lub bardziej. Dla mnie bardziej, dla Ciebie mniej. I tak zrezygnowałem z koloru i czujników parkowania, bo się cena jak za Astrę zrobiła.
Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka
A ja z rozmysłem wybrałem wersje najprostszą + lakier metalik.
W zupełności wystarcza mi to co jest oferowane w standardzie. Czym prostsza technika, tym bardziej niezawodna - szczególnie ze jest technika fiatowska. Zaoszczędzoną kasę zamierzam wydać na dobrej klasy instalację LPG.
Jedyna rzecz za jaką zdecydowałbym się dopłacić to silnik t-jet, ale jak wiadomo, w sedanie nie ma takiej możliwości.
Ja tam mam klime automat tempomat itp, w 5 osób nigdy nie jeżdżę i 4K w kieszeni a dzięki temu do astry było tak daleko ze nawet nie brałem jej pod uwagę. Wybierając najdroższa wersje chcąc nie chcąc płaci się za głupoty które czasami można pominąć. Duży wyświetlacz w radiu ? Spoko ale ten na desce tez jest spoko, samochód to nie sala kinowa chromowane klamki ? wow, biere światła led, tez fajne ale jak po gwarancji spali się coś to ja wymienię za 5 zł a ty sporo więcej itp itd. Jak będzie mnie stać na kupowanie autka dla wyglądu a nie funkcjonalności to przyznam wam racje. Oczywiście czasami warto brac full opcje jeśli potrzebujemy ale czasami nie. Natomiast napewno nie jest tak iż wersji pop czy rasy nie warto kupować
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
A propo odsprzedaży za 5-6 lat nikt nie będzie wiedział co to pop easy czy longue, będą patrzeć czy jest klima itp
Ostatnio edytowane przez eleven111 ; 27-06-2017 o 20:38
@eleven111 - oczywiście, że POP jest spoko, nie mam nic do takiego wyboru. Zawsze można by poszaleć i wziąć Multijet 1,6/120 z automatem plus wszystkie fajne opcje, takie jak skóra, podgrzewanie siedzeń, wszelakie pakiety plus dodatki z akcesoriów to z konfiguratora wychodzi pod 100k Także zakup auta to zawsze jest jakaś tam sztuka kompromisu. Nie można mieć wszystkiego.