Witamy na Fiat Klub Polska
907lubi to! -
Klubowicz

Napisał
krowka1978
W czym ryzykowne? W moim GP 2 wymiany były po 90tyś.km i nadal żyje, za rok następna, ale nie ze względu na km, a wiek.
W mojej wypowiedzi jest już zawarta odpowiedź ...
Pasek się starzeje, rolki lubią się zatrzeć, pompa traci szczelność. Jak ktoś nie lubi ryzyka (a silnik jest "kolizyjny"), to wymienia rozrząd co 60tys. lub co 5 lat ... ale to nie jest obowiązek.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Master
Wymieniłem turbo na VL38, org VL39 po 96kkm od początku na lpg jest trochę spękane
Ale nie było żadnych problemów do tej pory od strony turbo, pewnie kwestia czasu
Strzelam w ciemno że większość ma pęknięte, miałem do czynienia z kilkoma VL39 używanymi i wszystkie miały pęknięcia w większym lub mniejszym stopniu. W tygodniu jadę na zmianę soft-u.
IMG_20210821_201527.jpg
IMG_20210821_200902.jpg
-
Master
No ciekawe czy dolanie lpg przez Cinka spowoduje zatrzymanie lub niewystąpienie tego zjawiska. U mnie zmiana softu była przy 40 kkm.
No to będziesz pan zapier..lał aż miło
.
Takie pytanie bo serio nie wiem jak to wygląda:
Auto jedzie o wlasnych siłach czy musi zostać zawiezione?
No bo na starych mapach a nowym turbo można coś niechcący usmażyć chyba.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 23-08-2021 o 23:48
-
Master
IHI pękały i jak widać nadal to się dzieje.
-
Master
No z opinii wspomnianego przeze mnie Cinka taki skład mieszanki jaki jest teraz (tzn był ostatnio w tjetach w normie e6d)to dramat, to jak ma nie pękać.
-
Master

Napisał
marx30
No ciekawe czy dolanie lpg przez Cinka spowoduje zatrzymanie lub niewystąpienie tego zjawiska. U mnie zmiana softu była przy 40 kkm.
No to będziesz pan zapier..lał aż miło

.
Takie pytanie bo serio nie wiem jak to wygląda:
Auto jedzie o wlasnych siłach czy musi zostać zawiezione?
No bo na starych mapach a nowym turbo można coś niechcący usmażyć chyba.
Normalnie auto jedzie o własnych siłach, tylko nie korzystam z LPG. Póki idzie w CL to mieszanka jest korygowana przez sondę, więc jest ok. Aczkolwiek dzisiaj kilka razy mocniej dałem, i czuć różnicę na plus po zmianie samej turbiny.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
-
Master

Napisał
krowka1978
IHI pękały i jak widać nadal to się dzieje.
Dokładnie, widziałem takie sztuki po ~20kkm i już miały nie wielkie pęknięcia.
-
Klubowicz
Czyli fiat nie poradził sobie z problemem EGT...
Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz

Napisał
krowka1978
IHI pękały i jak widać nadal to się dzieje.
Niestety większość turbin z fiata to dopada.
Jak nie kolektory to klapki ..
-
Master
Nie turbin Fiata tylko producenta IHI, zresztą Garrety też potrafią pękać lub mieć luz na Westgate. Ten sam problem dotyczy Opla 1.4t gdzie kolektor wydechowy jest zintegrowany w dodatku z gorącą częścią turbo
Generalnie problem jest w TB jak już.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez steyr ; 24-08-2021 o 13:14
-
Master

Napisał
steyr
lub mieć luz na Westgate.
Sam się o tym przekonałem odnośnie Garret.
-
Klubowicz

Napisał
steyr
Wymieniłem turbo na VL38, org VL39 po 96kkm od początku na lpg jest trochę spękane

Ale nie było żadnych problemów do tej pory od strony turbo, pewnie kwestia czasu

Strzelam w ciemno że większość ma pęknięte, miałem do czynienia z kilkoma VL39 używanymi i wszystkie miały pęknięcia w większym lub mniejszym stopniu. W tygodniu jadę na zmianę soft-u.
IMG_20210821_201527.jpg IMG_20210821_200902.jpg to daj znać ile da się zrobić na samym wymienionym turbo i ile to $$
-
Master

Napisał
Bronckey
to daj znać ile da się zrobić na samym wymienionym turbo i ile to $$

Ok, zapewne standard czyli ok 170KM i ok 270Nm na Pb98. Wrzucę wykres. A koszt w zależności od tunera, średnio trzeba liczyc ~1500pln. U mnie jeszcze IC zmieniony jest.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
to czekam z niecierpliwością. czekam tylko na koniec gwarancji i biorę się za temat. już mam dość tego laga do 2,5k/rpm
-
Master

Napisał
Bronckey
to czekam z niecierpliwością. czekam tylko na koniec gwarancji i biorę się za temat. już mam dość tego laga do 2,5k/rpm
U mnie od 2krpm zaczyna ciągnąć, Tipo 1.4tjet z lutego 2017r z normą E6. Jest temat na forum gdzie już wrzucali chłopaki wykresy po takich zmianach czyli VL38 + IC i program.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
-
Napisany przez Sapphiron na forum Współpracujemy i polecamy
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 26-08-2012, 16:48
-
Napisany przez miszko na forum Strefy regionalne
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 20-06-2011, 12:29
-
Napisany przez dudu$ na forum Obsługa portalu i forum
Odpowiedzi: 9
Ostatni post: 18-01-2011, 00:25
-
Napisany przez Nomis na forum Stilo
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 09-10-2010, 13:32
-
Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 23-01-2010, 23:32
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
52084704
,
spinki fiat tipo nowy
,
fiat tipo uszczelka maski
,
fiat Tipo klimatyzacja nabicie
,
uszczelka pokrywy silnika tipo
,
czarne klamki fiat tipo
,
tipo czunnik klimatyzacji
,
ile czynnika wchodzi di tipo
,
czynnik chlodniczy tipo
,
jaki czynnik klimy w nowym tipo
,
tipo 2 1.4 95 km obsluga klimy
,
jaki czynik chlodniczw w tipo
,
https:fiatklubpolska.pltipo-531co-dzis-zrobilem-dla-swojego-tipo-34846252
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:17.
W sieci od 2007 roku.