W POPie i Street nie ma. Wyżej mają.
W POPie i Street nie ma. Wyżej mają.
Meyle HD
po.jpg
ciekawe ile osób uwierzy że tipo w sedanie ma szklany dach
Termometr wewnętrzny.
IMG_20190603_190814.jpg
20190605_110247.jpg 20190605_122134.jpg
Konserwacja. Polecam każdemu chociaż ściągnąć nadkola i usunąć to błoto co leży na łączeniu progu i błotnika.
FIAT MI AMORE
https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
BP-168KM/LPG-162KM
Juri fajna modyfikacja ... życze radości ze wzrostu mocy i Nm ... możesz opisac jakie pierwsze wrażenia i jak ze spalaniem LPG po podniesieniu mocy?
Wymieniałeś turbinę na większą?
Tak jak pisze w opisie, na ihi vl36, troszkę większa dająca moc do 6tys na obrotomierzu bo orginał ihi vl39 to mała turbinka i powyżej 5tys już nie ciągła. Co jest w tym dobre że zmiana na vl36 jest p&p bez żadnych modyfikacji. Od 2.5tyś obrotów ciągnie aż do do odcinki 6300obr. Jest dużo mocniejszy czuć to na mocy jak i przyspieszeniu. Spalanie przy spokojnej jeździe na lpg tak samo jak przed modyfikacjami 10l/100, ale przy dynamicznej i ściganiu to 13/100, a na pb powyżej 15l. Jest ogólnie moc 6tys zmiana biegu 2-3-4 i odjeżdża a strzałka pokazuje 160
Ostatnio edytowane przez juri ; 06-06-2019 o 13:11
FIAT MI AMORE
https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
BP-168KM/LPG-162KM
większy koszt i większa rzeźba czyli: inny kolektor wydechowy, inne węże do turbo, inny DP,
a tu jest lista jak chcesz gt1466:
info z forum nuovobravoDP z katalizatorem 51880408 - wystarczy przerobić mocowanie, choć od razu warto zrobić nowy DP z nierdzewki i z/lub bez kata.
Kolektor 55221553 - nie.
Połączenia: Całą grupę można zaadaptować z serii.
- 1x przewód olejowy turbiny 55223393 Nie wymieniałem, można przerobić aktualny
- 1x uszczelka przewodu 71753398
- 1x przewód olejowy turbiny 55215972 Nie wymieniałem, można przerobić
- 1x śruba do przewodu olejowego 71773590
Uszczelnienia: Oczywiście, tak jak przy wymianie turbo.
- 1x uszczelka kolektora wydechowego 55225376
- 1x uszczelka między turbiną, a katalizatorem 55217810
- 1x uszczelka między turbiną, a kolektorem 55224615
- 1x opaska 51808153
Osłony termiczne:
- 1x osłona kolektora wydechowego 55222008-
można zaadaptować serię lub owijać, raczej wszyscy owijają, u mnie również bandaż.
nowy vl36 koszt 1.9pln, a gt1446 ok. 3.2pln do tego nowe DP, kolektor i cat ponad 1,5pln plus osprzęt i nie zamkniesz się w 5pln i to za samą zmianę turbo na gt1446. Mówimy tu o cenach nowych turbo bo można kupić używki i zjeść z ceny. Mam nowe bo takie chciałem i nie chciałem mocno rzeźbić a moc dla mnie zadowalająca a finansowo moje zmiany do udźwignięcia.Elektryka:
- 1x czujnik MAP 55219298 -Tak
- 1x czujnik doładowania 55209194 j.w.
- 1x elektrozawór / regulator ciśnienia paliwa 55212397 j.w.
- 1x wtryskiwacze 55220300 niekoniecznie, ale można
Połączenia: Całą grupę można zaadaptować z serii.
- 1x przewód olejowy turbiny 55223393
- 1x uszczelka przewodu 71753398
- 1x przewód olejowy turbiny 55215972
- 1x śruba do przewodu olejowego 71773590
Uszczelnienia: Oczywiście, tak jak przy wymianie turbo.
- 1x uszczelka kolektora wydechowego 55225376
- 1x uszczelka między turbiną, a katalizatorem 55217810
- 1x uszczelka między turbiną, a kolektorem 55224615
- 1x opaska 51808153
Osłony termiczne: (tu nie mam pewności)
- 1x osłona kolektora wydechowego 55222008-
można zaadaptować serię lub owijać, raczej wszyscy owijają
- 1x przednia osłona turbosprężarki 51839838 Tak
- 1x górna osłona turbosprężarki 51889169 Tak
Chyba, że się owinie turbinę kocykiem
Ostatnio edytowane przez juri ; 06-06-2019 o 13:52
FIAT MI AMORE
https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
BP-168KM/LPG-162KM